..oO(Oktobers tanker)

Hold nu kæft kat! :argh:

Han vræler værre end en hunkat i løbetid… :doh:

så langt så godt! :slight_smile:
Nu vil jeg lade MOHO ligge et øjeblik, farve mit hår, og når det så er gjort så vil jeg lige lave en sidste gennemlæsning inden jeg ligger det op i gruppe mappen.
og så vil jeg overveje om jeg skal ned og træne eller om det først bliver i morgen efter skole…

[QUOTE=velfa;951362]Hold nu kæft kat! :argh:

Han vræler værre end en hunkat i løbetid… :doh:[/QUOTE]

Kan du virkelig høre Spotty helt til København ?? :S

Hader at have timer fra 12:30 - 16… Der er bare ingen der gider :thumbdown:

Er han forklædt som en bimse? :confused:

Kæresten er sendt på rustur, og jeg sidder på uni og laver APV’er…
Det er altså noget af det værste…
Glæder mig til at komme hjem og hygge med Jeppe:)

Jeg har fundet ud af det. Rafiki og Spotty fører helt klart en langdistance-samtale…

. o O ( Endnu en omgang hot sauce er lavet, denne skal jeg IKKE smage på. G )

.oO( Jeg kan bare ikke tage mig sammen til at lave noget… Er nok stadig lidt omtåget i hovedet… :S )

Hvorfor har jeg ikke lagt den parringsattest i mappen

:doh::dokdok::dokdok::doh:

Hvor var det altså bare en fornøjelse at fylde OG starte den nye opvaskemaskine i går eftermiddags :smiley:

Har fået bestilt tid hos optikeren til Nicki, han skal altså have sig et par briller.

Har det seriøst som om jeg har været på druk… Øv bøv energien er helt væk og Delko forlanger leg og nus lige nu. Hold op jeg elsker den knægt.
Nå må få lidt vand i hovedet og se lidt aktiv ud når Linea kommer hjem her 12.30

Suk, missen har hugget min dyne, men i det mindste er han stille, så jeg må tøffe ind efter min plaid…

Louise - du skal til træning - det fortjener din krop…
Men energien er i bund i dag, synes det er rigtig mandag, grå og trist, og så er jeg træt og gaber hele tiden…

[QUOTE=louiseogbuster;951390]Louise - du skal til træning - det fortjener din krop…
Men energien er i bund i dag, synes det er rigtig mandag, grå og trist, og så er jeg træt og gaber hele tiden…[/QUOTE]

Fjols - du kom ikke ud af døren til træningen.
Nå, så må jeg daffe en lille tur ud i efterårsblæsten inden jeg skal til gruppeterapi i eftermiddag.

[QUOTE=Lonse;951375]Kæresten er sendt på rustur, og jeg sidder på uni og laver APV’er…
Det er altså noget af det værste…
Glæder mig til at komme hjem og hygge med Jeppe:)[/QUOTE]

ydrk - APV’er er keeedeeeliiiigt! Godt jeg ikke behøver kigge mere på APV’er i det her projekt vi har gang i lige nu :tihi:

det skulle jeg egentligt også tage at komme… jeg orker det bare ikke i dag :S har ikke lige den der “let dig nu fra sofaen”-energi i dag :S

Men hey - nu har jeg da fået farvet hår! så skal jeg bare lige rette min del af opgaven til, så skal det uploades og så kan jeg da altid se om jeg gider derned i eftermiddag :S Det er bare lige det der med at tage i nyt trænings center om eftermiddagen hvor alle andre jo også tid til at tage derned…ihh… jeg BURDE men er bange for det bliver udskudt til i morgen…

Jubii - har vundet et gavekort til 10 behandlinger med TEI systems… det har jeg altid så gerne villet prøve :slight_smile:

Tillykke, men hvad er det?

… så er det bare manden der skal overtales! :smiley: jeg håber nu! For både konen og børnene er forelsket i Savannah, så det må være 4 mod 1 :tihi: