..oO(Oktobers tanker)

[QUOTE=Skattekat;952350]Jep :ok: 
 d.v.s. jeg kan godt li’ havregrþd, men laver den aldrig :ups:
Men det skulle jeg mÄske gÞre nu, for havregrynene er jo ogsÄ gode for maven :lys-ide:[/QUOTE]

SÄ kan du jo ogsÄ lave havresuppe, og mÄske endda slippe for Husk :slight_smile:
Jeg mener at min svigerfar rĂžrte Husken op sammen med en lind/tynd havregrĂžd - den blev jo tykkere, nĂ„r husk’en sugede vĂŠske til sig
 Men sĂ„dan helt prĂŠcist, hvordan han gjorde, det, ved jeg desvĂŠrre ikke

SÄ er der bestilt sundhedstjek til Buster. NÄr nu dyrlÊgen tilbyer gratis tjek til seniorer hele oktober, og man kan bruge det som alm. tjek og fÄ vacc der, sÄ er det med at komme af sted.
SĂ„ Buster og jeg tager sammen til storbyen onsdag i nĂŠrste uge

Buster har allerede protesteret men jeg har lokket med en tþrret pþlse - og det er jo ikke noget man skal sige nej til, siger han

HUSK kan da fÄs som kapsler :slight_smile:

Mig og Jesper er i hvert fald enormt skuffede. :thumbdown: Anmelderne er heller ikke glade for det.

.oO( Fik jeg nÊvnt hvor fantastisk sÞd Kimilla er?!! NÄ. SÄ gÞr jeg det lige igen! Ihhh hvor er hun bare en skatterbasse at gide hjÊlpe mig (lÊs: gÞre det FOR mig) med at sy! Kattedrengene har fÄet et SUPER flot bursÊt og ilderdyrene fÄr nye hÊngekÞjer til buret og kasserne. :inlove: TÊnk at der er sÄ dejlige mennesker som bare vil hjÊlpe! :smiley: )Oo.

Jeg synes (forelĂžbig) at det er superlovende. Det stikker i mange retninger, men jeg synes godt om det. :slight_smile:

Dejligt. :ok:

Jeg forstÄr slet ikke albummet. Flere af numrene lÊgger op til sÄ meget mere. Det spiller op-op-op-op og nÄr man er allermest forventningsfuld sÄ dÞr det bare. :argh: Follow Me var jeg simpelthen ved at kaste op over. Det er det ringeste, jeg lÊnge har hÞrt. :S
Jeg forstÄr heller ikke den ikke den trailer de sendte ud, inden albummet kom. Det lagde op til noget helt andet, end det der kom.
Og hvad skal bassisten synge for? :surrender1:

Jeg har vist aldrig vÊret sÄ skuffet over et album fÞr. :ups:

oO :ked::ked: Dum dag
 og dumme sygehusvésen
!!Oo

oO Hvordan jeg skal komme i skole imorgen det aner jeg ikke
 er simpelthen fuldsténdig þdelagt
 :(Oo

oO Det var bare sÄdan en dag man skulle vÊre blevet under dynen
Oo

Og mere til!

Kimilla i en nĂžddeskal :slight_smile:

Jam’n, det hjĂŠlper jo ikke meget, nĂ„r/hvis man har det sĂ„dan at man ikke skal ud af nogen dĂžr :wink: SĂ„ mĂ„ man klare sig med det, man nu alligevel har i huset

overvejer at killingesikre mit sovevĂŠrelse og flytte missemor og killinger derind i nat - det vil give dem noget mere plads end badevĂŠrelset om natten!
og jeg vil fÄ mit badevÊrelse tilbage! :tihi:
det tror jeg lige jeg vil kigge lidt pÄ senere i aften :smiley: lige nu tumler de jo i gangen og har det sjovt der :slight_smile:

Hovedpine :frowning:

Hvorfor laver min aftensmad ikke sig selv???

“Det gĂžr den sĂ„ nĂŠsten alligevel, da den er i ovnen!”

[QUOTE=PiaR;952231]SKRIGdyrt!
Vi var afsted med 2 killinger, Snus og Missebarnet.[/QUOTE]

AltsÄ, supreloinchippen koster jo da en 5-600 kr, og 20 milbemax kan jeg da heller ikke forestille mig var helt billigt? Og passene koster jo nogle steder en 3-400 kr? Og alligevel lyder det ret vanvittigt
 Er jeres regninger ikke specificerede ud, sÄ I kan se hvad I har givet for det enkelte? :slight_smile:

Ja :slight_smile:

Jeg ser heller ikke hÄr fra Coop pÄ mit tÞj til gengÊld er der hÄr fra Smoke OVERALT :surrender: Herhjemme er det standard at man af-fnugger sig inden man gÄr ud af en dÞr

sker der lige for energien :uha: Jeg synes godt du kan dele :venter:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;951798]Lunas lĂŠrer havde sagt i dag, at hun havde sagt det fĂžr, men ville lige sige igen, at Luna har en meget fornuftig mor.

I sidste uge var der et par dage, hvor jeg fornemmede, at mine bĂžrn havde lidt for meget “jeghardakvalmeondtihovedetellerhalsenogkanikkegĂ„iskole” - sĂ„ nu er det indfĂžrt, at hvis man er for syg til at gĂ„ i skole er man ogsĂ„ for syg til at vĂŠre pĂ„ computer, sĂ„ ved sygdom bliver computeren inddraget og sĂ„ kan man kede sig med sin sygdom.[/QUOTE]

det gjorde mine forÊldre ogsÄ. Og fair nok, jeg kunne godt bruge en hel dag foran computeren, men jeg havde det sÄ skidt i folkeskolen, at jeg gerne tog mine sygedage
 SÄ lÊste jeg eller lagde puslespil istedet
 Eller bare sÄ tv
 Det var nemlig alt sammen tilladt :wink:

[QUOTE=Barky;951828].oO( JÞsses
 SÄ fÊlles skider kattene Äbenbart! )Oo.

Tak for l**t! :tihi:[/QUOTE]

Det gÞr de ogsÄ nÊsten herhjemme. NÄr den ene kat kan hÞre at der rumsteres i kattebakken piler man straks derhen for at holde Þje med om det nu ogsÄ gÄr rigtigt for sig :lol:

Ihh hvor spĂŠndende Mette!! :thumbup:

[QUOTE=PiaR;951998]Balder pÄ 12 uger og tre dage er pÄ 2,3 kg.
Han skal snippes i morgen.[/QUOTE]

Ihh jeg synes altsÄ ikke at jeg ser helt den forandring jeg gerne sÄ hos Coop med hans vÊgt
 til trods for at han naturligvis har foder ad libitum - 2 steder i lejligheden

Avsen
 Har ogsÄ bare haft hovedpine siden jeg tog fra tandlÊgen fordi jeg bare spÊnder sÄ helt utrolig meget nÄr jeg ligger i stolen
 :S

Jeg gav kun 150 kr. for Coop’s pas

Jo, regningen er helt udspecificeret.

785,- for superlorin og implantationen.
100,- pr pas
900,- for milbemax

Fellinis pas har kostet 50,-