..oO(Oktobers tanker)

.oO(er imponeret over Bøllens retningssans …)
.oO(han kom lige pludseligt væltende ned af trappen og fræste ud i køkkenvinduet, jeg tænkte at jeg hellere måtte kigge efter og ja … der gik en fremmed kat ude i indkørslen)
.oO(det er altså ret vildt, at han kan regne ud, at det lige var det vindue han skulle kigge ud af … når han i første omgang har fået øje på katten fra et vindue (må ha’ været i soveværelset) oppe på 1. salen … :D)

. o O (Uha, jeg er træt nu. Fik først frokost kl. 17.00. Men har så også fået skippet første del af ordrerne af sted :))

. o O (Måske skulle jeg oprette et lille importfirma :gruble:)

. o O (Eller - måske ikke :klapper:)

Puha, kommer altid til at spise for meget når vi får kartoffelmos :S :ups:
Men for søren hvor smager det altså godt! :savle:

[QUOTE=PiaR;952537]Jo, regningen er helt udspecificeret.

785,- for superlorin og implantationen.
100,- pr pas
900,- for milbemax[/QUOTE]

Ja, så selv hvis vi trækker ormekurene fra, så er det 3400 kr., og det lyder godt nok halvdyrt…

Ja, som sagt er det meget forskelligt hvad de tager for dem. Indkøbsprisen er de der ca. 50 kr, som jeg husker det, og dyrlægerne tjener jo ofte deres penge lidt forskellige steder :slight_smile:

Ja, og jeg betalte ikke for konsultation fordi min private VSP’er bare tog det med hjem til mig…

.oO(Så er der …Mig og min mor :tihi:…bagefter det kommer…De unge mødre …)

Tak. :ups: Jeg er glad for jeg kan hjælpe. :slight_smile:

Tak :slight_smile:

SÅ flyttede Savannah, Simba g Leia ind på soveværelset - og hvilken LYKKE for Savannah! :smiley:

Hun har altså boet et sted med seng! For hun sprang spindende op i sengen og kurrede hele vejen ind under dynen på maven - hun lå og storspandt da jeg stak en hånd ind til hende! :smiley:
Det så SÅ hjemmevant ud det hun gjorde der! :slight_smile: Hun bare ELSKEDE at have en seng og dyne at putte i :smiley:

soveværelset er 1½ gange det, som badeværelse og gangen er tilsammen, så de har nu fået mere plads om natten, end som de plejer at have om dage når jeg er hjemme :slight_smile: Jeg håber det kan give Savannah lidt mulighed for at de små ikke tumler lige oven i hende hele tiden, nu hvor de har fået næsten 15 kvm at tumle rundt på :slight_smile:
men jeg er godt nok spændt på, hvor meget nattesøvn JEG får i nat :tihi:

Hov! Skal du til at udstille? :?

oO Jøssen man skulle tro der var ædelsten med i glutenfri og laktosefrie produkter til den pris… og sikke et sølle udvalg :besvimer: Håber bare det hjælper knægten :kryds: Oo

Hold da op der tumles inde på soveværelset :høhø: men der ER også meget nyt og spændende at udforske! :slight_smile:

nu vil jeg gå ud og tømme det sidste ud af badeværelset, og så vil jeg NYDE at jeg på torsdag skal have vasket gulv derinde og så har jeg mit badeværelse for mig selv igen :tihi:

.oo(Vi skal have børnene herud til spisning på lørdag og min søn har lige ringet og sagt at de vil lave en Othellolagkage helt fra bunden af og tage med…han sagde så også at…går det galt, skal du ikke spørge efter den når vi kommer så de andre høre noget om den :tihi:)

og så var det det der med at huske at spise aftensmad også…

…måååååskeeeee…? Ej, jeg ved det ikke. Men det er da pratisk at have et burgardin… Hvis nu? :høhø:

.oO( Jeg vil KLONES!!! )Oo.

Så du kan blive gift :?

Du milde! :yikes: Nej! :uha:

Så jeg kan både være i Ringsted OG til killingenus hos Anne på lørdag… :ups:

[QUOTE=Barky;952732]

Så jeg kan både være i Ringsted OG til killingenus hos Anne på lørdag… :ups:[/QUOTE]

Det kunne dælme også være hyggeligt :slight_smile:

Du skal da med til Haslev!
Der er aldrig nogen pæne langhårssiatalere på TICAshows… en stor, stor fejl! :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;952739]Du skal da med til Haslev!
Der er aldrig nogen pæne langhårssiatalere på TICAshows… en stor, stor fejl! :)[/QUOTE]

Så må du jo igang med at overtale mig. :tihi: