..oO(Oktobers tanker)

jeg har sovet med Savannah og killingerne i arm i nat :inlove:
først kom Savannah - hun hoppede op til mig og krøllede sig sammen i venstre arm, som om det havde hun gjort hele sit liv :wehuu: der gik lige 10 minutters ræs fra de to små, og så kom de og krøllede sig sammen oven på min dyne oven på min ben :wehuu:

og sådan som jeg faldt i søvn - sådan vågnede jeg også! :wehuu: eller næsten, for Savannah havde fået dynen over sig, men lå stadig i min arm under den dejligt varme dyne :inlove:
… og nej jeg havde faktisk ikke lyst til at stå op i morges :ups: Savannah lignede også en der gerne ville at jeg blev liggende bare lige lidt længere :tihi: hun bare RÅHYGGEDE sig. :tihi:

.oO Nå… hvis nu jeg snupper et par vuffere og smutter til bageren… mon så ikke at jeg kan sove lidt mere, når jeg kommer hjem og har fået noget the og morgenmad?
.oO Tror at det er det jeg vil forsøge…

.oO ØV, hvor er jeg træt af det her sygdomspladder! Kan bare ikke komme af med det…

[QUOTE=Ann K;952962].oO Nå… hvis nu jeg snupper et par vuffere og smutter til bageren… mon så ikke at jeg kan sove lidt mere, når jeg kommer hjem og har fået noget the og morgenmad?
.oO Tror at det er det jeg vil forsøge…

.oO ØV, hvor er jeg træt af det her sygdomspladder! Kan bare ikke komme af med det…[/QUOTE]
Sådan noget tager tid. Du må sørge for max afslapning og masser af the og forkælelse :slight_smile:
Det går det godt nok ikke hurtigere af, men det er hyggeligere :ok:

:kaffe:

Så går turen til lægen idag med mistanke om halsbetændelse og mellemøre-betændelse… Suk altså :frowning:

så står den på dyrlægebesøg med hamster… øv altså :frowning:

Idag står den på samtale på jobcentret kl 13. :slight_smile:

Jeg var der også i går kl. 13 :tihi: Og det stod i min kalender til idag :ups:

Tro mig, jeg har både forsøgt at overtale og at true - ingen af delene hjælper. Skodkat :wink:

Jeg skal lige komme mig over hvad skruer koster. Pillede jo nettet ned i løbegården for at male kanterne. Skruerne var 15 år gamle og tiden havde sat sit præg. Jeg har hentet for 200 kr. skruer - to forskellige til løbegården. Suk …

Skal lige have naboen til at hjælpe mig med at få sat de første i så det sidder lige - så sørme han var hjemme idag. Ikke at det haster voldsomt, men rart at få gjort.

Min anden nabo forbarmede sig over mig da jeg på skræten var igang med at lave en rapos je kunne stå på når jeg klippede hæk. Stolperne har tømmeren samlet, så de lå på en lang række. Nu har naboen med en mega muggert hamret stolper ned til at holde dem - så nu kan jeg fylde jord på, skal lige først ha’ gravet det af - det har jeg lyst til nu - for så kan jeg få plantet det sidste i bedet. Surbund i den ende med en Magnolie og Pieris.

Vådfoder i folieposer burde forbydes - kan man få foderet ud uden at få sovs på fingrene? :gruble:

Ja, men det kræver øvelse og fingernemhed. :tihi:

Sagtens :slight_smile: …Gør som mig, jeg klipper toppen af, lægger posen fladt på deres fodertallerken, tager en bordkniv og med den sløve ende, presser/kører jeg fra bunden og opad, og voila, alt foder er på deres tallerken og posen er tom, og uden nassede fingre :slight_smile:

Har du lukket kattene væk mens du gør det? Her er alle helt på dupperne fra det øjeblik de hører posen kommer frem:-)

Lige mine ord :smiley:
Det ville jeg ikke kunne få plads til :tihi:

Nu er det jo ‘opdragede’ katte jeg har :slight_smile: …Nå ikke !! Som regel har jeg nu osse en eller to som sidder klar til at guffe i sig, så snart de ser maden dukke frem af posen. Det første vådmad rager jeg altid ud til kanten af tallerknen, så kan de starte der, mens jeg får det hele ud :slight_smile:

Og hvis man ikke giver en hel pose ad gangen? :wink:

[QUOTE=PiaB;952957]jeg har sovet med Savannah og killingerne i arm i nat :inlove:
først kom Savannah - hun hoppede op til mig og krøllede sig sammen i venstre arm, som om det havde hun gjort hele sit liv :wehuu: der gik lige 10 minutters ræs fra de to små, og så kom de og krøllede sig sammen oven på min dyne oven på min ben :wehuu:

og sådan som jeg faldt i søvn - sådan vågnede jeg også! :wehuu: eller næsten, for Savannah havde fået dynen over sig, men lå stadig i min arm under den dejligt varme dyne :inlove:
… og nej jeg havde faktisk ikke lyst til at stå op i morges :ups: Savannah lignede også en der gerne ville at jeg blev liggende bare lige lidt længere :tihi: hun bare RÅHYGGEDE sig. :tihi:[/QUOTE]

Det lader til, at det går rigtig godt med hende efter steriliseringen? Hvordan går det med hende og de andre? Også stadig godt?

Det er i hvert fald aldrig lykkedes mig :ups:

Ser i mine katte er så opdragne at de pænt venter på gulvet mens jeg hælder op - de har lært det bare tager længere tid at få mad hvis de skal sidde midt i det. Jeg hælder dem konsekvent ned efter jeg engang fik skrabet en af dem på poten med en kniv mens jeg skar kylling ud til dem. De er alt for hurtige til at jeg kan undgå sådan en ulykke, og så må konsekvensen være at de ikke får lov før jeg sætter maden på gulvet. Selv en uopdragen teenage SYS har fattet ideen :tihi:

Klokken er 11.22 og jeg har allerede spist 3 stykker kage …