..oO(Oktobers tanker)

Skal ud og investere i en bærbar computer her en af dagene :smiley:

:tihi:

Den idé snupper jeg! :thumbup:

.oO Har ledt overalt synes jeg… og man kunne få det engang, men nu kan jeg simpelthen ikke finde det nogen steder!

.oO Nogen som har en ide om hvor man kan få fat i (vingummi)regnorme eller lignende? Det skal ligne orme og må meget gerne kunne spises…

[QUOTE=Ann K;952747].oO Har ledt overalt synes jeg… og man kunne få det engang, men nu kan jeg simpelthen ikke finde det nogen steder!

.oO Nogen som har en ide om hvor man kan få fat i (vingummi)regnorme eller lignende? Det skal ligne orme og må meget gerne kunne spises…[/QUOTE]

Noget siger mig at jeg har set noget lignende i Lidl, men så er det nok ret længe siden og du må ikke hænge mig op på det … :surrender1:

[QUOTE=Ann K;952747].oO Har ledt overalt synes jeg… og man kunne få det engang, men nu kan jeg simpelthen ikke finde det nogen steder!

.oO Nogen som har en ide om hvor man kan få fat i (vingummi)regnorme eller lignende? Det skal ligne orme og må meget gerne kunne spises…[/QUOTE]

https://www.google.dk/search?q=vingummi+orme&hl=en&client=firefox-a&hs=xXU&rls=org.mozilla:da:official&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=QkdrUPChJobtsgbJ2oHQDg&ved=0CCwQsAQ&biw=1024&bih=472

Mon Ann skal lave rådne æbler til Halloween?
Har prøvet for en del år siden, og jeg tror, vi fandt ormene i Aldi.

Den bliver du glad for :slight_smile:

. o O ( Så fik jeg syet lidt. Resten bliver i morgen, men kom vel halvvejs, det er også ganske fint. :slight_smile: )

Så er der edder broderemig RALLYYYYYYYY :rock:

Sid stille og duk på de rette tidspunkter :surrender1:

For økologisk, for dyrt, for lidt og for farvestrålende…
Men kan jeg ikke finde andet, så kan de da bruges :smiley:

[QUOTE=Else;952763]Mon Ann skal lave rådne æbler til Halloween?
Har prøvet for en del år siden, og jeg tror, vi fandt ormene i Aldi.[/QUOTE]

Rådne æbler? hva’ det?
Nej - ormene skal bruges til min burudsmykning i Haslev - det bliver bare så godt, hvis jeg kan få fat i alt, hvad jeg skal bruge :thumbup:

:argh: Hvorfor kan jeg ikke ligge billeder ind længere :argh:

Jeg har et par billeder i virkelig BØR se :tihi: om ikke andet så for at dokumentere det ikke er løgn :høhø:

[QUOTE=DK Sugieh;952846]:argh: Hvorfor kan jeg ikke ligge billeder ind længere :argh:

Jeg har et par billeder i virkelig BØR se :tihi: om ikke andet så for at dokumentere det ikke er løgn :høhø:[/QUOTE]

Prøv om du kan vedhæfte dem istedet for og hvis ikke så lav tråden og send billederne til mig :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;952846]:argh: Hvorfor kan jeg ikke ligge billeder ind længere :argh:

Jeg har et par billeder i virkelig BØR se :tihi: om ikke andet så for at dokumentere det ikke er løgn :høhø:[/QUOTE]

Er problemet ikke bare at de er for store?

Men ellers så lav et album på din hjemmeside og brug url’en :slight_smile:

. o O ( Ak ja … :rulleøjne: )

Klatkager :savle:

[QUOTE=Skattekat;952350]Jep :ok: … d.v.s. jeg kan godt li’ havregrød, men laver den aldrig :ups:
Men det skulle jeg måske gøre nu, for havregrynene er jo også gode for maven :lys-ide:[/QUOTE]

Har du ikke en microovn? Så tager det ca. to minutter. Der er garanteret en anvisning på pakken.
Jeg kunne kun få en gigantisk stor pakke HUSK til kattene, så jeg tænkte, at min mave måske også ville have godt af lidt fibertilskud. Så jeg drysser en teskefuld i min havregrød, som jeg laver i microovnen - og jeg kommer det i, før jeg sætter det i ovnen. Men husk at røre det godt rundt, så HUSK’en bliver godt fordelt. Ellers laver det sådan nogle gummiagtige klumper :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;952358]Hvor er hun bare dygtig. :thumbup:
Måske er det fordi hun har haft en hård start, før hun kom til dig, at hun har lært at klare sig selv.:D[/QUOTE]

Jeg tror faktisk ikke, hun har haft så slem en start. Jeg ved ikke, om moren blev bragt ind drægtig, eller om hun havde fået killingerne. De har i hvert fald alle sammen været hos en plejefamilie, og der er slet ingen tvivl om, at de har gjort et kæmpe stykke arbejde, for hun er simpelthen så sød og glad og legesyg og tillidsfuld og nem :ok:

Mon ikke også en god start i livet kan være med til at gøre hende dygtig til at klare sig? Hvis hun altid har fået, hvad hun har behov for, så hun har haft overskud til at være nysgerrig og afprøve ting, sådan som killingerne nu skal :slight_smile:

Det kan selvfølgelig også være, de simpelthen har haft et foderbræt hos plejefamilien :ups:

Så du har et fornuftigt menneske at tale med?
:cool:

Oo. Så lykkedes det at komme herind igen og har nu tygget mig gennem samtlige 12 sider - Tænk, hvis jeg gik glip af noget :frowning:

Det tror jeg også - glæder mig :wehu: