..oO(Oktobers tanker)

Hovsa? Det er farligt for pengepungen at skulle vente et par timer i kbh. Men så fik jeg da lidt nyt tøj! (ikke at jeg ligefrem mangler noget… nå, hva pokker!)

Det er et strøm-førende system der samtidig med med at det varmer dine væv og muskler op, så sender det strøm igennem musklerne hvilet øger blodcirkulationen og vores evne til t udskille affaldsstoffer

det skulle være SÅ lækkert…

. o O ( Er godt nok spændt på hvordan det går til ridning i morgen. Håber det bare er LIDT bedre end sidst! :kryds: )

Ellers skal jeg nok bære dig op til 2 sal! :tihi:

Hmmm mon jeg er den eneste der bruger Advantage til hund, til kattene ? Nå har aldrig haftbproblemer så fortsætter nu med det, troede bare flere brugte det…

Så er der tændt for varmen, alene fordi mit tøj skal tørre i stuen indtil den nye tumbler kommer.

[QUOTE=GitteS;951426]Hmmm mon jeg er den eneste der bruger Advantage til hund, til kattene ? Nå har aldrig haftbproblemer så fortsætter nu med det, troede bare flere brugte det…

Så er der tændt for varmen, alene fordi mit tøj skal tørre i stuen indtil den nye tumbler kommer.[/QUOTE]

Jeg bruger også Advantage til hund til kattene…men kun hvis jeg opdager at der er en loppe, jeg gør det aldrig forebyggende da det er meget sjældent at vi får ubudne gæster :tihi:

:venter:

Nå det blev så fra 12:30 - 14 :S Fatter virkelig ikke hvad dem der laver skemaerne har gang i!

[QUOTE=GitteS;951426]Hmmm mon jeg er den eneste der bruger Advantage til hund, til kattene ? Nå har aldrig haftbproblemer så fortsætter nu med det, troede bare flere brugte det…

Så er der tændt for varmen, alene fordi mit tøj skal tørre i stuen indtil den nye tumbler kommer.[/QUOTE]

Vi gør også… Til de 3… Shaker kan ikke tåle det, så han får frontline…

… ALDI kalder… nu er der kun to dåser tilbage… Tag mig sammen… 3…2…1… Kør…
Og evt skulle jeg også forsøge at genoptage min træning, nu hvor alle giver mig dårlig samvittighed i disse dage… Men alt giver mig jo dårlig samvittighed… suk! GLÆDE og OVERSKUD kom og indtag mit liv tak!

Aldi: 2Sandraaa du skal købe mad til misserne!! Sandraaaa !!"

oO…sådan en lille korthårs kat, fælder lige så meget som en stor MCO:S

De korthårskatte vi har haft, inkl. EXO’en Bertha har alle fældet mere end vore sem-langhårs katte.

Jeg hører i øvrigt det samme fra én som har persere og huskatte.

[QUOTE=DK Thomani;951477]De korthårskatte vi har haft, inkl. EXO’en Bertha har alle fældet mere end vore sem-langhårs katte.

Jeg hører i øvrigt det samme fra én som har persere og huskatte.[/QUOTE]

Jeg tror nu egentlig nok at de fælder lige meget… MEN - de der forbistrede korte hår sætter sig fast i ALT og ses derfor så meget mere… De lange hår samler sig til nullere på gulvet og i hjørnerne og er derfor meget lette at fjerne…

[QUOTE=DK Thomani;951477]De korthårskatte vi har haft, inkl. EXO’en Bertha har alle fældet mere end vore sem-langhårs katte.

Jeg hører i øvrigt det samme fra én som har persere og huskatte.[/QUOTE]

Ja! Ikke at jeg har huskatte lige nu, men jeg har haft. Pelsstrukturen er dog også en anden; perserpels er samler sig mere i totter, og bliver siddende længere tid i pelsen selvom det er løst og er med til at give knuder i pelsen, hvis de ikke børstes regelmæssigt, hvilket ved Bambo vil sige hver dag, og ved Aslan 1 gang om ugen. Det er pokkers at det ikke er omvendt, for Bambo er ikke glad for at blive groomet på mave og ben, det er noget nemmere med Aslan - man finder ham bare når han ligger og sover med bugen i vejret :cool:

Plejemissen stirrede på mig med vantro øjne, da han opdagede at jeg vaskede mig med vand… :lol:

Wauw sikke jeg har været god i dag! :uha:

.oO Sprang godt nok lige forelæsninger over i dag, så jeg kunne blive hjemme og læse og starte på kemi hjemmeopgave (suk…)
.oO Så blev der lige betalt en maaasse regninger, samt Fellini nu blev betalt fuldstændig :wehu:
.oO Og så fik jeg da lige betalt for Årslev udstillingen.

.oO … Nå ja… Og så bliver jeg snart den heldige ejer af et Petfun kradsetræ!!! :thumbup:

Det kan du sagtens bilde mig ind, stemmelejet her i huset er ihvertfald højt nok til at gøre det muligt :surrender1:

.oO( Damn…!! NU skal det dankort pakkes væk!!! )Oo.

Know that feeling!

Gider ikke bestyrelsesmøde i aften …