..oO(Oktobers tanker)

. o O ( Så er billedet taget og nyt bur gardin kan nu komme på siden. :smiley: )

Titi har taget 200g på inden for 1½uge, og hun er ikke gået i løb igen, men der er stadig 1 uge til jeg kan tjekke for røde dutter. Og jeg er bare en lille smule utålmodig efter at vide om det er lykkedes. :smiley:

Yes - der kommer 1 og ser på min lejlighed imorgen! Kryds fingre for, at han gerne vil have den :smiley:

Hmmm - mon man skulle tage sig en lille aftenlur?
Eller sende Jan afsted efter noget spiseligt… og SÅ tage sig en lille aftenlur? :smiley:

Aftenlur må og skal der i hvert fald til! :slight_smile:

Dagen har stået i oprydningens tegn. Nu er alle skabe, skuffer, hylder o.lign ved at være gennemgået. Og hvor er det bare lækkert.

oO Velkommen tilbage til mig :)Oo

oO Endnu en omgang galdestens anfald fik mig ned med nakken, men nu ca en uge efter det startede (:S) er jeg endelig smertefri… Tør dårligt skrive det… Oo

oO Slagelse har indvidet i at tage mig ind akut imorgen, til en forundersøgelse, og så får jeg forhåbentlig en dato til hvornår jeg skal opereres… Det skal bare være i god tid inden d. 10 for der har jeg en eksame… Den skal bare ud i den her uge!! :argh: Nu gider jeg ikke mere!!!Oo

oO Har nærmest boet hos vagtlægen alle dagene, og de har endda også måtte kommer herhjem midt om natten pga smerte… :ked:Oo

oO Nu skal jeg bare igang med at spise igen… og lige tage de der 5-6 kilo på jeg har tabt… :SOo

.oO Holy MOLY jeg er begyndt at læse hurtigt! :wehu:

[QUOTE=Maria-Amalie;951715]oO Velkommen tilbage til mig :)Oo

oO Endnu en omgang galdestens anfald fik mig ned med nakken, men nu ca en uge efter det startede (:S) er jeg endelig smertefri… Tør dårligt skrive det… Oo

oO Slagelse har indvidet i at tage mig ind akut imorgen, til en forundersøgelse, og så får jeg forhåbentlig en dato til hvornår jeg skal opereres… Det skal bare være i god tid inden d. 10 for der har jeg en eksame… Den skal bare ud i den her uge!! :argh: Nu gider jeg ikke mere!!!Oo

oO Har nærmest boet hos vagtlægen alle dagene, og de har endda også måtte kommer herhjem midt om natten pga smerte… :ked:Oo

oO Nu skal jeg bare igang med at spise igen… og lige tage de der 5-6 kilo på jeg har tabt… :SOo[/QUOTE]

Åhh, men for po**er da også… Stakkels, stakkels dig :trøste: Håber du kommer til hurtigt :kram:

Kun mig der tænker om der er en grund til at den stakkels bimsemis altid vil udenfor?
Tænker hvis det er første gang Velfa har været i bad, siden plejemissen flyttede ind så må hun lugte ret stramt efterhånden… Så jeg jeg godt forstå han foretrækker at være sammen med hende udenfor :wink:

:tihi:

oO…hvor jeg elsker mine misser:hjerte:. Jeg har en rigtig øv-dag:(, dog uden at vide hvorfor. Men misserne, hygger bare om mig. Vi har fået noget godt at spise og gasovnen kører derud af.
Haley er ved mig døgnet rundt, jeg er begyndt at kalde hende, min lille skygge. De andre putter sig lige omkring mig, igen, jeg elsker de katte.:love2::love2::love2:

[QUOTE=irene;951737]oO…hvor jeg elsker mine misser:hjerte:. Jeg har en rigtig øv-dag:(, dog uden at vide hvorfor. Men misserne, hygger bare om mig. Vi har fået noget godt at spise og gasovnen kører derud af.
Haley er ved mig døgnet rundt, jeg er begyndt at kalde hende, min lille skygge. De andre putter sig lige omkring mig, igen, jeg elsker de katte.:love2::love2::love2:[/QUOTE]

Det lyder som om de også elsker dig :hjerte:

De mærker altid, hvis jeg er trist eller syg. Så passer de alle på mig, det er bare så dejligt.

billig loppemiddel på vej - det er godt nok billigt! :smiley: Så er der vist til at forebygge til og med næste forår :tihi:

Hvor bestiller du loppekure? :slight_smile:

medicanimal.com - for første gang :slight_smile:

.oO(så fik jeg drukket årets første julehvidtøl, UGLENS nisseøl fra Aldi :savle:)

ååårh nisseøl!

må ha!

Kan varmt anbefales, bruger dem eller hyperdrug.co.uk alt efter hvad der er billigst

Er det ikke lidt tidligt, for vi er jo kun lige kommet ind i oktober…??? :confused:

Lunas lærer havde sagt i dag, at hun havde sagt det før, men ville lige sige igen, at Luna har en meget fornuftig mor.

I sidste uge var der et par dage, hvor jeg fornemmede, at mine børn havde lidt for meget “jeghardakvalmeondtihovedetellerhalsenogkanikkegåiskole” - så nu er det indført, at hvis man er for syg til at gå i skole er man også for syg til at være på computer, så ved sygdom bliver computeren inddraget og så kan man kede sig med sin sygdom.