.oO September tanker - store som små

så er det en ny måned, så ny tanketråd… Denne tråd er j for menneskene.
Jeg kan se at Buster har pillet ved min PC, så der nu også er en tanketråd for misserne - han føler sig åbenbart udenfor:surrender1:

.oOO( Det var hurtigt jeg fik solgt den strop løs BH …

Hvis hun da bare snart kan bestemme sig. Jeg skal jo holde fødselsdag for Trolden i legeland, så jeg har ikke tid til at holde øje med hvor hun smider dem, så nu må hun blive i soveværelset indtil vi kommer hjem.

.oO(må hellere finde den taske)
.oO(ikke at jeg regner med at købe så meget i Malmø, men lidt bliver det altid til …:ups:)
.oO(kom nu i swing Fru Meyer … :venter:)

. o O Tak for tråden. :slight_smile:

o O Hmm, må hellere komme i omdrejninger, der er en demonstration der venter, skønt hvis vejret holder tørt O o

Gælder det forbyd sex med dyr? For så håber jeg, der kommer rigtigt mange!

Nå, må hellere komme over og få købt det La Glace gavekort.

Det bliver svært at tage på La Glace, uden at skulle have noget kage selv!

Sid siger nogle virkelig søde miv til Glamour, når han prøver at komme ned fra den øverste køje, men ikke kan fordi hun ligger lige der hvor han gerne ville mellemlande :tihi: Min store klods :hjerte:

Ja og ja jeg håber osse der kommer rigtig mange :kryds::kryds::kryds::kryds:

Har fået overtalt manden til en tur til Brønderslev marked :uha: Gad vide hvad han ellers kan overtales til, når han er i det humør :tihi:

Hvor er jeg dog TRÆT af Gucci efterhånden mener han skal grave ALT sand ud af bakken, når han er derude… suk :ups:

Nå, men der er åbenbart en af kattene, der mener, at jeg ikke skal træne i dag, siden der er pisset på mit træningstøj :argh:

.oO Hvad laver Flemming? :cool:

ENDELIG er der materialer til hegn… Så skal jeg bare have gang i Lis og Lisbeth :slight_smile:

2 timers spinning igen i dag - klapper lige mig selv på skulderen :tihi:

Alle kattebakker - både ude og inde - skal have en omgang i dag.

Min veninde er virkelig et rodehovede. Havde aftale torsdag, som hun aflyste pga dobbeltbookning. Den lavede vi så om til i dag, hvor hun så lige har ringet og aflyst, fordi hun troede i dag er i morgen - nå, men godt kødet knap er tøet op, så det holder nok til i morgen.

Han spiller golf i Brande, men jeg tror nu altså ikke, at han skal have skylden :wink:

Nå, men så fik jeg motioneret støvsugeren ganske grundigt i stedet, og derefter vasket dørkarme og fodlister i det meste af huset og vinduesrammer i stuen. Det må så gøre det ud for dagens motion, og nu gider jeg ikke mere i dag :slight_smile:

Opvasken taget, kattebakker tømt og det “frygtede” rum i bordet sorteret.

Hvad skal jeg nu tage mig til for at få tiden til at gå, til jeg i aften skal ud for at hygge med 4 skønne tøser?? :smiley:

oO…Strøget fylder 50 år i dag. Jeg kan huske, da jeg var der for 50 år siden med mine forældre og min søster var i klapvogn…Oo

.oO(Må erkende at jeg er blevet for gammel til at gå iseng kl. 5 om morgenen. Godt jeg ikke skal køre nogen steder idag :høhø:)

Shana Hamster! :smiley: