jeg har faktisk helt god samvittighed!
Fik trænet - føler mig tilpas træt og har ikke ondt i ryggen. Totalt succes
Det er faktisk først den 17. november, men de vælger at markere det nu, fordi folk ikke er så tilbøjelige til at komme til udendørs arrangementer i midten af november :høhø:
Nå, så fik jeg da også lige vasket hankattehus ned indvendigt. En eller anden havde haft dårlig mave derude og tværet det rundt alt for mange steder :S Jeg er glad for, at vi har lagt vægt på, at det skulle være nemt at gøre rent derude!
Det er vist ikke min dag i dag…
.o0 Har lige læst om enneagrammer…spændende!
oO Ihhh Så har jeg lige lavet et fint nyt efterårsbanner, også kan jeg ikke uploade det :(… Øv… Oo
oO Glæder mig til at ha Girls Night out i aften med min skønne veninde… Har måtte love at dulle mig op, så nu er håret farvet, der er købt nyt tøj, og ny make up…
Så kan hun ikke klage…Oo
o O god demonstration, søde mennesker og fint vejr dejligt at så mange kom, men trist at der ikke kom flere
måske er dyrenes velfærd ikke så vigtigt på en lun og solrig lørdag :(
O o
Hader mig selv, når følelser løber deres egen vej, og får mig til at stoppe i munden. I dag var det nødder der røg ind
Og så kom jeg lige til at lave en portion salte mandler…
Ellers plejer man at sige,at der aldrig bliver revolution i DK,fordi det regnede den dag:gruble:
Tine
Halvdelen af bakkerne ordnet - de udendørs må blive i morgen, når jeg kan smide det gamle lortesand i containeren - den er kun åben søndag.
Og bladet er ved at være færdigt - dejligt.
Hvad skal jeg dog finde på af mad Er lidt svært, når jeg ikke har tøet noget op.
:lys-ide: Nudler med grøntsager og mini-forårsruller.
Tænke tænke, har vidst endelig fået lov at indrette stuen mere som kæresten og jeg vil have den, end som kæresten og svigermor lige syntes da vi flyttede ind:D
(Så kan man lære at få målene på vinduerne inden man flytter ind, så man ikke skal på persienne indkøb midt i flytningen:dokdok:)
Og lovning på en hylde på badeværelset:D
Så skal jeg bare have ham overbevist om at jeg også skal have lov at være med til at indrette soveværelset lidt mere:tihi:
Har sovet hele dagen væk, men endelig er min hovedpine forsvundet
.oO Puha, sådan to stykker højtbelagt smørrebrød fylder godt i maven!
.oO Men de var gåååååt… og det tror jeg også at canadierne syntes…
.oO Nu står den på afslapning i aften, inden den store biltur i morgen…
.oO… og absolut ingen aftensmad!!!
nå… jeg skulle vel egentligt snart bevæge mig mod min jakke så jeg kan være ved Skråen omkring kl 18…
der skal jo lige findes parkering også…
.oO(Troede at der var en plet på min køkkenlåge men så fløj den :høhø:)
.oO Er så glad for min lille mælkeskummer fra Ikea… nu kan jeg endelig lave helt rigtig Chai Tea
Hæ… så fik jeg ret!!!
Er jo turistfører i København i disse dage, og vi kom lige ud fra gennemkørslen ved Slotskirken og Christiansborg, da vi så demonstrationen…
Måtte forklare, hvad det gik ud på - stor sympati for sagen!!! temmelig rystede over at det ikke er forbudt i DK…
Og så kunne jeg jo ikke lade være med at sige, at der sagtens kunne befinde en eller flere som vi kendte i demonstrationstoget
Fik dog ikke øje på nogen… selv om jeg da kiggede efter.
Er der mon nogen der kan hjælpe mig med, hvor lang tid en cuvettesteg på 1kg skal have i ovnen?
Den skal ikke være alt for rød, men heller ikke helt gennemstegt… Har ikke noget stegetermometer…
[QUOTE=StinePigen;931536]Er der mon nogen der kan hjælpe mig med, hvor lang tid en cuvettesteg på 1kg skal have i ovnen?
Den skal ikke være alt for rød, men heller ikke helt gennemstegt… Har ikke noget stegetermometer…[/QUOTE]
Aner det faktisk ikke men fandt et sted hvor der stod 225 grader i 45 min og så hviletid på 20 min bagefter.
Tak Birthe