Jeg prøver lige noget trylleri og ser om ikke jeg kan sørge for du får en update senest kl 21 i aften… ![]()
… ikke at det nogensinde har virket før, men en eller anden dag så virker det - det er jeg sikker på!
Jeg prøver lige noget trylleri og ser om ikke jeg kan sørge for du får en update senest kl 21 i aften… ![]()
… ikke at det nogensinde har virket før, men en eller anden dag så virker det - det er jeg sikker på!
.oO(så røg de varme strømper på! … jeg fryser :surrender1:)
[QUOTE=Osquary;935200]Jeg prøver lige noget trylleri og ser om ikke jeg kan sørge for du får en update senest kl 21 i aften… ![]()
… ikke at det nogensinde har virket før, men en eller anden dag så virker det - det er jeg sikker på![/QUOTE]
Hihi vi krydser!
Men ja det er selve hjemmesiden jeg tjekker hver dag om er blevet opdateredet. Vi skal også besøge dem om et par uger
![]()
Ps. der er tale om små røde lyn (jordbær birmaer) ![]()
Sikke jeg fryser i dag. Har en langærmet t-shirt på og en tyk strik-cardigan…
Har lige været ude i havestuen, hvor solen står ind der er dejlig lunt, men kan bare ikke sidde derude med PCen…
[QUOTE=ThildeL;935211]Hihi vi krydser!
Men ja det er selve hjemmesiden jeg tjekker hver dag om er blevet opdateredet. Vi skal også besøge dem om et par uger
![]()
Ps. der er tale om små røde lyn (jordbær birmaer)
[/QUOTE]
UUuuuuhh!!! Link??
Og er desuden også rigtig spændt på HVEM af de røde de selv vælger så vi kan vælge den anden
Eller OM de overhovedet vælger en ![]()
Men det taler vi mere om når vi besøger dem og man bedre kan se aftegn ![]()
Er på vej til Metro, bare det ikke bliver alt for dyrt ![]()
S-kuldet forresten
. o O (Så er jeg hjemme fra arbejde og har lige fået noget frokost, og det har kattene også… Heldigvis blev der vasket kat igår, så nu skal jeg bare selv lige sætte en vask eller to over, når jeg har en tid her om lidt, og så få støvsuget til Pia kommer…)
Jeg må huske at se Matador, når de starter i morgen. Elsker den serie…
ja du må hellere få det gjort inden - for ellers hiver jeg AMPS bøgerne op af tasken ![]()
[QUOTE=ThildeL;935224]http://ohlsson-birma.dk/
Og er desuden også rigtig spændt på HVEM af de røde de selv vælger så vi kan vælge den anden
Eller OM de overhovedet vælger en ![]()
Men det taler vi mere om når vi besøger dem og man bedre kan se aftegn :)[/QUOTE]
Tak - hvor ER de kære!
!!! Rødtabbymasket er altså det smukkeste inden for Birma-racen hvis du spørger mig, hold nu op hvor er det flot!
Moderen er godt nok bare GUDESMUK!! ![]()
.oO(note to self: Lad være med at stille en plastikbeholder tæt op ad det varme vaffeljern :surrender1:)
.oO(slog to fluer i et hug … jeg både fryser og har sukkertrang, så varmer det på alle måder med nybagte vafler
)
Du skulle bare have kommet igår så og være taget med mig på arbejde ![]()
Ja moderen er creme masket og også super flot ![]()
De er nu rødmaskede (og ikke tabby. Det ligner altid de er tabby med rød, men rødtabby er meget lysere faktisk) ![]()
De er VILDT kære, og er begyndt at få et godt øje til Schubert
Men ak… Vi besøger dem jo snart.
Strauss (creme drengen) er uegnet til udstilling af andre grunde end blot farvefordeling osv, men det skal jo ikke holde os tilbage fra også at tage ham med i overvejelserne meeeeeen det var nu en RØD dreng vi ledte efter
(og så elsker jeg at udstille hihi
)
Orker ikke at have ondt i arme og hænder mere…
Og kan ikke tage mere smertestillende før om 1-2 timer, der kan jeg tage en Dolol - og så kan jeg tage min ePanodil665 og Dolol når jeg skal i seng…
Og skal op og være på til konference hele dagen i morgen - håber det komemr til at gå godt.
nå ja - kom på biblioteket i dag - har nu 27 hjemlån.
Og 23 reserverede.
Og alligevel sidder jeg og laver søgninger på nettet efter flere emner.
Og nåå ja - der er 179 emner på min huskeliste…
Der kommer “Husk lige tandbørsten” på DR1 kl. 20 i aften… Nye programmer, men det skulle være samme koncept som " i gamle dage" ![]()
jeg er nu officielt serie narkoman… jeg har lige indkøbt serie nr 25 - damn… jeg er ikke rask ![]()
og mine 3 favoritter er ikke engang på fordi der stadig er sæsoner der spiller…
x files (alle sæsoner)
star trek enterprise, DS9, voyager og TNG
riget
rejseholdet (alle afsnit)
Krøniken (alle afsnit)
Nikolai og Julie
Matador
pride and predjudice ( den bliver jeg bare ALDRIG træt af selv om moren er forfærdelig)
NUMB3RS (alle sæsoner)
nord og syd
“jag” (alle sæsoner)
hornblower
gøngehøvdingen (den er nu meget griner)
Dr Quinn - medicine woman
deperate housewives (alle sæsoner)
criminal minds (alle sæsoner)
Charmed (alle sæsoner)
Boston Legal (alle sæsoner)
Ally McBeal (alle sæsoner)
24 (alle sæsoner)