.oO September tanker - store som små

Får flashbacks til dengang Nicki var 6. Joey kommer rendende hele tiden og spørger hvordan man siger og staver alle mulige ord på engelsk :tihi:

Gratis download her af to af bandet of Verona’s sange… de er faktisk slet ikke ringe :wink:

http://ofverona.com/Music.html

.oO(så er det i morgen Clara bliver 1 år :flag:…dagen skal fejres i Tivoli sammen med en del af familien og vovserne…søndag har Clara inviteret på brunch…det skal nok blive hyggeligt, jeg glæder mig til at se hende åbne gaver :D)

Ihh hvor du heldig!
Min niece holder 3 års fødselsdagsfest i morgen men vi skal til bryllup hos Mikes kusine (Hectors opdrætter) :slight_smile: :frowning:

[QUOTE=ThildeL;935322]Ihh hvor du heldig!
Min niece holder 3 års fødselsdagsfest i morgen men vi skal til bryllup hos Mikes kusine (Hectors opdrætter) :slight_smile: :([/QUOTE]

Øv, det er da også ærgerligt at man ikke kan være to steder på en gang…

Ja, jeg glæder mig til at se hende i Tivoli i morgen og på søndag når hun skal åbne gaver :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;935327]Øv, det er da også ærgerligt at man ikke kan være to steder på en gang…

Ja, jeg glæder mig til at se hende i Tivoli i morgen og på søndag når hun skal åbne gaver :)[/QUOTE]

Man har bare lyst til at være hos dem hele tiden ja :smiley: Ej en hyggelig weekend - ja jeg får helt lyst til at snige mig med :tihi:
Fandt dog ud af for et par uger siden at min niece godt KAN være belastende og kan blive NOGET så fornærmet - men det ser man slet ikke når man er sammen med dem i max 24 timer en gang om måneden :stuck_out_tongue:
Og her til Marts bliver det endda dobbelt op for der kommer som sagt en lille ny også :slight_smile:

Og jeg er sleeeeeeeeeeeet ikke skruk … :ups:

[QUOTE=ThildeL;935329]Man har bare lyst til at være hos dem hele tiden ja :smiley: Ej en hyggelig weekend - ja jeg får helt lyst til at snige mig med :tihi:
Fandt dog ud af for et par uger siden at min niece godt KAN være belastende og kan blive NOGET så fornærmet - men det ser man slet ikke når man er sammen med dem i max 24 timer en gang om måneden :stuck_out_tongue:
Og her til Marts bliver det endda dobbelt op for der kommer som sagt en lille ny også :slight_smile:

Og jeg er sleeeeeeeeeeeet ikke skruk … :ups:[/QUOTE]

Ja, det skal nok blive en hyggelig weekend - ja, snig du bare lidt med :tihi:
Jo, de kan skam godt være belastende de små poder…spørg bare misser og vovser her, de flygter når Clara kommer på besøg…hun tager nemlig MEGET hårdt fat i dem og siger så AE AE :tihi:

[QUOTE=Coon Danica;935335]Ja, det skal nok blive en hyggelig weekend - ja, snig du bare lidt med :tihi:
Jo, de kan skam godt være belastende de små poder…spørg bare misser og vovser her, de flygter når Clara kommer på besøg…hun tager nemlig MEGET hårdt fat i dem og siger så AE AE :tihi:[/QUOTE]

If only I could… :tihi:
Haha ja det kan jeg godt genkende. Hector er generelt ikke glad for små mennesker aka. små børn der (også stille og roligt) kommer hen imod ham for at ae, nus og kys. :stuck_out_tongue:

Hvor svært kan det liiiiige være at finde en beholder til tørfoder? Jeg skal bruge en høj plastikbeholder med låg, som kan rumme ca. 1,5-2 liter, men hold da OP hvor er det kropumuligt at finde! Har været i Bilka, Inspiration, Bahne, Kvickly og eeh…var det en Imerco…? INGEN af stederne havde de noget, der kunne bruges…suk

Men har hørt et rygte om, at Ikea måske har…der er bare lidt langt ud…

.oO(Ihh, hvor jeg fryser :S)
.oO(har lange bukser, varm trøje og ragsokker på … og et strikket halstørklæde :surrender1:)
.oO(måske er det på tide at lukke alle de vinduer, men så bliver der så indelukket og kommer lynhurtigt til at ‘‘lugte af katte’’ :S)

oO… Hvad tid skal vi tage hjemmefra i morgen tidlig, for at nå til Vamdrup. Måske kl.8 hvis vi lige skal forbi en bager også. Kunne også vente til 8.30. Nå, det ser vi på i morgen.
Hvad tid kører i andre hjemmefra. Nej, sorry.Nyder bare at det er så tæt på.

[QUOTE=ThildeL;935338]If only I could… :tihi:
Haha ja det kan jeg godt genkende. Hector er generelt ikke glad for små mennesker aka. små børn der (også stille og roligt) kommer hen imod ham for at ae, nus og kys. :p[/QUOTE]

Vores har været meget glade for Clara…indtil hendes ben kunne finde ud af at gå :tihi:
Flere af dem er også fuldstændige ligeglade…men der er også en del som stille og roligt går deres vej efter de har mærket hendes hårde fingre :tihi:

[QUOTE=ThildeL;935280]Ja moderen er creme masket og også super flot :slight_smile:

De er nu rødmaskede (og ikke tabby. Det ligner altid de er tabby med rød, men rødtabby er meget lysere faktisk) :slight_smile:

De er VILDT kære, og er begyndt at få et godt øje til Schubert :ups: Men ak… Vi besøger dem jo snart.
Strauss (creme drengen) er uegnet til udstilling af andre grunde end blot farvefordeling osv, men det skal jo ikke holde os tilbage fra også at tage ham med i overvejelserne meeeeeen det var nu en RØD dreng vi ledte efter :slight_smile: (og så elsker jeg at udstille hihi :ups: )[/QUOTE]

Ah ja - der kan man bare se… Nå men så længe jeg kan se striber, så er jeg reelt set ligeglad med om de er der “på papiret” eller ej :tihi: :cool2:

Jeg synes jo så, at Shumann er helt igennem en lille charmebøf og en lækkermås, men skulle jeg vælge en kat fra det opdræt (nu skal jeg så godt nok ikke have flere katte og en birma er nok lige i den lidt for aktive til mine sarte nerver og skrøbelige inventar), så ville jeg stikke af med deres kastrat Fidelio :inlove:

[QUOTE=ThildeL;935280]Ja moderen er creme masket og også super flot :slight_smile:

De er nu rødmaskede (og ikke tabby. Det ligner altid de er tabby med rød, men rødtabby er meget lysere faktisk) :slight_smile:

De er VILDT kære, og er begyndt at få et godt øje til Schubert :ups: Men ak… Vi besøger dem jo snart.
Strauss (creme drengen) er uegnet til udstilling af andre grunde end blot farvefordeling osv, men det skal jo ikke holde os tilbage fra også at tage ham med i overvejelserne meeeeeen det var nu en RØD dreng vi ledte efter :slight_smile: (og så elsker jeg at udstille hihi :ups: )[/QUOTE]

Ah ja - der kan man bare se… Nå men så længe jeg kan se striber, så er jeg reelt set ligeglad med om de er der “på papiret” eller ej :tihi: :cool2:

Jeg synes jo så, at Shumann er helt igennem en lille charmebøf og en lækkermås, men skulle jeg vælge en kat fra det opdræt (nu skal jeg så godt nok ikke have flere katte og en birma er nok lige lidt for aktive til mine sarte nerver og skrøbelige inventar), så ville jeg stikke af med deres kastrat Fidelio :inlove:

Det ser ud til at være nærmest umuligt at finde en hankat på 6-10 måneder :?

Måske er det fordi der er “småkillingeboom” for tiden at der er lukket for lidt ældre killinger.

Jeg kigger dagligt på KV, IK og andre steder i Københavnsområdet, men enten er det hunkatte og ellers skal de kunne komme ud. :S

Men jeg må jo bare lede videre - og måske gå efter en racekat i den nævnte alder i stedet???

[QUOTE=Eva;935363]Det ser ud til at være nærmest umuligt at finde en hankat på 6-10 måneder :?

Måske er det fordi der er “småkillingeboom” for tiden at der er lukket for lidt ældre killinger.

Jeg kigger dagligt på KV, IK og andre steder i Københavnsområdet, men enten er det hunkatte og ellers skal de kunne komme ud. :S

Men jeg må jo bare lede videre - og måske gå efter en racekat i den nævnte alder i stedet???[/QUOTE]

Har du kigget på dba.dk? :slight_smile:

Ja, jeg kiggede lige i dag!

Har du kigget på dyreværnets hjemmeside ?

Må vist hellere tage et glas hvidvin… ellers falder jeg da aldrig i søvn i aften :tihi:

[QUOTE=Diana F;935339]Hvor svært kan det liiiiige være at finde en beholder til tørfoder? Jeg skal bruge en høj plastikbeholder med låg, som kan rumme ca. 1,5-2 liter, men hold da OP hvor er det kropumuligt at finde! Har været i Bilka, Inspiration, Bahne, Kvickly og eeh…var det en Imerco…? INGEN af stederne havde de noget, der kunne bruges…suk

Men har hørt et rygte om, at Ikea måske har…der er bare lidt langt ud…[/QUOTE]
De forskellige fodermærker laver ofte sådan nogle dåser/beholdere. Måske de kan skaffes hos dyrehandleren? Jeg har haft en stor plastdåse fra - hmm, var det Olivers eller Eukanuba - eller måske noget tredje - og en metaldåse fra Royal Canin. Nå ja, med RCs killingepakker plejer der også at følge en plasticfoderspand.