.oO September tanker - store som små

Jeg endte med at give den 10min på 225 grader, så skruede jeg ned på 175 og gav den 35min. Så hvilede den i 5min og den blev perfekt rosa og mør indeni og lækker sprød på toppen! :slight_smile:

Super :slight_smile:

[QUOTE=Tea;931609]. o O ( “Det hedder avocado! Avocado uden d! Det er en grøntsag!
Den har jo ikke juridisk embedseksamen.” :klapper::klapper: )[/QUOTE]

[QUOTE=Tea;931620]Det er et citat fra en film der vises på TV2 netop nu, sagt af
en meget træt Nikolai Lie-Kaas til sin irriterende sekretær,
der klager over at hendes “advocado” er smattet.

Hun kommenterer i øvrigt også at det vist er en frugt

• hvilket jeg ikke var klar over, men det giver da god mening.

Syntes bare hans udbrud var så sjovt. :)[/QUOTE]

OK OK… Tea har goooooo’ humor :tihi: :tihi:

Jeg sidder også og ser den. Hold nu kææææææft altså - en film :klapper:

Oz’ miiig :klapper:

Og jeg er sikker på at Birthe ville være enig, hvis hun havde set filmen :slight_smile:

September??!:besvimer::besvimer: så er der officielt 4 mdr (+2 til 8 uger) til jeg er færdig…:yikes: Skræmmende!!! Her kommer hun: total “grøn” ( i flere betydninger) biolog…

[QUOTE=Marianne;931656]Oz’ miiig :klapper:

Og jeg er sikker på at Birthe ville være enig, hvis hun havde set filmen :)[/QUOTE]

Jamen der er jo mange som netop siger Advocado istedet for det som den hedder og derfor blev jeg sådanne lidt ‘‘sur’’ inden det igen udviklede sig til en generel diskution om stavebøffer :slight_smile:

Du har ret… Og man SKAL passe på… Men lige netop denne gang, var det heldigvis meget uskyldigt… Og RET sjovt :slight_smile:

JA heldigvis og jeg har da også undskyldt min misforståelse :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;931598]Så er Fanny hentet og konkurrencen om, hvem der kan komme tættest på til at sniffe numse, er gået igang :S

Der blev shoppet igennem på vejen hjem og de nyindkøbte rå kyllingevinger var bestemt et hit hos hende :ok:

Så nu begynder ventetiden :venter:[/QUOTE]

Hvor køber du rå kyllingevinger? Kan man få dem i alm dagligvarer butik? Vi prøver at give Sparta lidt råt. Han tager meget godt i mod mindre stykker fisk og kylling. Kunne godt tænke mig at prøve en hel vinge.

[QUOTE=Temple Bar;931598]Så er Fanny hentet og konkurrencen om, hvem der kan komme tættest på til at sniffe numse, er gået igang :S

[/QUOTE]

Jeg hepper på dig :kryds::kryds::kryds:

:tihi:

Jeg blev ringet op i toget (og det var selvfølgelig bumletoget jeg var med, det tog 1 time at komme til Ringsted :venter:), at jeg skulle kigge forbi i Fuglebjerg, når jeg nåede så langt … min veninde troede det var en bord-opvasker hun så skulle med på loppemarkedet i morgen, vi var over og kigge og hun havde ret, så nu skal jeg igen tidligt op og være der når det åbner.
Det ville være så fedt hvis jeg fik fat i den til små penge :bebe:

I ICA Malmborg i Malmø :wink: (og så er det ikke engang løgn). Jeg har endnu aldrig fundet dem i et dansk supermarked som andet end hotwings :frowning: Men jeg ville da forsøge en BARF butik - de har dem muligvis :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;931672]Jeg blev ringet op i toget (og det var selvfølgelig bumletoget jeg var med, det tog 1 time at komme til Ringsted :venter:), at jeg skulle kigge forbi i Fuglebjerg, når jeg nåede så langt … min veninde troede det var en bord-opvasker hun så skulle med på loppemarkedet i morgen, vi var over og kigge og hun havde ret, så nu skal jeg igen tidligt op og være der når det åbner.
Det ville være så fedt hvis jeg fik fat i den til små penge :bebe:[/QUOTE]

FEDT!! Så er det min tur til at heppe :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

[QUOTE=Marianne;931654]OK OK… Tea har goooooo’ humor :tihi: :tihi:

Jeg sidder også og ser den. Hold nu kææææææft altså - en film :klapper:[/QUOTE]
Taaaak, søde Marianne :kram:

Og ja, sikke en film! :smiley: Jeg havde frygtet at den var lidt åndssvag, men den
overraskede positivt. Altså, den var da åndssvag - men på den gode måde!
Kunne godt lide twistet til sidst, med var blomsten egentlig var. :høhø:

.oO Kan ikke lade være med at kigge og håbe :hjerte:

Sikke en dag…

Det var så forfærdeligt at overvære.

Men hvis man siger advocado er det jo ikke en stavefejl, men bare fordi man ikke kan finde ud af, hvad det hedder rigtigt. :wink: Og det er da en god huskeregel at den ikke har en juraeksamen :ok:

[QUOTE=PiaR;931700]Sikke en dag…

Det var så forfærdeligt at overvære.

http://ekstrabladet.dk/112/article1818388.ece[/QUOTE]
Overvære? Var du der?

Jeg synes i øvrigt det meget ofte er på den strækning af motorvejen, at der sker ulykker. :frowning:

[QUOTE=Else;931722]Overvære? Var du der?

Jeg synes i øvrigt det meget ofte er på den strækning af motorvejen, at der sker ulykker. :([/QUOTE]

Ja.
Vi var lige blevet overhalet af den lille bil, og snakkede om hvor stærkt den kørte på 80 km/t strækningen ved vejarbejdet.
30 sekunder senere ser vi den ligge rygende med bunden i vejret.
Michael og Poul var de første ved den :frowning:

Blargh… jeg vil ta’ på arbejde… håber ikke der er alt for mange fulde festugedeltagere der vil med… men kl. 0:01 er da for tidligt at ta’ hjem fra byen…ikke? :kryds:

4 nattevagter, 3 morgenjobs, 2 dages på udstilling, 1 aftale med neurolog - og så er det endelig sommerferietid:surfer::ventilator::vandski::ferie01::waytohot::pompom::dans::rundtosset:
VH
Susanne - liiiiiidt sommerferiekulret efterhånden…