.oO September tanker - store som små

.oO Kors, hvor ER jeg træt!

.oO :godnat:

Samme her. Kanontræt efter to timers strygetøj. På en dag, der også har indebåret hundetræning, rengøring, afkalkning, vasketøj, madlavning, opsætning af diverse ting på sønnens værelse, hundelufteindkøbstur mm. Pyh! :zzz:

.oO(:godnat:)

[QUOTE=PiaB;936582]Det håber jeg i hvert fald at jeg har :tihi:

jeg skal dog lige have holdt øje med hende Savannah, for begynder hun at løbe ret meget voldsommere skal jeg nok snart omkring dyrlægen på en eller anden facon - for en brølende hunkat i løbetid er ikke ønskeligt lige nu, med alle de hankatte som i forvejen sidder og synger serenader rundt om, og killingerne har også brug for mor lidt endnu som værende mor.

men hun er godt nok snotforelsket i Yasha :tihi: DET er altså lidt funny at se på :slight_smile: Hun går og kurrer meget normalt, men når hun ser Yasha går hun fuldstændigt i selvsving og kan slet ikke være for sig selv :tihi: Han er læææææækker, synes hun og han kunne faktisk ikke være mere ligeglad med hende :høhø: han snuser lidt efter killingerne (for de æder jo hankastrater til morgenmad!), men Savannah er han HELT ligeglad med :tihi:[/QUOTE]
Måske vågner han til dåd snart, og hvis det er din mening at beholde Savannah og få hende neutraliseret, ville det ellers være en super måde at sammenføre dem på - altså at lade ham parre hende. Det lukker også til dels munden på hende og jeg tror ikke, hun bliver mindre mor af at blive parret end at være i løbetid.

Hun skal ikke blive - hun ska hellere ud i nyt hjem, hvor hun må være musefanger… Men da jeg jo ikke ved hvor længe jeg “hænger på” dem, så er jeg begyndt introduktion via netdør nu, så de kender hinanden når mormis er testet for fiv og felv og forhåbentligt er negativ :slight_smile: Det gør det forhåbentligt nemmere, når de har gået nogle uger og gloet på hinanden :slight_smile:
Så længe hun er utestet, får de ikke lov at mødes rigtigt eller dele bakke/mad, men kun snuse til hinanden via netdøren… Sådan mest for at være sikker ift. mine egne katte :ups:

Jeg er bare SÅ træt :zzz:

. o O (Føler det, som om jeg har sovet midt på Odense Banegård Center (ja, sådan hedder det altså!) i nat. Der har været ankomster og afgange konstant, og en evig myldren af katte, der slet ikke syntes, de skulle sove. Det holder jeg ikke til mange nætter, misser :S)

[QUOTE=PiaB;936714]Hun skal ikke blive - hun ska hellere ud i nyt hjem, hvor hun må være musefanger… Men da jeg jo ikke ved hvor længe jeg “hænger på” dem, så er jeg begyndt introduktion via netdør nu, så de kender hinanden når mormis er testet for fiv og felv og forhåbentligt er negativ :slight_smile: Det gør det forhåbentligt nemmere, når de har gået nogle uger og gloet på hinanden :slight_smile:
Så længe hun er utestet, får de ikke lov at mødes rigtigt eller dele bakke/mad, men kun snuse til hinanden via netdøren… Sådan mest for at være sikker ift. mine egne katte :ups:[/QUOTE]

Hvorfor er hun ikke blevet testet for det, før du fik hende? Det er da, så vidt jeg ved, en helt simpel test, der ikke tager meget mere end 10 minutter?

Fordi det hele gik ret hurtigt den fredag eftermiddag :slight_smile: og det er ikke noget de gør per automatik med KV-katte fordi det ses så sjældent heroppe i Nordjylland og det er vist en ret dyr test. Så egentligt var det først reelt at hun skulle testes da hun blev en Hittekat efter hun var flyttet ind :slight_smile:
og så i stedet for at køre hende unødigt ind til test, så blev vi enige om at gøre det ifm neutralisering (altså inden hun skulle neutraliseres) :slight_smile: inden da skal hun jo heller ikke for alvor ind til mine katte :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;936742]Fordi det hele gik ret hurtigt den fredag eftermiddag :slight_smile: og det er ikke noget de gør per automatik med KV-katte fordi det ses så sjældent heroppe i Nordjylland og det er vist en ret dyr test. Så egentligt var det først reelt at hun skulle testes da hun blev en Hittekat efter hun var flyttet ind :slight_smile:
og så i stedet for at køre hende unødigt ind til test, så blev vi enige om at gøre det ifm neutralisering (altså inden hun skulle neutraliseres) :slight_smile: inden da skal hun jo heller ikke for alvor ind til mine katte :)[/QUOTE]

Jeg tænkte også mest på, at man vel normalt tester en kat, inden den skal i pleje i et hjem, hvor der er katte i forvejen.

ja det skulle man synes, men det er ikke almen praksis her i nordjylland, fordi fiv og felv er så “unornalt” :slight_smile: Morkat bliver det kun, fordi jeg og Hittekat beder om det, fordi det er en fast del af Hittekat-pakken, og fordi jeg er en pyllerrøv over for mine egne katte :tihi:

Så er Luna sat på bussen til Berlin.
Afventer at Lasse skal afsted til Helsingør - desværre først afgang kl 10 - så der ryger lige en halv dag med at få unger afsendt … irriterende.

.o0 Ih, hvor jeg glæder mig til imorgen :slight_smile: Min skønne opdrætter kommer på besøg og har min zooplus-pakke med til misserne. Om aftenen skal jeg i biffen og se Den Skaldede Frisør - dejlig billigt fordi jeg er medlem af Biografklub DK. Det bliver en hyggelig dag :slight_smile: 0o.

.oO(Synes faktisk ikke jeg har lyst til at skulle give mindste manden på 3½ stesolid før blodprøvetagning suk

• det har bare at at virke så vi ikke skal være 4 om at holde ham mens en stikker og kæmper for at få nok blod til div. blodprøver. (det er jo nærmest et overgreb på ham)

Sidst tog det 45min uden de fik alt blodet de skulle bruge :frowning:

:kryds::kryds::kryds: for det går meget nemmere idag)

Det er både godt og skidt at have en hunkat, der normalt ikke siger noget :wink: Nu går jeg og analyserer hvert et eneste piv, der kommer ud af Fanny for at sikre, om hun er på vej i løb igen eller hun bare har lyst til at kommentere på verden.

Man får sgu noia af den slags :høhø::høhø::høhø:

Hun har foreløbig taget ca. 100 gram på siden før parringen (det har jeg skam helt styr på :tihi:), men der mangler en uge, før jeg kan se dutter med sikkerhed.

.oO(Spotty har været meget billigt til salg i nat :argh:)
.oO(måtte også have fat i Bambina på et tidspunkt, fordi hun larmede :venter:)
.oO(godt jeg ikke skal noget, for føler mig godt nok kvæstet :S)

. o O så er CV fuldt opdateret, rettet til og printet ud. Klar til at aflevere til samtalen
. o O om 4½ time sidder jeg i stolen, og skal overbevise arbejdsgiver om, at jeg er alt hvad han har drømt om i en medarbejder… :kryds::bebe:

.oO For pokker Ting… så snak og kæl dog med Jan, når jeg ikke er hjemme!!!

.oO Jeg bliver vanvittig af det der næsten desperate “seeeee miiiiig… nuuuuuus miiiiig” konstant og hele tiden, når jeg har været væk et par dage!

.oO Jeg kunne forstå, hvis hun havde været overladt til sig selv og resten af Banden uden noget menneske at være sammen med… men Jan har lissom været her hele tiden!

.oO Det er jo ikke fordi Jan ikke vil hende… men fordi hun ikke vil ham!

.oO Aby’er :argh: :smiley:

Hvorfor kom der ikke nogen og stoppede mig???
Nu endte jeg jo med at lave en stor portion nødde-choko-pålæg igen…

.oO Nogle gange er livet simpelthen bare ikke fair!
.oO Håber dælme ikke at der er noget at være bekymret for!