Det er jo endnu nemmere. Men at Synoptik vil ha’ 40 kr for at sælge og montere på briller, der ikke er købt hos dem, synes jeg nu også er okay
Hvad hedder de dér egentlig? Næsepuder?
[QUOTE=Ann R;940558]Køb et nyt sæt “dimser” - det har jeg lige gjort til mine billige 200 kr importbriller - der holder fint på 4 år. Inklusive montering på stedet kostede det 40 kr hos Synoptik.
De er i øvrigt de mest velsiddende briller jeg har haft - og jeg har haft mange.[/QUOTE]
Tak for fiffet, jeg har faktisk selv tænkt tanken - men det ville kun kunne la’ sig gi’ sig på den ene brille, for på den anden er hele metal’pinden’ knækket af. Og jeg gider ikke engang at gøre det på den, hvor jeg kan, for glassene er SIMpelthen så ridsede på det par…:høhø:
Nej, jeg må vist bare snart ofre penge på et nyt par…det er bare en SÅ kedelig ting at bruge penge på…:S
Jeg tror ikke de gider gøre ret meget ved mine, når brillerne er købt for ca. 10 år siden i jylland - og jeg har ikke gemt kvitteringen…:høhø:
.oO(tror Spotty og Bøllen er ved at rive huset ned )
.oO(derudover hyyyyyler Spotty som en hunkat i løbetid … Brita: Er der noget du har glemt at fortælle mig !!! )
.oO(hvorfor kan jeg ikke oploade billeder på photobucket ? … andre der har problemer med det :?)
[QUOTE=Skattekat;940579].oO(tror Spotty og Bøllen er ved at rive huset ned )
.oO(derudover hyyyyyler Spotty som en hunkat i løbetid … Brita: Er der noget du har glemt at fortælle mig !!! )
.oO(hvorfor kan jeg ikke oploade billeder på photobucket ? … andre der har problemer med det :?)[/QUOTE]
Jeg kan heller ikke uploade til photobucket.
. o O ( Føj hvor er det blevet koldt - Det kan ikke vare længe før end mine chili planter siger stop og skal ind… )
Cæsar synes godt om den nye hule
Og kattene fandt en frø/tudse - satte den ind i det høje græs, så kan den forhåbentlig gemme sig.
Det er ikke godt at vide, men jeg viste ikke nogen form for kvittering (og nu jeg tænker mig om, så er mine skærmbriller sgi da ikke engang fra Louis Nielsen - det er kun mine linser og ekstrabriller, der er derfra). Men det var dog Louis Nielsen, der skiftede den (kun dimsen, ikke også metalpinden)
oO…så kalder havearbejdet …Kæresten har lovet at klippe hele min hæk…det siger jeg jo ikke nej til :-)…Oo
:høhø:
.oO Så har jeg ryddet lageret på Zooplus. IGEN… De må da for faaaa’en snart tilbyde mig et eller andet godt derfra, med alle de kroner jeg smider i deres bix Nå ja - 10% er selvfølgelig ikke skidt, når det nu ikke kan være anderledes
Resten af mit nye kradsetræ er på vej, så bliver Pour Homme glad på tirsdag/onsdag.
Har lige sendt en klage til Postdanmark …
Det får man ikke altid noget ud af når det er PostDK det drejer sig om…
Men håber da at du gør!
[QUOTE=Helene C;940788]Det får man ikke altid noget ud af når det er PostDK det drejer sig om…
Men håber da at du gør![/QUOTE]
Næh, det er jo også svært at erstatte besvær
Men forhåbentlig kan jeg forebygge, at det sker igen
[QUOTE=DK SismoCats;940265]En opdatering på Mathilde, der er ikke noget brækket og hun kunne røngten fotograferes uden naarkose. Heldigivs.
Men hun er stadigvæk lidt mat og nedstemt. Hun gider ikke rigtig spise noget, selv om jeg har prøvet ALT snart.
Så hun får A/D blandet op med vand i en sprøjte i munden med jævne mellemrum.
Hun er ikke dehydret, og alle blodprøver er fine.
Hun er kommet på antibiotika og skal starte smertestilline op i morgen, hvis hun stadigvæk halter.
SPIS lille Mathilde…[/QUOTE]
Håber at hun snart kommer i gang:kryds:. Haley er kommet i gang, men ikke så meget som jeg gerne ville. Hun er dog blevet legesyg og glad igen.
Misserne siger tak for mad til Diana
Aner man en beskidt tankegang der … ?
[QUOTE=Vivi_Fletcher;940792]Næh, det er jo også svært at erstatte besvær
Men forhåbentlig kan jeg forebygge, at det sker igen :-)[/QUOTE]
Haha… Ja det vil jeg give dig ret i. Men man kan altid prøve at forebygge.
Kæmpe stort tillykke med en nye rolle som Mormor