Aaaldrig
Hmmm - luften gik vist af ballonen efter at have været oppe siden 7.45, til zumba kl. 9, ordnet vasketøj, opvask, kattebakker, fejning, støvsugning i hele hytten og ‘fejet’ al stukken for støv … må vist hellere lette popo’en fra divanen og skride i køkkenet og lave tilbehøret til de lækre bøffer, som manden købte til os i dag!
Gik lige i barn- nå ja, så ungdom…
Jeg er jo kun 1.66 m høj eller lav, om man vil :D…og når jeg skal klippe heeeeeeele min ligusterhæk ovenpå i en højde på 1.80 m…så er jeg ved at falde bagover, bare af at løfte den tunge hækkeklipper, løfter den højt over hovedet…håber at ramme den rigtige højde.
Kæresten er 1.95 m høj…han klipper i højde med sine skuldre…og skal slet ikke løfte armene så højt…
Jeg blev enig med mig selv om, at det gør han bare fremover…jeg har ellers selv kæmpet med den pokkers hæk foroven…
Han ordner nemlig ikke sin egen kæmpehave, han har en gartner på efterløn, der arbejder hos ham…og det er ikke sort arbejde.
166 er altså ikke at kimse af det er 8 cm mere end jeg
166 er gennemsnitshøjden for danske kvinder - så det er hverken højt eller lavt
det er også min højde
[QUOTE=Ann R;940886]166 er gennemsnitshøjden for danske kvinder - så det er hverken højt eller lavt
det er også min højde ;)[/QUOTE]
Århhhh pral og skidt
[QUOTE=Ann R;940860]Gik lige i barn- nå ja, så ungdom…
//youtu.be/Nxji5okgoM0
[/QUOTE]
Det er altså også en daaarjlig sang - og den stemme, gets me every time!
:nananana:
Ungdommen i dag - er altså bedre end sit rygte
Sønnen havde venner med hjemme i går, så her var liv og glade dage med fem femtenårige. Pigerne skulle hjem og sove, men drengene faldt i søvn i stuen. Her til morgen stod de op, vækkede Johannes, der er meget B-menneske og sagde “Vi rydder lige lidt op, inden vi tager hjem”
Sådan nogle gæster må altså godt komme igen!
De gik også til den med de våde varer - adskillige kartonner iste hældte de ned.:høhø:
[QUOTE=Else;940911]Ungdommen i dag - er altså bedre end sit rygte
Sønnen havde venner med hjemme i går, så her var liv og glade dage med fem femtenårige. Pigerne skulle hjem og sove, men drengene faldt i søvn i stuen. Her til morgen stod de op, vækkede Johannes, der er meget B-menneske og sagde “Vi rydder lige lidt op, inden vi tager hjem”
De gik også til den med de våde varer - adskillige kartonner iste hældte de ned.:høhø:[/QUOTE]
Ihh hvor pragtfuldt!!!
[QUOTE=Else;940911]Ungdommen i dag - er altså bedre end sit rygte
De gik også til den med de våde varer - adskillige kartonner iste hældte de ned.:høhø:[/QUOTE]
Jeg har også haft nogle oplevelser, hvor jeg er blevet utroligt positivt overrasket - og hvor er det dog dejligt
Jeg synes da, du virker højere…eller går du i stiletter ?
[QUOTE=Ann R;940886]166 er gennemsnitshøjden for danske kvinder - så det er hverken højt eller lavt
det er også min højde ;)[/QUOTE]
ok…så følger jeg da gennemsnittet på ét punkt.
[QUOTE=Ann R;940860]Gik lige i barn- nå ja, så ungdom…
//youtu.be/Nxji5okgoM0
[/QUOTE]
ELSER ELSKER ELSKER DM Sådan BIG time altså!!!
.oO Er der nogle der har erfaring med flokati/hyrdetæpper og katte? Altså især sådan noget som rengøring af fx hårboller, som selvfølgelig ALTID vil skulle afleveres sådan et sted. Om natten. Gerne med lidt grumset, fordøjet, halvflydende, klamt mad opkast…!!!
[QUOTE=Sim-Sim;940862]Jeg er jo kun 1.66 m høj eller lav, om man vil :D…og når jeg skal klippe heeeeeeele min ligusterhæk ovenpå i en højde på 1.80 m…så er jeg ved at falde bagover, bare af at løfte den tunge hækkeklipper, løfter den højt over hovedet…håber at ramme den rigtige højde.
Kæresten er 1.95 m høj…han klipper i højde med sine skuldre…og skal slet ikke løfte armene så højt…
Jeg blev enig med mig selv om, at det gør han bare fremover…jeg har ellers selv kæmpet med den pokkers hæk foroven…
Han ordner nemlig ikke sin egen kæmpehave, han har en gartner på efterløn, der arbejder hos ham…og det er ikke sort arbejde. :-)[/QUOTE]
Ej hvor dejligt for dig så
Jeg er 169, og Mike er 170 men alligevel kan han altid nå meeeget højere hylder end jeg Måske fordi jeg decideret ikke gider prøve!
Min veninde derimod er næsten 180, og hendes kæreste er 195 - vi ligner bare dværge i forhold til dem
[QUOTE=Sim-Sim;940927]Jeg synes da, du virker højere…eller går du i stiletter ?
[/QUOTE]
Næ men jeg retter ryggen, og bilder mig ind, jeg er mindst 170 Måske det smitter lidt af
Desværre siger den stadig kun 158, når jeg er ved min menneskelige vet
Jamen dog… De er godt nok servicemindede, når de sådan reparerer briller, som ikke engang er købt ved dem…:høhø:
Men jeg vil nu ikke være bekendt at komme rendende med mine - de ER altså så ringe efterhånden, at de bare skal udskiftes…
[QUOTE=DK Sugieh;940939]Næ men jeg retter ryggen, og bilder mig ind, jeg er mindst 170 Måske det smitter lidt af
Desværre siger den stadig kun 158, når jeg er ved min menneskelige vet ;)[/QUOTE]
hahahaaaaaaaaaa, ja måske det smitter af…jeg vil også være højere, men da jeg næsten altid går i høje hæle, kompenserer det lidt for den manglende egenhøjde…
Velbekomme - hvilken af dåserne stod så på menuen i aften?
(Og også tak til dig, min lokale grus-pusher…:cool2:)
[QUOTE=ThildeL;940936]Ej hvor dejligt for dig så
Jeg er 169, og Mike er 170 men alligevel kan han altid nå meeeget højere hylder end jeg Måske fordi jeg decideret ikke gider prøve!
Min veninde derimod er næsten 180, og hendes kæreste er 195 - vi ligner bare dværge i forhold til dem [/QUOTE]
Det er fordi mænd har længere arme