.oO September tanker - store som små

uuuhhhhhh … hvad dog :? (bli’r nysgerrig :cool:)

(hvad pokker, nu virkede det med at den tog teksten med, da jeg trykkede advanced, er i Mozilla FF og det virkede ikke for lidt siden…)

[QUOTE=danpia;941945]

Har du passende mange lamper der skal op :? :tihi:[/QUOTE]

Ellers må jeg finde noget andet at beskæftige Jens med :tihi:

oO Åh nej, ikke igen …:argh: Men det giver selvfølgelig tid og overskud til andre sjove ting

oO Håber virkelig at Miauw har spist selvom jeg ikke har været hjemme og holdt hende med selskab imens :kryds:

Hvis du bruger rigtig lang tid på det, kan han vel sætte nogle ruller hegn op til din indhegning imens :wink:

Overhovedet ikke… jeg HAR jo fået min smoothie :wink:

Lokke… det ville være at foreslå at vi sammenlignede… min mod “den gode” :wink:

Eller at forslå at der blev hældt lidt kølig hvidvin op, når I kommer (så der bliver plads på hylderne :slight_smile: )

.oO Jeg SKAL holde op med at gå ind på link til diverse kattehjem/internater!!!
.oO Især når der er tale om internat i Sønderjylland!
.oO Hvor var han bare søøøød :hjerte:

[QUOTE=Ann K;941974]Overhovedet ikke… jeg HAR jo fået min smoothie :wink:

Lokke… det ville være at foreslå at vi sammenlignede… min mod “den gode” :wink:

Eller at forslå at der blev hældt lidt kølig hvidvin op, når I kommer (så der bliver plads på hylderne :slight_smile: )[/QUOTE]

Jeg er med på den værste :høhø:

Øv, det gav desværre ikke det store.

Kan jo bare ikke finde på et andet emne. :surrender1:

Tark begge :smiley:
Det var jo slet ikke meeeeniingen :ups:
The heart wants what it wants :hjerte:

Der er krudt i numsen på ham, men han er i LANGT størstedelen af tiden en nusseputtetrold :slight_smile: MEGET interesseret i diverse lækre kager på bordet dog :tihi:

.oO Kunne gentlig godt tænke mig at vide, hvad der egentlig sker for Banden i disse dage!!!

.oO Lige nu ligger Dise og Thane og putter!!! :uha: Dise der bare ellers ALDRIG putter med nogen af kattene…

.oO Og meget tøt op af hendes anden side ligger Emil…

.oO Hmmmm… kan hunde få altzheimers :tihi:

.oO(så fik jeg endelig vasket op, det trængte det også til :S)
.oO(gad vide hvornår mine udlejere har tid til at komme og få den opvaskemaskine tilsluttet … :?)

en morgen hyper bimse = vilde elefanter i lejligheden!!! :uha:

Mmmmm - at samle appetit ude og spise hjemme!

(den elektrikker er altså uhyre god at se på)

[QUOTE=PiaR;942036]Mmmmm - at samle appetit ude og spise hjemme!

(den elektrikker er altså uhyre god at se på)[/QUOTE]

Hahaha åhh håber det er samme elektriker som vi får besøg af på Torsdag så :thumbup:

Så heldig tror jeg ikke du her - han er nemlig ganske lokal, og er fast her i biblioteket de næste uger pga ombygning.
NAMNAM!

oO… må nok hellere få mig meldt ind i Maine Coon klubben, dem har jeg jo 6 af. Jeg har 1 Europé og er medlem af Europé klubben. Der er vist noget der ikke helt stemmer.

[QUOTE=PiaR;942039]Så heldig tror jeg ikke du her - han er nemlig ganske lokal, og er fast her i biblioteket de næste uger pga ombygning.
NAMNAM![/QUOTE]

Argh desværre - ham her kommer også fra Elpunkt Fyn. Men ak… Man kan vel drømme :wehuu:

Drømme kan man i hvert fald - og måske er han også lækker, ham der kommer hos dig?

Mosier har puttet på mine ben i halvanden time :love2: Mine ben er snart klar til amputering :rock:

.oO Og lige som jeg faktisk har fået forhandling af en hulens bunke nye varer kan jeg ikke lægge billeder ind!

Typisk!