uuuhhhhhh … hvad dog :? (bli’r nysgerrig
)
(hvad pokker, nu virkede det med at den tog teksten med, da jeg trykkede advanced, er i Mozilla FF og det virkede ikke for lidt siden…)
uuuhhhhhh … hvad dog :? (bli’r nysgerrig
)
(hvad pokker, nu virkede det med at den tog teksten med, da jeg trykkede advanced, er i Mozilla FF og det virkede ikke for lidt siden…)
[QUOTE=danpia;941945]
Har du passende mange lamper der skal op :?
[/QUOTE]
Ellers må jeg finde noget andet at beskæftige Jens med ![]()
oO Åh nej, ikke igen …
Men det giver selvfølgelig tid og overskud til andre sjove ting
oO Håber virkelig at Miauw har spist selvom jeg ikke har været hjemme og holdt hende med selskab imens ![]()
Hvis du bruger rigtig lang tid på det, kan han vel sætte nogle ruller hegn op til din indhegning imens ![]()
Overhovedet ikke… jeg HAR jo fået min smoothie ![]()
Lokke… det ville være at foreslå at vi sammenlignede… min mod “den gode” ![]()
Eller at forslå at der blev hældt lidt kølig hvidvin op, når I kommer (så der bliver plads på hylderne
)
.oO Jeg SKAL holde op med at gå ind på link til diverse kattehjem/internater!!!
.oO Især når der er tale om internat i Sønderjylland!
.oO Hvor var han bare søøøød ![]()
[QUOTE=Ann K;941974]Overhovedet ikke… jeg HAR jo fået min smoothie ![]()
Lokke… det ville være at foreslå at vi sammenlignede… min mod “den gode” ![]()
Eller at forslå at der blev hældt lidt kølig hvidvin op, når I kommer (så der bliver plads på hylderne
)[/QUOTE]
Jeg er med på den værste :høhø:
Øv, det gav desværre ikke det store.
Kan jo bare ikke finde på et andet emne. :surrender1:
Tark begge ![]()
Det var jo slet ikke meeeeniingen ![]()
The heart wants what it wants ![]()
Der er krudt i numsen på ham, men han er i LANGT størstedelen af tiden en nusseputtetrold
MEGET interesseret i diverse lækre kager på bordet dog ![]()
.oO Kunne gentlig godt tænke mig at vide, hvad der egentlig sker for Banden i disse dage!!!
.oO Lige nu ligger Dise og Thane og putter!!!
Dise der bare ellers ALDRIG putter med nogen af kattene…
.oO Og meget tøt op af hendes anden side ligger Emil…
.oO Hmmmm… kan hunde få altzheimers ![]()
.oO(så fik jeg endelig vasket op, det trængte det også til :S)
.oO(gad vide hvornår mine udlejere har tid til at komme og få den opvaskemaskine tilsluttet … :?)
en morgen hyper bimse = vilde elefanter i lejligheden!!! ![]()
Mmmmm - at samle appetit ude og spise hjemme!
(den elektrikker er altså uhyre god at se på)
[QUOTE=PiaR;942036]Mmmmm - at samle appetit ude og spise hjemme!
(den elektrikker er altså uhyre god at se på)[/QUOTE]
Hahaha åhh håber det er samme elektriker som vi får besøg af på Torsdag så ![]()
Så heldig tror jeg ikke du her - han er nemlig ganske lokal, og er fast her i biblioteket de næste uger pga ombygning.
NAMNAM!
oO… må nok hellere få mig meldt ind i Maine Coon klubben, dem har jeg jo 6 af. Jeg har 1 Europé og er medlem af Europé klubben. Der er vist noget der ikke helt stemmer.
[QUOTE=PiaR;942039]Så heldig tror jeg ikke du her - han er nemlig ganske lokal, og er fast her i biblioteket de næste uger pga ombygning.
NAMNAM![/QUOTE]
Argh desværre - ham her kommer også fra Elpunkt Fyn. Men ak… Man kan vel drømme ![]()
Drømme kan man i hvert fald - og måske er han også lækker, ham der kommer hos dig?
Mosier har puttet på mine ben i halvanden time :love2: Mine ben er snart klar til amputering ![]()
.oO Og lige som jeg faktisk har fået forhandling af en hulens bunke nye varer kan jeg ikke lægge billeder ind!
Typisk!