Bare rolig du
Jeg skal have 5-6 stykker (og en af dem skal helt sikkert være en Rød Birma ved navn Valentin), meeen så vil jeg først have hus med indhegnet have eller stor voliere.
2 er perfekt for os lige nu
Så har vi både råd til mad, forsikring, kattekonto, grus osv og samtidig have råd til sjov ved siden af også ![]()
Stort tillykke med Fellini
- han ser altså også dejlig ud. ![]()
Han er skøn - og en lille bandit, så vidt jeg husker ![]()
![]()
:enig: !!!
weee sammenlagt 3 timers rigtig søvn…
jeg dur bare ikke til sådan noget - jeg fungerer bare hvis ikke jeg sover 7-8 timer, og sådan er det bare…
De små plastic kugler ‘vælter’ ud af Charley’s abe igen. Efter den fine reparation ![]()
Så nu er aben gemt væk igen. Og Charley leder …
Charley håber Hrönn har tid til en hovedreparation en dag, hvor aben ‘åbnes’, posen med plast-kugler ersattes eller lappes eller hvad der nu skal til og abe-katten genskabes.
Og jeg har stadig ikek fået min the-smiley
![]()
.oO( Stingene i munden skal fjernes idag. Kæben værker godt og grundigt, men hævelsen er i det mindste faldet. Men åbne munden? Det er skisme svært! Jeg kan stadig kun åbne den ca 2,5 cm. Hvilket besværliggør fødeindtag en del. Hmf! )Oo.
.oO( Til møde på Futurecom idag… Det bliver spændende hvad vi kan fylde mine uger ud med når jeg er sygemeldt, så jeg er bedre forberedt til at komme tilbage til arbejde når jeg får et job igen. Jeg måtte indrømme overfor mig selv at jeg ikke er klar endnu, jeg er panisk angst for at få et job, og så ikke være rask “nok” når jeg starter med at arbejde. Iogmed at jeg stadig har ret mange dage i ugen hvor jeg intet kan. )Oo.
.oO( Den der ilderhvalp “gror” på mig… Det er sq tvivlsomt at jeg nogensinde går af med hende, også selvom jeg stadig håber at jeg bliver vurderet til at være det rette hjem for hende den trebenede hvalp i Aalborg. )Oo.
[QUOTE=Barky;941903].oO( Stingene i munden skal fjernes idag. Kæben værker godt og grundigt, men hævelsen er i det mindste faldet. Men åbne munden? Det er skisme svært! Jeg kan stadig kun åbne den ca 2,5 cm. Hvilket besværliggør fødeindtag en del. Hmf! )Oo.
.oO( Til møde på Futurecom idag… Det bliver spændende hvad vi kan fylde mine uger ud med når jeg er sygemeldt, så jeg er bedre forberedt til at komme tilbage til arbejde når jeg får et job igen. Jeg måtte indrømme overfor mig selv at jeg ikke er klar endnu, jeg er panisk angst for at få et job, og så ikke være rask “nok” når jeg starter med at arbejde. Iogmed at jeg stadig har ret mange dage i ugen hvor jeg intet kan. )Oo.
.oO( Den der ilderhvalp “gror” på mig… Det er sq tvivlsomt at jeg nogensinde går af med hende, også selvom jeg stadig håber at jeg bliver vurderet til at være det rette hjem for hende den trebenede hvalp i Aalborg. )Oo.[/QUOTE]
Jeg har spurgt i tråden om den, hvordag operationen gik og om der blev penge nok til at også at få ordnet den knækkede tand.
Det må du undskylde at jeg har glemt at svare på! Operationen gik rigtig godt. Der blev indsamlet 3600 kr, så de “overskydende” 100 kr gik til en blomst til hospitalet.
Der var en som ville betale de 650 kr for at få fjernet tanden ved samme operation, men desværre trak amputationen så meget ud at hvalpen blev for kold til at de også kunne trække tanden ud på hende. Nu skal såret bare hele, for hvalpen er kommet sig 120% oven på den lange operation. Hun har slet ikke opdaget at benet er blevet fjernet og er super aktiv og glad hjemme hos Anne som har stået for det hele.
Der har stadig ikke meldt sig en ejer, og fremlysningensperioden er slut på fredag.
Antallet af folk som har meldt sig til at give Pandora et hjem er STORT. Der er virkelig mange som har tilbudt det, så Anne får sit at se til når hun skal udvælge det rette hjem for ilderhvalpen.
![]()
.oO 100 g frosne blåbær… 100 gr frosne jordbær (de sidste fra sommeren)… 100 gr frosne brombær (de små søde vilde fra Vestvolden)… 2 dl tranebærjuice… 2 dl mælk…
= SMOOTHIE-TIME ![]()
[QUOTE=Ann K;941923].oO 100 g frosne blåbær… 100 gr frosne jordbær (de sidste fra sommeren)… 100 gr frosne brombær (de små søde vilde fra Vestvolden)… 2 dl tranebærjuice… 2 dl mælk…
= SMOOTHIE-TIME
[/QUOTE]
MUMS!
Håber de kan hjælpe mig med at finde litteratur til bachelor-opgaven nede på biblioteket.
Jeg kan intet finde om emnet når jeg søger på hjemmesiden.
[QUOTE=danpia;941851]De små plastic kugler ‘vælter’ ud af Charley’s abe igen. Efter den fine reparation ![]()
Så nu er aben gemt væk igen. Og Charley leder …
Charley håber Hrönn har tid til en hovedreparation en dag, hvor aben ‘åbnes’, posen med plast-kugler ersattes eller lappes eller hvad der nu skal til og abe-katten genskabes.[/QUOTE]
Åhh, nej! :S
Hvor er der gået hul på den ?
Selvfølgelig vil jeg gerne prøve at få lappet den en gang for alle, det går ikke at Charley skal gå og være ked af det … nu havde han jo endelig fået sin abe igen ![]()
![]()
Jeg har en mango liggende
Vil du have en lassie i eftermiddag? Den bliver sikkert ikke nær så god, som vi er vant til - men den kan sagtens bruges ![]()
Du lokker ![]()
[QUOTE=Skattekat;941934]Åhh, nej! :S
Hvor er der gået hul på den ?
Selvfølgelig vil jeg gerne prøve at få lappet den en gang for alle, det går ikke at Charley skal gå og være ked af det … nu havde han jo endelig fået sin abe igen :([/QUOTE]
Ja nemlig :S
Der er ikke decideret/synligt hul, men de kommer ud under den ene arm (vistnok venstre).
Han rendte rundt med den igår, Jens opdagede det dryssede ud, så det er nok den inderste ‘pose’ den er gal med.
Charley blev noget skuffet, da aben blev taget -igen ![]()
Har du passende mange lamper der skal op :? ![]()
Kvalmende …