ooO Januar tanker

Hjemme igen fra nytårfest … kattene er til stede, men fandt ingen kanin i haven … hun er vel nede i sine udgravede underjordiske kanaler :rolleyes2:
Det har været hyggeligt med masser af god mad og drikke, men hende der skulle køre mig hjem ville videre … og det var sgu også okay :ok_hand:
Godt nytår herfra :nytaarsballon:

10 Synes om

Godt nytår herfra. Årets mest irriterende aften er igen vel overstået. Kattene løftede lige et øjenbryn, da skyderiet blev intenst kl. 24, men det var det. I løbet af aftenen ville Asani endda hele tiden ud. Jeg syntes, det var en dårlig idé, men han var voldsomt bestemt og højlydt og frustreret, så jeg endte med at give ham lov. Hvad kan der ske herude i min lukkede have, når de nærmeste naboer ikke er hjemme.

Selv brugte jeg aftenen på at se gamle afsnit af Bagedysten - hvilket er ganske morsomt. Det har godt nok ændret sig meget - også deltagernes niveau og i det hele taget, hvad der bliver forventet af dem. Den første sæson var usædvanligt ringe efter 2019-standard. Men de havde jo heller ingen referencer de første år, hverken dem, der skulle stille opgaverne, eller dem, der skulle udføre dem.

4 Synes om

Rigtigt godt nytår …her var faktisk stille kl 030, havde ellers forventet mere, det var stort set vindstille og relativt klart…misserne reagerede stort set ikke før kransekagen dukkede op …

4 Synes om

Godt Nytår herfra. Stakkels Vaffel gemte sig, som forventet, inde i sofaen det meste af aftenen. På trods af, at her bestemt ikke bliver skudt ret meget af.Her var også helt stille igen kl 0:30 og 1:30 åbnede jeg kattelemmen igen. Han rendte ud og ind af den en del gange, men jeg tror ikke han kom længere end kælderen. Resten af natten har han ligget klinet op af mig. Nu sover han under min dyne og jeg forventer ikke at se noget til ham foreløbig. Jeg hader fyrværkeri, fordi det påvirker Vaffel så meget :cry:

5 Synes om

Godt nytår.

Her lød det som om 3.verdenskrig var brudt ud og det blev ved nonstop til kl 1 og sporadisk til 1.30 men derefter var der ro.

Det var kæmpestore raketter og ligeså store batterier. Mine katte er ligeglade og et par stykker skulle følge med i farverne.

Jeg syntes egentlig at fyrværkeri er pænt, men jeg jan godt blive lidt småforaget over det gigantiske penge- og resourcespild det er et udtryk for.

Ja jeg bor i en relativ dyr forstad til Århus (parcelhusgrunde koster fra 1.5 mio ) og det er store huse folk bygger på de grunde - de har så tydeligvis ikke brugt alle deres penge på mursten… :wink:

Godt nytår herfra, vi har en stille aften herhjemme, fik først lidt at spise kl 20:30 men det smagte herligt :savle: så en film og fik sendt raketter afsted. Det tog kattene nu gangske roligt, trods det gav genlyd fra skoven.
Fik lidt mavekrampe og måtte op lidt i nat :frowning: hvor jeg tabte min mobil og smadrede skærmen :frowning:

Her gik det ganske stille og roligt. Kattene var rolige hele aftenen. Kl 24 var der en del krudt og Guliver var lidt på tåspidserne når der kom høje brag lige ude foran. Men han var heldigvis nem at distrahere med en drillepind og godbidder.
Blua tog det indtil pote som sædvanlig og lille Hannah var heller ikke påvirket :+1:

2 Synes om

Fordelen ved at bo, hvor jeg gør er jeg i dagene op til nemt kan læse kattenes reaktion ved fyrværkeri og som altid, fandt de det bare spændende :slight_smile: Så jeg kørte ud til en veninde og hendes forældre, til en hyggelig aften med god mad, snak og nørklerier, en nytårsaften efter mit hovede!

Hjemme igen blev jeg mødt at to katte, der ikke var enig med mig i, at de ikke lige skulle en tur ud i opgangen og kigge, men det lykkedes da at holde dem inde!

2 Synes om

Starter dagen med at være sur på Yousee :ahhhhhhh:

1 Synes om

Du må se at finde dig en hobby, så du ikke er afhængig af YouSee;-)

Startede kl 7 med at rense og smøre gummilister på dytten, dybderense lakken …og polere den bagefter…tæt på ½færdig …tættere på grædefærdig …

1 Synes om

Kattene har ikke været ret meget ude i dag. Måske er de bange for at der kommer fyrværkerilarm igen. Det var altså også en noget larmende nytårsaften i vores ellers så fredelige kvarter.

Jeg var ikke hjemme, så ved ikke hvor meget der er blevet skudt her, men kattene tog glade i mod mig herhjemme ved 3-tiden i nat og ingen virkede traumatiseret :wink:
Jeg syntes ikke der blev skudt voldsomt meget i Fuglebjerg …

2 Synes om

Heldigvis er både hund og katte enige i, at vi har en rolig aften. Ingen af os gider noget som helst i dag.
I morgen står den på arbejde … :s: så det er vel reelt set snart sengetid igen, hvis jeg skal kunne komme igennem en 9 timers arbejdsdag …

1 Synes om

Jeg holder af hverdagen
Mest af alt holder jeg af hverdagen

Som Onkel Danny skrev. Og nu er den her igen. Den gode, gamle hverdag :slight_smile:

6 Synes om

Jeg skal først starte i skole på mandag :slight_smile: Det er jeg nu svært tilfreds med… Så har jeg lige nogle dage, hvor jeg ikke behøver lave andet end at sukke forelsket ned i kassen :laughing:

7 Synes om

Lige nu ville jeg give ret meget for at kunne ligge hjemme på sofaen.
Men jeg har allieret mig med cola og red Bull, i håb om at jeg ikke falder i søvn…
har først fri kl 17 … :sleeping: jeg forstår ikke, at jeg har gjort det her mod mig selv!

2 Synes om

Jeg har været i en standoff de sidste 24 timer med en killing for at få en afføringsprøve fra ham og kun ham. Han blev sat på badeværelset igår med mad, vand, seng og en lille bakke uden ret meget grus i…

24 timer med mijau derude fra før jeg fik min afføringsprøve. Jeg har forsøgt i næsten en uge med at sætte ham derud hver gang han havde spist eller leget eller lige var vågnet. Puha det har holdt hårdt at få det lille kræ til at skide. :see_no_evil:

7 Synes om

I morgen flytter Louis… Det er virkeligt underligt…

1 Synes om

:kram: