ooO Januar tanker

:kram:

:kram:

Jeg ved det er hårdt, men det er den bedste løsning for jer alle :kram:

:kram:

nytårsaften blev jeg introduceret til Piotr And The Imaginary Orchestar og deres Mojo Rider …

Den sidder fast nu - gal den er vanedannende fantastisk at sumpe til :ups:

1 Synes om

I dag er det to år siden gamle Buster blev aflivet…
Han er savnet hver dag, han var den der ville sove i sengen med mig, det gider hverken Stine eller Mister.

Jeg elsker Stine og Mister for alt det de rummer, Buster er savnet for det han rummede <3

10 Synes om

Så er Louis taget afsted. De nye ejere glædede sig til at få ham med hjem :heart:

Jeg har helt tilfældigt nævnt et katteforum, der er godt at stille spørgsmål på :hoho: Helt uden bagtanker :wink:

17 Synes om

Af alle ting har jeg glemt at sende hans stamtavle med :dokdok:

Det er da ikke den største ulykke, den kan eftersendes :tihi:

Nogen er træt lige nu - mig! 3,6 km gåtur i strid nordvestenvind. Men flot solskinsvejr det er blevet. Det var der ikke meget, der tydede på fra begyndelsen af dagen.

3 Synes om

Og gæt, hvad jeg så på min tur. Et par huse længere henne ad gaden på den modsatte side, hvor der normalt er en tæt hæk. Den havde mistet sine blade, og så kunne jeg se, at hele baghaven var hegnet ind :rock: At det var en katteindhegning, var der ikke så meget tvivl om, for der var sat indhæng på :slight_smile: Så jeg er åbenbart slet ikke den første kattetosse her i kvarteret :hoho:

19 Synes om

Nøj, jeg er kvæstet og meget tæt på at skvatte i søvn her på sofaen.
Jeg er stået tidligt op for at kunne falde i søvn ved 21.30-tiden. Det er der fin mening i, da jeg skal tilbage i praktik imorgen, men lige nu kunne jeg godt ønske, at jeg ikke havde lavet så meget om på min døgnrytme i ferien :smirk:

4 Synes om

Så må du rejse dig fra sofaen :wink:
Så er det da ikke der du falder i søvn :ups:

2 Synes om

Jeg fandt først ud på den kolde altan, blev fristet af sengen med den endnu lune dyne, og nu sidder jeg på sofaen igen med snorkende katte omkring mig. Yes yes - frem med morgenmaden :slightly_smiling_face:

@Pernille_DL, den har jeg også været på idag… og er fuldstændig kvæstet lige nu. Sat uret så jeg ikke sov mere end 7 timer. Kæft det var hårdt, men Hippy synes det var fantastisk = vågent menneske = masser af nus!

… og imorgen skal jeg op kvart i 6… føj for den lede!

1 Synes om

Er det nu, jeg skal være glad for, at jeg er vågnet mellem 4.30 og 5.30 mange af juledagene? :hoho:

Vores vækkeur vågner næsten altid kl 5 sharp, så vi er også holdt i rytmen :hoho:

Torsdag og fredag vågnede han så ikke kl 5, og jeg måtte vække ham 6.15. Jamen, hvorfor dog lige de dage, hvor vi ikke kan sove længe? :dokdok:

5 Synes om

7 timer er også lidt for lidt for mig. Jeg skal helst have 8, gerne 8 1/2 :slightly_smiling_face: Nu ligger jeg under dyne og forsøger at tømme hovedet for tanker, og det går ikke ret godt. Mit vækkeur ringer først 6.15, men det tidspunkt kommer også tættere på hele tiden :smirk:

Sov godt, alle sammen :blush::crescent_moon:

1 Synes om

Den ene af killingerne er kommet i tanke om at den skal pisse i et hjørne i køkkenet :ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh: og det kan ikke være på grand af manglende rene bakker :ahhhhhhh:

Fik “Gå glip” i julegave og læste den på 3 timer i går. En hel bog på samme dag - den slags kan jeg slet ikke bevare koncentrationen til at gøre nu om dage ellers. Men han er så god, Svend Brinkmann :ok: