ooO Januar tanker

Så har Frida fået tonsvis af Muffins da hun levede. Hun elskede rejer. :+1::stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Synes om

Nope jeg ville ikke have troet at jeg skulle ende sådan her, men jeg har på en måned brugt penge på både spinning sko, almindelige træningssko og træningsbukser :uha:

Men lige i øjeblikket føler jeg, at jeg får noget ud af at træne, jeg nyder det ligefrem og glæder mig til at skulle afsted :surrender:

9 Synes om

Nej, Sigga, det er ikke meningen at vi skal lege gemme-fange-leg, når du skal stikkes! :dokdok: Normalt er det så nemt, men i aften udnyttede hun lige muligheden for lidt sjov. Sidder pænt og venter til jeg næsten kan nå hende, og så løber hun ovenpå. Oppe på førstesalen er jeg igen næsten henne ved hende, inden hun løbet ind under sengen, ud på den anden side og sætter sig og kigger på mig. Og sådan blev det ved en 6-7 gange :argh: Heldigvis kan hun da narres, så da jeg lod som om jeg var gået i seng, var hun der på 2 sek. og skulle putte. Så HA - Jeg fik dig dit dumme kræ! :muscle:

6 Synes om

Hun sørger da bare for, at du får motion. :laughing:

2 Synes om

Hun udnytter din situation, tror jeg :wink: Bare vent, til du er 8 måneder henne og skal lege fangeleg med hende - op ad trappen og ind under sengen :stuck_out_tongue:

4 Synes om

Tror jeg vil se om hele Vejle er spærret, gennemkørsel forbudt eller omkørsel…og om muligt besøge min fotopusher …og ellers henter jeg bare en spand mælk …

Hvorfor sker det altid de gange, hvor jeg i forvejen har meldt afbud? :venter:

Men så er det vel ikke et problem?

Jo, for man føler man får en hel dag foræret, når træning bliver aflyst (den ligger rigtig dumt, midt på dagen) … så mens de andre sidder og triller tommelfingre derhjemme i morgen, skal jeg bruge dagen på sygehuset :rolleyes2:

1 Synes om

Det er så fedt at kunne høre kattekræet ørle i et andet rum uden at vide hvor… :roll_eyes:

Ja det er nok dels det. Og så begyndende forårskuller. Hun er helt elektrisk for tiden, når hun kommer ind om aftenen. Skøre kat!

2 Synes om

Endelig :roll_eyes: den elektriker har ski ikke været for hurtig vi mistede alt strømmen den 23 december og i starten af Januar kom han og fiksede det i huset og ville så lige ringe når han kunne lave det ud til garagen.

1 måned og 5 opkald og han kommer nu imorgen kl 8 :see_no_evil:

Især når det er den tid på natten, hvor det er for tidligt at stå op og kører på arbejde, men det samtidig føles som om det er lige om lidt vækkeuret ringer :dokdok: Selvfølgelig skulle dyret bare have drejet sig en halv omgang og så var det gået ud over brusekabinen og ikke måtten :joy:

1 Synes om

Jeg er sikker på, at dyret drejede sig en halv omgang for at sikre sig, at det blev måtten og ikke brusekabinen, det gik ud over :slight_smile:

5 Synes om

Er det nu jeg skal nævne, at vores helst kaster op på trægulv, fliser eller linoleum? Det er godt nok sjældent, de gør det på stof :ups:

1 Synes om

Det skulle slet ikke undre mig :joy:

1 Synes om

har set pinddyret flere gange i eftermiddag…for tidligt for den at være aktiv

Der er også tudser og frøer som er stået op, men som burde have ventet…

Så nu må Frost i længere tid meget gerne blive væk

Heldige dig! Her er det klart måtter, der foretrækkes!

Ja det er lige tidligt nok for pinddyret :s:

Jeg går jo og drømmer om sne på min fødselsdag d. 11/2, men sådan som dyr og planter vælter frem nu, så nej, så håber jeg næsten ikke på det mere …

Bortset fra, at sne og frost nu, ville slå rigtig mange af de nederen insekter langt tilbage! :ups: Her er begyndt at flyve myg og kravle edderkopper igen :s: ydr!
Men det vil slå ret meget andet langt langt tilbage også …