ooO Januar tanker

:mask: når man ikke kan sove pga feber, sveder og fryser på samme tid. Puuu det er heldigvis længe siden jeg har været så slidt. Så håber det er i bedring hurtigt !

I skole igen… midlet helligere målet :dark_sunglasses:

3 Synes om

Er det ikke omvendt? :thinking:

1 Synes om

Nej for jeg skal i skole for at få en læreplads :slight_smile: som er mit mål :slight_smile:

1 Synes om

Ja men det er jo skolen som er det trælse :wink:

1 Synes om

Skole er et himmerrige for dem der godt kan lide at lære teori :wink:

God bedring. :hjerte:

1 Synes om

Altså Alexander nu stopper du med det vandspild…

Han føler sig stadig godt underholdt med at stå i vindueskarmen og støtte forpoter på wc-udtræk, det siger sådan en sjov brummelyd… Når han efter et par minutter eller 5 ikke gider høre mere på den brummen, så træder han igennem og trækker ud og så starter legen forfra.

Håber det er lille skyl han benytter :rolleyes:

2 Synes om

har repareret 3 fuglekasser …har spottet mindst lige så mange der skal ha’ stumper …i hvert fald 2 nye tage skal der til …

2 Synes om

Jeg kan ikke finde ud af at oprette en afstemning… er der ikke noget med at det kan vi godt? Er der en der kan hjælpe?

Apropos afstemning, vi har da helt glemt ugens billede :flushed:

@Vipstosen Tryk på indstillinger når du er i et indlæg. Så kommer muligheden frem. :slight_smile:

Kattegale%20afstemning

Tak @Enki, det prøver jeg

1 Synes om

Så snupper vi lige endnu en tur til dyrlægen med Chili. Der er ikke noget i vejen, bare et tjek. Der var en eller to værdier, der for 2 måneder siden¨(endnu?) ikke var 100 %, så han ville gerne se hende igen. Jeg overvejer stadig, om jeg skal få ham til at tjekke hendes urin også. Egentlig tror jeg ikke, der er noget galt, men teoretisk set kunne det jo godt stadigvæk være derfor, hun har travlt med maven.

1 Synes om

:ups:

Insulinen virker. Det er der vist ingen tvivl om. Hun har taget 500 gram på i løbet af 2 måneder :uha: Chili, for dælen også. Men jeg ved jo godt, at pilen peger lige direkte tilbage på mig :s:

Så nu må der ske noget med det foder. Hvis bare det var Chili, var det såmænd nemt nok. Det hele bliver bare lige lidt mere kompliceret, når de er to. Især når den ene helst vil vådfoder og den anden tørfoder. Men hvem sagde også, det skulle være nemt :roll_eyes:

1 Synes om

Fertile piger er nu hyggelig, vi tager lige 3 uge med sang :ahhhhhhh:
Francesca løbetid i uge 52 dejligt nu sidste parring ikke lykkedes, håber der er mange KBS killinger på vej sidst i feb
Naomi løbetid i uge 1, hun måtte nøjes med kastrat parring, godt vi har et par drenge der er villige :tihi:
Liva er lige gået i løb, håber vores kastrat er behjælpelig igen :tihi:
Mini Alf ryger på P piller, så hun snart kan blive snippet

Asani sidder under sofaen og kigger op på mig. “Hvad vil du, Asani?” Han kaster et blik over skulderen hen på foderbrættet og kigger på mig igen. “Jamen, selvfølgelig Asani. Jeg kan da godt se, det er tomt.”

Det er så smukt, når deres kommunikation er så tydelig :heart:

10 Synes om

Hvem er mest til hvad?

Laaaaang diskussion i vores lokale fb gruppe om hvorvidt man skulle melde til kommunen om man måske havde det en rotte nede på tanken.

Jeg syntes da jeg har en pointe, såvidt jeg kender til rotter. Mon damen har humor :wink:

2 Synes om

I går kom begge katte og skulle putte da vækkeuret ringede og lyset blev tændt, oftest er det ellers kun Jeppe der gider… I dag er fuldstændig omvendt, Jeppe ligger i fodenden, mens Mille ligger på mig og spinder på livet løs :hjerte:

6 Synes om