Tillykke. Hvor er det stort! ![]()
Tak
Ja det er kæmpe stort. Og hold op hvor bliver det virkeligt, når man ser den lille størrelse ligge derinde og lave akrobatik. ![]()
Hold da op Trine, det har du formået at skjule helt og aldeles. Har det ikke været svært?
Hvor er det stort og sejt gået. Så meget respekt… og et stort tillykke selvfølgelig ![]()
Kæmpe tillykke Trine ![]()
![]()
Du må jo lave en separat kuld tråd så vi kan gætte på vægt, længde og fødselsdato ![]()
Tillykke ![]()
![]()
Stort tillykke
![]()
Tillykke
![]()
Tak
Og tak for opbakningen. Det har jo været en lang proces, og en beslutning som har været på vej i en 3-4 år. Så de fleste i min familie og omgangskreds har vidst at det har været på vej. Så det har ikke som sådan været skjult. Men da man jo aldrig ved om det kan lykkes, har jeg ikke fortalt så mange, at jeg var startet i behandling eller nævnt det herinde.
Men Ingrid har vidst, at jeg var gravid i noget tid. Vi havde planlagt besøg hos Kathrine, som jeg måtte melde afbud til med kort varsel, fordi jeg lå med hovedet i toiletkummen. Undskyld i øvrigt @Beydana, at du ikke lige fik den fulde forklaring på det tidspunkt.
Kæmpe tillykke ![]()
Og heldige bette klump. Han får en god mor og søster ![]()
Tak @Lykke
Sigga er jo godt nok ikke kæmpe fan af børn - især ikke af nevøen, som er noget overbegejstret og højlydt, når han ser hende. Men jeg hååååber, at det er anderledes for hende, når hun møder lillebror første gang som spæd og gradvist oplever ham vokse. Hun er i hvert fald pænt ligeglad med mindstenevøen, som jo ikke kan kravle efter hende endnu, og endda lidt interesseret i niecen på 6, som er mere rolig ![]()
Stort tillykke Trine ![]()
Fantastisk beslutning
, jeg håber du poster billeder af både Sigga og Lillebror, når den tid kommer.
Stort tillykke Trine ![]()
Lillebror kommer jo også til at dufte af dig ![]()
Her har de reageret meget som forventet, da Birk begyndte at bevæge sig. Men for flere af dem er det allerede lidt bedre. Og ellers bliver det udnyttet, når Birk sover. SÅ skal de nusses.
Så dejligt at høre, at scanningen er gået godt
![]()
Var oppe i nat, som så mange gange før, for at skille Bertil fra en af naboernes katte, og gik ud i bare fødder og nat t-shirt, og det var ikke engang koldt! Midt i januar… ![]()
Det er overraskende mildt vejr …
Jeg drømmer stadig om sne på min fødselsdag i februar, men det ser sort ud ![]()
Arh ![]()
Vi trænger til nyt på vores vægge at kigge på.
Og jeg har en fix ide om at det skal hænge vandret og ikke lodret (altså liggende ikke stående) og det er da nærmest umuligt at finde.
Jeg er åben for det meste så hvis nogen har nogle ideer / gode steder så sig endelig til ![]()
Hvad skal det være, og hvor meget må det koste? Man kan godt få fine og ikke særligt dyre ting på Lauritz.com.
Jeg har et billede fra Ilva som ligger vandret
Ligner dette meget
Jeg har selv dette, og er ret pjattet med det. Kan huske at der er flere her på kattegale der har det, men kan ikke huske om du er en af dem. Kan evt. findes billigere, jeg tog blot det første link der virkede. ![]()