Det kan blive nødvendigt … de ekstra julekilo er allerede røget af, men det viser sig at være lidt sværere at komme af med de kilo, der kom på mellem nytår og jul ![]()
Så har Muffe vasket på Arthur.
Det virker til Arthur også gør, så Muffe og Otto har det bedre med hinanden.
Arthur stalker nogen gange Rhys, som ikke er helt omvendt. Arthur fik lov til et bette visit og et slik på Rhys’ hoved i går, men senere skulle han pakke sammen og skride.
Otto viser Arthur, at Birk er hyggelig, så nu kan begge finde på at lægge sig ved ham ![]()
Hvor er det godt at høre. ![]()
…møgvejr…har ikke været så slemt her siden 07…
Det har blæst helt tosset her hele natten. Sikken larm og nogle af lydende lød som ting der landede efter en ufrivillig flyvetur.
Jep, her blæste lågen lige pludselig op efter jeg var gået i seng. Casper havde heldigvis stadig tøj på, så ham ud og lukke den. Problemet var bare at McCoy og Beka var i haven på tidspunktet, og det var de så ikke efter lågen blev lukket
McCoy kom drønende ind af hoveddøren, da Casper gik ud for at finde dem, så det var nemt. Og inden jeg havde fået tøj på og var kommet ud, så have Casper kaldt Beka til sig. Som han kommenterede, det er nemt nok at finde dem når de kommer når man kalder ![]()
Praktisk med lydige katte!
men det var da heller ikke vejr til en springtur, kan godt forstå de kom ind med det samme ![]()
Ja, det var ikke et vejr at sende en hund ud i igår, så kan jeg også godt forstå at de ikke havde lyst til (de var så selv hoppet ud i haven, da jeg åbnede soveværelsesvinduet for lidt frisk luft, så Casper kunne lukke det når han kom i seng pga støjen fra blæsten)
Mine var på verandaen først på natten, da jeg vågnede af larmen fra blæsten kl godt 1 i nat, der var de alle kommet ind i læ for blæsten, så sjovt var det så heller ikke på veranda at man ville sidde der i det vejr.
@Skattekat, jeg håber, du hepper på landsmændene dine her kl. 18. De SKAL slå Ungarn for, at jeg har en mulighed for rent faktisk at få noget ud af det abonnement til TV 2 Play, jeg har købt for at se håndbold med Danmark. Hvis de ikke slår Ungarn, er Danmark nemlig ude.
HUH! Afram Island. Bare kom i gang! ![]()
Fiona og jeg hygger og hun er ved at ælte mig i stykker ![]()
Hvor er hun blevet dejlig efter hun fik rettet sit bækken. Selv Alexander tolererer hun ![]()
Han er ellers jævnt utålelig, han driller og er nytte og så kalder han stadig på hunkatte. Vi andre er døve og Fiona øver sig i at ignorere ham
nogen bliver det for meget og han får besked på at klappe i.
Juhuu lykken er fertile katte eller nowe ![]()
I weekenden fandt jeg ud af at mine Catit-kattebakker ikke kunne holde til mine stående tissere. Urinen sivede simpelthen ud gennem revnen og ned på gulvet. ![]()
Så nu har jeg indkøbt to møg dyre Modkat Flip-kattebakker til toilettet og to store 150 l. kasser, som jeg har omdannet til kattebakker, og sat i kælderen.
De er dyre i drift, mine drenge. ![]()
Jeg må tilstå, at jeg er lidt ligeglad med sport … men når nu det er dig, håber jeg du får noget for dine penge ![]()
Der er dog desværre mulighed for at det islandske hold er påvirket af hændelser der ramte Island i går aftes, hvor to mindre byer blev ramt af laviner … den ene by er den samme, hvor 20 mennesker mistede livet i lavine i 1995 ![]()
Jeg er ret påvirket, for jeg boede og arbejdede det sted to sommer i træk, da jeg var 15 og 16 år gammel og to af mine søstre boede der i mange år … de var heldigvis begge flyttet derfra i 1995, men de kendte de fleste af dem der døde og nogle af dem var mine tidligere kammerater ![]()
Der er siden blevet bygget diger, for at beskytte byen mod laviner og de reddede sikkert liv i går … lavinerne (der var to der faldt med kort mellemrum) faldt ml. klokken 23 og midnat, hvor fleste folk jo sover i deres seng.
Et hus blev dog ramt og en teenagepige blev begravet i sne inde på sit værelse, men det lykkedes at finde hende i live - gudskelov.
![]()
Har du spottet, at pakken kommer med indbygget legetøj?
Sikke dog en frygtelig omgang
Naturen er godt nok barsk i visse områder.
Ja. Det er sådan en god idé, og kassen med kuglen er et stort hit, særligt hos Finn. ![]()
Jeg var sekunder fra at smide kassen ud, da jeg så teksten
Jeg har brugt at have den med på hotellet, når jeg har udstillet killingerne.
Jeg synes at det er fantastisk med regn og blæst om natten. Vi har nu haft hele to nætter i træk, hvor Fritzz ikke har vækket os for at komme i haven. ![]()
Stor dag i dag… Besluttede for flere år siden, at Sigga skal være storesøster. Og da hun ikke kan lide andre katte, måtte det blive til et menneskebarn. I dag har jeg været til midtvejsskanning, og det viser sig at det bliver en lillebror, hun får til sommer. ![]()
(Og inden nogen undrer sig for meget - så nej, der er ikke en kæreste I har overset i mine posts. Vi bliver Sigga, mig og lillebror i familien
)