Her er de over Høje Taastrup: ![]()
Der boede også to katte i det hus og den ene blev fundet løbende rundt dagen efter, mens den anden manglede … den er gudskelov fundet nu - i live - men den var søgt tilbage til det ødelagte hus ![]()
Vi havde dem også lige lodret over - og mod samme blå himmel som @FinnFrode - forventede ellers at de ville tage den lige linie mellem Ringsted og Sorø, så stod og kiggede i mod nord, indtil vi hørte dem.
Uanset hvad man så mener om konceptet, var det sgu’ alligevel lidt facinerende at se…
Jeg må vist hellere igang med at spare sammen til en ny bil. Måske til oktober - hvis jeg er heldig… ![]()
hvorfor er det lige at hver eneste gang man har planlagt alt dagens arbejde kommer der lige 4-5 ting der SKAL laves først …møffes lov…eller bad timing
Jeg blev lige så glad over at opdage, at Faaborg-Midtfyn endelig som en af landets sidste kommuner, vil jeg tro, er ved at indføre ordentlig affaldssortering og ikke bare frivillig indsamling til genbrug. Indtil jeg læste følgende i forslaget (som ikke engang er vedtaget endnu):
Der skal indkøbes nye beholdere til alle husstande, og der skal investeres i nye dobbeltkammer tømmebiler. Der er i øjeblikket en ret lang leveringstid på disse, og derfor kan der ikke på nuværende tidspunkt lægges præcise planer for udrulning af den nye ordning.
Når Kommunalbestyrelsen har truffet beslutning om, hvordan affaldsordningen skal se ud i fremtiden, kan det tage et til to år at udrulle.
![]()
I Hedensted Kommune har vi også stadig én stor skraldespand til det hele, der afregnes efter vægt - som iøvrigt løbende klages over afregnes forkert! Og så kan vi iøvrigt bare køre på genbrugspladsen med det vi ikke synes skal deri…
Det var en brat opvågning at komme til en landkommune fra at have boet i Horsens med 2 spande med 2 rum hver! Og en genbrugsplads, der er pæn og ryddelig og tiltalende. Her er den godt nok døgnåben (man kan ringe og selv åbne porten hele døgnet) - men til gengæld roder den… Der er rum til forbedring ![]()
VH
Susanne
Tillykke Trine. ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I går da jeg kom hjem, tænkte jeg “jeg kan da sætte Hobbitten på, mens jeg gør rent, den har jeg set så tit…” Rengøringen tog pludselig noget længere, fordi jeg flere gange kom til at sidde og følge med i filmen
I dag, udnytter jeg så at jeg med god samvittighed kan se de næste i rækken!
Jeg blev færdig med rengøringen i går, hvilket nok er meget godt, for efter det træning jeg fik slæbt mig til i formiddags, er kroppen lidt øm og jeg frygter lidt at det ikke er blevet bedre i morgen ![]()
Hvordan kan man gøre rent mens man ser film? Jeg tænker, enten får man ikke set filmen, eller også får man ikke set hvad/om man gør rent, eller er det bare mig der ikke kan de to ting på en gang… ![]()
Hvis man har set filmen nok gange, kan man godt nøjes med at høre den
og så bare lige følge med i de rigtig gode scener
Det kan jeg også hitte på ![]()
Det har du sikkert ret i, kan bare ikke helt forestille mig det. Men musik mens man gør rent, et sikkert hit. ![]()
Jeg kan også nøjes med at lytte med, hvis jeg har set den nok, og på den måde min lejlighed er indrettet, er det også kun på fra badeværelset og soveværelset, at jeg ikke kan se fjernsynet i mens ![]()
saltbøsserne kører rundt her …temp ±- 0 …drive safe
Nemlig, Louise. Man går ikke i den forstand glip af noget - heller ikke hvis man lige er væk 10 minutter ![]()
Æv, det her vejr er jo en regulær opfordring til en lang gåtur - og så kunne jeg ikke engang holde til en kilometer
De andre gange har jeg lige skullet gå mig varm, og så gik det fint. Denne gang følte jeg mig næsten helt lam i lænden lige fra begyndelsen, og det blev ikke bedre
Så det blev kun til en kort smuttur. Men lidt er vel bedre end ingenting ![]()
Første hunkat i løb i det nye år.
Så håber jeg Elysia er med på at levere nogle længe ønskede killinger!
Jeg glemte, de heldigvis billigste billige træningssko i fitness world I lørdags… Jeg er imponeret over, at man betaler for at træne der, også gider man alligevel haps sådan et par sko
Det var en god lørdag, hvor en utæt sæbeflaske gjorde at jeg var ved at overskride de 2 timers parkering, så det gik hurtigt med at komme ud af døren ![]()
Og med ja-hatten på kan jeg nu glæde mig over, at have et par sko der står bedste fast på gulvet når jeg træner ![]()