ooO Januar tanker

I dag har jeg sovet længe - jeg vågnede først ved 7-tiden. Hvis nogen havde sagt det til mig, da jeg var teenager …

6 Synes om

Man får simpelthen ikke lavet en skid, når der er småtlinger i huset :crazy_face:
De har endnu ikke forladt kassen, men de jorder rundt på små usikre ben derinde, med halerne lodret i vejret :hjertehop: Ihhhhh altså :smile:

16 Synes om

Chili bed mig i går. Og det var ikke engang, fordi hun skulle stikkes. Kun indirekte, i hvert fald. Som det vanedyr, hun jo er, så ligger hun, når hun skal have sin sene injektion, for det meste i den øverste køje i kradsetræet, hvor jeg har så svært ved at nå hende, og jeg kan ikke få hende til at komme af sig selv.

Så jeg må stå på en stepbænk, som gør, at jeg kan få fat i hende - men ikke uden hun stritter imod og hager sig fast i sengen. Så det er altid lidt af en kamp. Som i går altså blev for meget for hende. Hun bed ikke hårdt - markerede kun lige. Men det er ikke noget, jeg har oplevet før.

Heldigvis bærer hun ikke nag, så hun kom bagefter over og lagde sig til at sove oven på mig på sofaen, mens hun spandt :heart:

5 Synes om

Det kan også ske med Sigga. Det er aldrig sket, når jeg først har hende nede eller mens jeg stikker. Så mit indtryk er, at det er fordi jeg forstyrrer hendes skønhedssøvn, ikke at det har noget med stikket at gøre. Det har det jo for os, fordi det er pga stikket at vi skal have fat i dem på lige det tidspunkt. Sigga kan f.eks også finde på at markere, hvis jeg vil have hende i transportkassen på et tidspunkt, som ikke passer damen :wink: Til gengæld udnytter hun ofte også muligheden for at blive nusset på maven, når jeg kommer og stikker hende :slight_smile:

2 Synes om

Dagens håndværkere er ankommet helt som planlagt - yay :slight_smile: Og de virker endda samarbejdsvillige og flinke :slight_smile: De skal lægge fliserne om, og har egentlig intet at gøre med revner i mure og døre der står i spænd - men de var alligevel rystede…! Nå, men start nu med fliserne, så kommer der nok en stakkels tømrer en dag og skal prøve kræfter med døren…

5 Synes om

Nå men de der håndværkere var nu så tilpas rystede, at de lige ringede til bossen og mente at han nok lige skulle komme forbi og se skaden igen, nu vi havde fjernet skabene! Sørme godt Claus´ kone er så stædig nogle gange - I TOLD YOU SO :olding:! Han kom, han så og han satte tommestokken på. Og vaterpasset… og mumlede så at det godt nok var noget mere skævt end først bemærket, og måske skal hele gulvet hakkes op… :yikes: :besvimer: :surrender: Jo, jeg synes stadig der er ret langt hjem herfra…!

8 Synes om

Jeg sidder på Næstved sygehus og venter på at komme til at få taget blodprøver … godt jeg har bestilt tid, for her er sort af mennesker. Og selv om jeg har bestilt tid, er der forsinkelse …
Jeg sidder tæt på kortscanneren og er fuldt beskæftiget med at hjælpe gamle damer og herrer med at scanne deres kort … flere af dem står der og vifter med deres dankort :sunglasses:

2 Synes om

I det mindste arbejder de seriøst på det nu. Lang ventetid :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers: for at det var det hele værd

2 Synes om

Det var det, de snakkede om i gårsdagens politiske talkshow: Højt til loftet og langt til døren. :smiley:

4 Synes om

Hellere nu end om et par år, når døren sætter sig fast igen :slight_smile:

1 Synes om

Når først jeg får Chili båret ud i køkkenet, så er hun også god igen. Nogle gange, hvis hun alligevel er “oppe”, så kommer hun også af sig selv, når hun hører klikket fra pennen. Så hun har i hvert fald ingen traumer i forbindelse med at blive stukket. Når jeg har lagt sprøjten, kommer hun over og stanger til min arm og skal nusses. Så alt i alt er hun jo simpelthen så nem :slight_smile:

3 Synes om

Oh yes! Jeg har i et par uger presset gemalen for at få fjernet skabene, han har ikke rigtigt rykket… Så fik jeg en mindre hjerneblødning igår aftes og forklarede at hvis der er mere i vejen med det bryggers som skyldes skaden, så er det NU det skal frem i lyste, og få så de skabe flyttet!!! Modvilligt gik han igang, men bagefter er han nu glad nok for at vi fik det sidste frem i lyset. Skal gulvet hakkes op - oh rædsel, jeg orker næsten ikke mere svineri og roderi…- så skal det dæleme snart overståes! Vi har haft nøglen siden 1. februar 2018, og vi er stadig ikke færdig med at udbedre skader…:yikes:

1 Synes om

Er det alligevel 2 år siden at I overtog huset? Tiden går sgi hurtigt :besvimer:

Ja det er lidt skræmmende - og jeg får liiidt kvalme ved tanken om risikoen for endnu et guld, der skal hakkes op… :blegne: Jeg ved ikke helt hvad jeg skal håbe på… men et eller andet skal der nødvendigvis ske, vi kan jo ikke have SÅ store revner mellem vægge og gulv… Jeg trænger sådan til bare at BO. :slight_smile:
VH
Susanne

5 Synes om

Ønsketænkning?

4 Synes om

Nogen har pisset på min kaffemaskine :nauseated_face:

Han skal omdøbes fra El Pestilensos til El Pistoleros :crazy_face::gun:

Var du helt vågen i nat, da du var oppe? … :flojte:

1 Synes om

Ej, undskyld men… :klappe:

Nogen vil dig det godt og tager håndfaste metoder i brug for at nedsætte indtaget af koffein. :wink: