Opdatering på Dixies blodøre + billeder efter operation

Dixie har nu fået tømt øret 3 gange uden noget positivt resultat. Andet end en masse rosende ord fra dyrlægen og veterinær-sygeplejersken over hvor dygtig hun er og hvor roligt hun tager behandlingen.

Så i morgen skal hun desværre opereres. -bleg

Ligger lige et billed ind af hende, så i kan se min egen lille slaske-øre -høhø

Øv, ærgerligt at det ikke gik med tømningerne. Jeg krydser fingre for at operationen går godt - selvfølgelig gør den det -jegkrydser

Ærgeligt de tømninger ikke virkede, jeg -jegkrydser for en hurtig og vellyket opreration.

Ja jeg krydser også fingre og tæer, og priser mig lykkelig for at jeg har travlt i morgen, så jeg ikke får tid til at tænke så meget over det inden jeg skal hente hende igen.

Hiver det lige herind…

Stakkels mis - god bedring til hende

Go bedring til missepigen,hun skal nok blive fin igen -love

Tusind tak for opdateringen!!!

Og held og lykke me operationen i morgen.

Mange kram!!

Tak skal i have, det skal nok gå godt, det er jeg helt sikker på. :smiley:

Nååå det lille pus, held og lykke med i morgen. -jegkrydser for hun hurtigt kommer sig.

held og lykke…

sådan et krøløre er nu ret charmerende…

Hun er blevet afleveret hos dyrlægen, og når han alligevel har hende bedøvet, sørger han også for at neutralisere hende.

Så nu kan jeg bare vente på at han ringer og siger hun er klar til at blive hentet.

Jeg vil også lige skynde mig at sige held og lykke -jegkrydser

Sikke da en omgang hun har været igennem - lille stakkel :frowning: håber inderligt at hun bliver fit for fight -kattedans

Jeg har selv haft en kat med et blodøre . . . men men men det er en helt anden historie -toshy -græd

Tak skal i have [bigloony]

Venter og venter på den opringning, og nu skal jeg snart ud af døren.

Ja så har jeg hentet Dixie hjem, og hun er faktisk rimelig frisk. Jeg er dog blevet 2600 fattigere, men skidt, nu slipper jeg for hylen og vrælen hver måned og hendes øre skulle gerne blive nogenlunde fint.

Der er bare en ulempe, og det er Pippi som sidder og ryster helt vildt, hun er åbenbart ikke sikker på hvad det er for en som går der og ser mærkelig ud med krave på. Er det ok at jeg tager kraven af hende, mens jeg er hjemme til at holde øje med om hun klør i sårene?

Ligger billed ind af min lille skat senere, så i kan se hvordan det ser ud, når det lige er opereret. Og det kommer vist til at ende ud med et lille krøløre, som på det billed Haneben viste.

Brug den her istedet for kraven:
http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis … bumID=4677

Jeg har sådan en gående hjemme nu, siden i fredags hvor hun blev steriliseret og fik fjernet en tumor. Den første halve time væltede hun, nu virker det helt perfekt, og den har ikke været af en eneste gang.

Det er en fin tanke Lis, men den beskytter desværre ikke øret, som jo så vil være blottet for hendes klør.

Det har du ret i - det kræver meget tankespind - jeg tænker ud ad Frederikssundsvej :smiley:

Det har du ret i - det kræver meget tankespind - jeg tænker ud ad Frederikssundsvej :D[/quote]

Ja, og at øret sidder på maven af katten i stedet for på hovedet ik? -høhø

Dejligt at hun er hjemme igen. Nu kommer der forhåbentlig ro på i det lille hjem. Det trænger I vist også til. Ja, pengepungen kan hurtigt blive ribbet hos Doktor Dyr.