Opgradering af lejemål

Jeps, jeg er blevet opgraderet i dag og skal bo i denne luksushybel det næste stykke tid :rock:

Hvorfor, spørger I?
Tjah, det har noget at gøre med, at jeg var en hårbredde fra at futte hytten af i dag og i den forbindelse vil jeg gerne sige: Aldrig have noget til at stå på komfuret!!
Min fine airfryer stod på mit komfur, det gør den ikke mere … faktisk kommer den ikke ind i huset igen …

Jeg må være kommet til at tænde blusset under den, da jeg lavede havregrød omkring middag … siden gik jeg ud for at lave noget og da jeg ville ind igen, gik jeg ind i en sort væg af røg :face_vomiting:
Jeg fik regnet ud hvor røgen kom fra, greb airfryeren og kylede den ud af huset … men der var røg i hele huset og jeg kan ikke sove derinde, for det stinker helt forfærdeligt og indeklimaet er nok ikke særlig sundt :flushed:
Så nu skal misserne og jeg bo i campingvogn indtil videre, eller også skal de putte med Leo Løvehjerte om natten :godnat:

11 Synes om

Aaarj, godt det ikke gik værre!
Og fornemt med sådan en midlertidig hybel til jer.

Godt I er okay. :kram:

5 Synes om

Hold da op…

Sikke noget, jeg håber du og kattene er okay, og at det ikke bliver alt for koldt for jer :slight_smile:

4 Synes om

Puhh godt du opdagede det i tide!

:kram:

4 Synes om

:kram:

1 Synes om

Åhh. Nej håber du og kattene er okay og det er så forfærdeligt. :kram:
Hvordan har du og kattene det og Leo

Godt du kom ind og opdagede det

4 Synes om

Leo hører jo hjemme i haven, så han har ikke bemærket noget (tror jeg) og kattene og jeg har det efter omstændighederne godt.
Donkey er selvfølgelig den der er mest påvirket (af kattene), men han er bange for sin egen skygge, så jeg var nok først bekymret for ham, hvis ikke han reagerede :flushed:
Men tænk, hvis jeg var kørt hjemmefra, i stedet for at gå i haven … :blegne:

7 Synes om

Shit :scream:

Godt at høre I alle er ok efter omstændighederne!

2 Synes om

Uha - godt det ikke gik værre… :cry:

2 Synes om

Dejligt og høre i alle har det ok efter omstændigheder

Ja :blegne:

Har du brug for noget ? Som på nogen måder kan være en hjælp for dig?

En tur forbi kan jeg nok ikke lige trylle, desværre

3 Synes om

Lidt mere held i livet fremover … ?

Jeg ved ingenting, før jeg har snakket med forsikringen … de tager sig kun af akutte, alvorlige hændelser i weekenden og er selvfølgelig ved at opdatere deres system i denne weekend, så jeg kan heller ikke melde noget online :rolleyes2:
Jeg ved ikke, om de sender nogen ud for at besigtige skaden, eller om jeg bare skal sende billeder (men de kan jo ikke lugte røgen, udfra billeder) … men jeg kan heller ikke gøre noget, før jeg har været i kontakt med forsikringen …

5 Synes om

Nej selvfølgelig kan du ikke sige noget lige nu, men sig til, når du kommer til /på noget,

:kram:

2 Synes om

:kram: Holda da op, sikke et sjok, så godt at høre du og kattene ikke er kommet noget til.
:kryds: for at du ikke får bøvl med forsikringen og de gør rent og renser huset for lugt.

Så godt du ikke kørte hjemmefra :hjerte: sommerferie i campingvogn er heller ikke så ringe :tihi: Bedst er dog når det er selvvalgt :hjerte:

3 Synes om

Sikke en grim oplevelse :blegne: Godt, at I alle slap helskindede igennem det :hjerte:
Jeg håber, du kan få hurtigt hjælp, så I kan rykke ind i huset igen :kryds:

3 Synes om

Føj for pokker - men trods alt heldigt det ikke gik endnu værre…!
Ud over airfryeren, er der så “kun” sket røgskade?
Og hvordan klarer du logistikken med kattene, nu når I er rykket udenfor indhegningen?

5 Synes om

Jamen, Hrönn for pokker! :kram:

Hvor har du lånt campingvognen? Og samme spørgsmål som DorteH - hvor omfattende er skaderne?

4 Synes om

Jeg ser først tråden nu, men sikke da en forskrækkelse :cry:
Forhåbentlig kan du få renset huset snart og flytte tilbage. Og så må du en af dagene lukke kattene ud til kaninen - eller inde i den midlertidige bolig - og selv komme her forbi og få kaffe og kage - eller aftensmad.

8 Synes om

Puha en omgang. :yikes:

:kram:

2 Synes om

Sikke en omgang, men som du selv siger - hvor ER det heldigt, at du ikke var gået længere end ud i haven! Det kunne have været gået grueligt galt :scream: :cry:

Jeg håber, du og kattene hurtigt kan flytte tilbage i huset, så stakkels Donkey kan få ro på :kram:

3 Synes om

Med de frostgrader der var i nat, vil jeg nu ikke kalde det sommerferie :cold_face:

Ja, d.v.s. at komfuret har det heller ikke for godt …

Jeg opgav at få dem ud i campingvognen, de var ikke klar på en campingferie :panik: … de har haft adgang til entré/badeværelse og så haven.

8 Synes om