Opgradering af lejemål

Jeg ville nok også gå med den som plan A - hvis det ikke virker, må plan B så være at beslutte om huset skal lugte af røg, eller gammelt værtshus tilsat kaffesjatter…? :thinking: :smirk:

7 Synes om

Noget helt andet

Var du glad for fin airfryer?

Brugte du den meget

Jeg brugte den desværre ikke så meget, som jeg havde forestillet mig … tvivler på, jeg køber en ny

2 Synes om

Derfor havde var det vel ikke været strengt nødvendigt at skride til drastiske aflivningsmetoder…? :thinking:

5 Synes om

Helt enig med @DorteH kunne du ikke have gjort det, så det var nemmer for dig selv :smil:

Hvordan går det med lugten

3 Synes om

Måske ikke, men man kan lige så godt gøre ting ordenligt, når først man er i gang …

Det går fint :ok:
Jeg har været til træning og forbi lægehuset (B12-vitaminsprøjte) og på indkøb og forbi systuen, så har ikke lavet noget i dag … men det jeg lavede i går har hjulpet meget, det er kun hvis jeg stikker snuden helt hen til kanten af stænkpladen over komfuret, at jeg kan lugte røg … og det gør jeg ikke SÅ tit i det daglige :wink:
Men i morgen arbejder jeg videre og jeg satser på at rykke ind i huset igen i weekenden … jeg kan ikke lugte noget i soveværelset længere, men jeg ved at røgen stod direkte der ind, så for sjælefreden, skal der lige gøres lidt rent derinde, før jeg har lyst til at sove der.

Det kan godt blive en kold nat på campingpladsen … :fryser:

12 Synes om

Ja du kunne godt bruge de der op til 19 grader de lover i næste uge.

4 Synes om

Uh ha ja det bliver koldt

Men hvor er det dejligt og høre lugten er væk

Så er det bare alt det andet :s:

4 Synes om

Hvordan gik natten endelig

1 Synes om

Den var fin :ok: … jeg tog bare noget varmt tøj på, før jeg gik i seng :wink:
Det var den sidste nat på campingferie … i nat sover jeg i min seng, forhåbentlig sammen med misserne :heart_eyes_cat: :heart_eyes_cat: :heart_eyes_cat:

10 Synes om

Har lige hentet “nyt” komfur … mit hoved er for træt nu, så det bliver ikke installeret før i morgen :roll_eyes:

Et 4-5 år gammelt Bosch.

20 Synes om

Er der så ind bygget @Skattekat børne sikringen :wink:

3 Synes om

Jeg har besluttet, der kommer aldrig noget til at stå på det komfur … heller ikke gryder og pander

6 Synes om

:laughing: og så spørger jeg lige dumt, hvad vil du så bruge en komfur til :wink:

3 Synes om

Det ser så dumt ud, med det hak i køkkenindretningen …

4 Synes om

Bortset fra katte… :black_cat: :cat2: :black_cat: :smirk_cat:

3 Synes om

Jeg ved godt man ikke må, men sådan er der så meget … jeg har leget elektriker, med telefonisk assistance fra en venindes mand (elektriker) :rock:

15 Synes om

Det er for øvrigt et pænt komfur - og som katteejer kan jeg godt se fordelen ved at have betjeningsknapperne på forsiden i stedet for toppen. Absolut INGEN af mine forstår, at dyt-dyt betyder “let røven og gå et andet sted hen!” :laughing: :laughing:

5 Synes om

Og de kan skubbes ind, så de flugter med forsiden, når de ikke er i brug!
Det både forebygger uheld som mit og er rengøringsvenligt … det kan også noget :partying_face:

9 Synes om

Det kan rætti meget!

3 Synes om