Opgradering af lejemål

Nej, det må jeg kigge på, når jeg har overskud til det …

2 Synes om

Nu tænker jeg også i, rengøring af boligen, foruden at gøre den luftfri, og maling af boligen, disse ting betalte min udlejers forsikring. For som du selv er inde på, det ender jo op i en del penge.

4 Synes om

Det er ikke hele huset der skal rengøres … eller jo, det trænger det til, men ikke på grund af den sk*de airfryer :flojte:
Og nu bør jeg rulle ærmerne op og gå i krig med det jeg selv kan få ordnet i dag …

7 Synes om

Hmmm jeg tænkt lidt ved det, uanset hvad skal man have ringet efter hjælp, kom fra det igen

Jeg er så ked og rasende på dine vegne og nej det hjælper dig ikke

:kram:

Jeg simpelthen ikke komme over til dig og hjælp, hvor end jeg gerne ville
Ja jeg er sær men kan jeg får lov med mine sær hedder og gør det med mine måde, kan rengøring faktisk være teapi for mig

Har du brug for noget??

4 Synes om

Den mest tåbelige forsikring jeg har været i kløerne på er Alm. Brand. :flushed:
Flere forrykte historier, men den der slår det hele, og årsagen til vi skiftede var: De ville ikke glasforsikre udestuen. Den er ikke en del af vores beboelse :flushed::smile:
Bare nej!
Skal jeg anbefale, bliver det til enhver tid Top Danmark. De har dækket flere skader for os, uden åndssvage spørgsmål eller ballade med udbetalingen. For os, er det bare et godt selskab :+1:t2:

2 Synes om

Når ikke du kommer og hjælper med rengøring, ved jeg ikke hvad det skulle være … :hmpf:
Ejj, tusind tak for at du spørger :kram: … men som sagt, så ved jeg ikke, hvad du kunne hjælpe med :blush:

5 Synes om

Jeg vil anbefale dig at købe dette til rengøring, det fjerne effektiv lugt, fedt osv uden brug af knofedt.
fik anbefalet det af Knuds datter, der arbejdede for et rengringsfirma, hvor de gør lejligheder ren efter fraflytning og skader og det er så effektiv.
det skal tyndes pp og du skal bruge hansker, det er lidt hård ved huden

6 Synes om

Lidt herskabelig har man vel lov til at være …

18 Synes om

Hvor dælen har du fået det kræ fra? :grin:

2 Synes om

Ej, pis da os :flushed: Godt du så det!

Mht lugten… Jeg har tidligere læst på et fora, at man bare skal smadre en flaske cognac… Det kan overdøve det meste :wink:

7 Synes om

Afsted Afsted tøm nærmere butik af cognac og sætte den rundt omkring kan nedbrydnings holdet så ikke klare resten

2 Synes om

Ejjjj Dorthe, den har du gået forbi hver eneste gang du har besøgt mig de sidste 3-4 år :dohdoh:
Men jeg kan godt forstå, hvis du lukker øjnene, når du nærmer dig mit hus, for ikke at blive konfronteret med alt mit rod (også) foran huset :ups:
Vi ses om lidt, kører om et par minutter…

6 Synes om

Jeg har oplevet at rødvin også kan tage den værste lugt af hankat på en hobbyudstilling :sunglasses::grin:

5 Synes om

Godt tip :ok: … skal det være 12 år gammel cognac :huh:
Hvad med portvin @galath … kan du anbefale det? :flojte:

Allerførste gang jeg hilste på @Lykke :hoho: … og dig og Anne

7 Synes om

Kan fornemme der er gode historier bag det hele her :slightly_smiling_face:

5 Synes om

Du skal da bare habe noget surströmnong, så er lugten væk :grin:

2 Synes om

Vi bruger kaffe på bordet, hvis en hankat tisser på dommerbordet på udstilling :smiley:

3 Synes om

Du kan overveje om det kan betale sig at leje en ozon generator, hvis ikke du kan slippe af med sodlugten. Det er både desinficerende og tager lugt. Der må dog ikke være noget levende i huset imens den kører (vi snakker både dyr, mennesker og planter), og heller ikke perioden bagefter når det skal forsvinde.

Man skal dog have gjort overfladerent inden

5 Synes om

Det lyder besværligt :surrender:
Jeg satser på at rengøring kan gøre det :crossed_fingers:

3 Synes om

Muligvis - hvis man husker at smadre det på radiatoren :hoho:

5 Synes om