Jeg er klar over, at katte har det med at kaste op med jævne mellemrum - bare fordi de kan - eller noget Og at det ikke behøver være noget at bekymre sig om. Det gør jeg normalt heller ikke.
Men - Magic gør det altså rigtig meget for tiden og har egentlig gjort det i en længere periode, måske med nogle pauser ind imellem. Det er måske ikke hver eneste dag, men næsten. Det er altid mad (vådfoder), han kaster op, så det kan selvfølgelig godt være, det er, fordi han foræder sig. Jeg ved bare ikke, hvorfor han skulle gøre det. Han har jo altid mad tilgængelig. Skulle vådfoderskålen en sjælden gang være tom, når han ellers er vågen, er der altid tørfoder. Og ville han foræde sig så regelmæssigt?
Jeg synes jo også, at han fra at være den dejligste onkelkat for Asani, er blevet lidt af en arrig herre, som er efter Asani og også Chili, selv om de også kan lege sammen. Jeg har henført det til Abasi-situationen og nu senest også til Chili-situationen - altså at han er påvirket af sammenførslerne.
Det kan hans adfærd jo nok også skyldes. På den anden side har jeg begået den fejl før at tro, at ændret adfærd skyldtes en ny kat - men altså var noget helt andet Ikke at jeg tror, Magic har FIP, men det kan jo godt være, der er noget i vejen med ham?
Jeg har tænkt på at tage ham med til Dr. Dyr, selv om der er et par måneder, til han egentlig skal til eftersyn. Under alle omstændigheder vil jeg gerne have ham koordineret med Chili, så de kan komme af sted sammen næste år.
Nogle der har lignende erfaringer?