Opskrift på hvordan du får fingre i dine SP-penge

Her er en vejledning i hvordan du får fat i dine SP-penge :rock:

Link til vejledningen KLIK

Og jeg glæder mig allerede :D:D

Puh, jeg tror ikke helt, jeg forstår tegningen, det ser meget svært ud :klapper:

Penge penge penge (som øjenlægen jo så bestemte igår skal gå til nye briller -lynogtorden)

Jeg begynder svagt…meget svagt…at kunne ane et lille nyt digitalkamera i horisonten - et til sådan cirka 2500 kroner…

…hvis ikke der dukker uventede udgifter op inden da - og da sådan nogle jo af sagens natur er uventede, kan jeg ikke gøre andet end at vente utålmodigt og se :tihi:

Penge :rock:, dem glæder jeg mig til

/Dorte

:wehu::wehu::wehu:

YES !!

Og de sender breve ud d. 25.5.09…

:klapper::klapper::klapper::klapper:

-LOL

Jeg har lige fundet en måde at slippe for dårlig samvittighed.

Hvis jeg nu bruger lidt SP-penge på det her til mig selv: Find den bedste pris på edbpriser.dk

Og så bruger rest-slatten til sådan et her til mitterne: Floor to Ceiling Cat Trees | Free P&P on orders £39+ at zooplus!

Så kunne det jo være de gad sidde stille lidt længere når det nye kamera skal indvies -høhø

Åh, de planer…

[quote=Gizzemissen;183504]-LOL

Jeg har lige fundet en måde at slippe for dårlig samvittighed.

Hvis jeg nu bruger lidt SP-penge på det her til mig selv: Find den bedste pris på edbpriser.dk

Og så bruger rest-slatten til sådan et her til mitterne: Floor to Ceiling Cat Trees | Free P&P on orders £39+ at zooplus!

Så kunne det jo være de gad sidde stille lidt længere når det nye kamera skal indvies -høhø

Åh, de planer…[/quote]

-engel-engel-engel

Du har min fulde velsignelse, Gizze.

-høhø

[quote=Gizzemissen;183504]-LOL

Jeg har lige fundet en måde at slippe for dårlig samvittighed.

Hvis jeg nu bruger lidt SP-penge på det her til mig selv: Find den bedste pris på edbpriser.dk

Og så bruger rest-slatten til sådan et her til mitterne: Floor to Ceiling Cat Trees | Free P&P on orders £39+ at zooplus!

Så kunne det jo være de gad sidde stille lidt længere når det nye kamera skal indvies -høhø

Åh, de planer…[/quote]

Du kan da altid håbe på det

-LOL-LOL-LOL

Lækkert kamera - det synes jeg absolut, at du skal investere nogle af gysserne i.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

YES !!

Og de sender breve ud d. 25.5.09…

:klapper::klapper::klapper::klapper:[/QUOTE]

Hvis man logger ind på ATP’s hjemmeside, har de skam allerede regnet ud, hvor meget man får :slight_smile:

-what-what-what

Jamen… jeg kan vist ikke hitte ud af det ??
(hvor har du for øvrigt været henne - jeg har saaaaavnet dig)

:slight_smile:

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

6.849. -kr til mig-mig-mig !!!

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Jeg har lige været inde og se…jeg skal have over 10.000 penge
For jeg har i sinde at skrive ja tak :tihi:
Hvad de skal bruges til…jeg aner det ikke

[quote=kamikaze;183516]Jeg har lige været inde og se…jeg skal have over 10.000 penge
For jeg har i sinde at skrive ja tak :tihi:
Hvad de skal bruges til…jeg aner det ikke[/quote]

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Hvor skønt… hvis du er helt tom for ideer, så skal jeg nok prøve at hjælpe dig …

-engel

[quote=kamikaze;183516]Jeg har lige været inde og se…jeg skal have over 10.000 penge
For jeg har i sinde at skrive ja tak :tihi:
Hvad de skal bruges til…jeg aner det ikke[/quote]

Stoffer :muhaha:

-what-what-what-what-what-what-what

SLEEET ikke nogen dårlig ide, Annie :rock:
Stof og stil vil også sikkert syntes om idèen :ups:

Det her er til hvis man betale topskat

Sådan kan SP’en vokse for topskattebetalere:
•Du har 15.000 kr. på din SP-opsparing, som du hæver mod 35 pct. skat.
•Når pengene er udbetalt, indbetaler du kr. 23.780 på en ratepension og trækker dem fra i din marginalskat, der i 2009 stadig er 59 pct.
•Når skattevæsnet har betalt sin andel, står du tilbage med en nettoudgift på kr. 9.700, som er det beløb, du fik ud efter skat fra SP.
•Din SP-opsparing på kr. 15.000 er med et snuptag steget til kr. 23.780 - en fortjeneste på kr. 8.780 - ekstra til forrentning indtil pensionstidspunktet.
Kilde: Mercer Pensionsrådgivning

Nu ved jeg også hvor mange penge jeg skal have-høhø-høhø
Knus Elin

Yay Annie, skal vi så på stof-shopping igen?
Det var stor-hyggeligt! :thumbup:
Var der ikke en tråd herinde om, hvorvidt det kunne betale sig at hæve dem?