Outlook

:wittsend:Mit loulook virker ikke, JO jeg modtager mails, men kan ikke sende/svare.
Må ringe til TDC imorgen formiddag, så håber jeg vente-køen kun er 3 timer:venter:…lige nu er den nok 5:tihi:
Har andre prøvet at outlook’et virker på den måde og HVIS, hvad var grunden?

øhhhr host host…

Nu vover jeg mig ud på usikkert vand.

Men jeg havde en gang lignende problem, og der skulle jeg istedet for smtp i udgående server, skrive asmtp

Jeg skulle mere flere dages mellemrum, så lave det tilbage…og når den så var gal igen, skulle jeg igen skrive asmtp.

Ved ikke om det vil virke for dig, men det er da ret nemt at teste…

Det problem havde jeg også for et par uger siden.
Jeg fik at vide, at TDC har skiftet server, og derfor er der nogle indstillinger i mailrpogrammet der skal ændres. Jeg kan ikke huske hvilke, men TDC guider dig igennem når du har dem i røret.

Følg denne forklaring :slight_smile:

Jeg har gjort præcist som du skriver Birthe. Der stod i forvejen asmtp.mail.dk men ikke 587 så det rettede jeg OG fulgte hvad der stod til punkt og prikke
Men det virker stadig ikke :frowning:

[quote=kamikaze;469730]Jeg har gjort præcist som du skriver Birthe. Der stod i forvejen asmtp.mail.dk men ikke 587 så det rettede jeg OG fulgte hvad der stod til punkt og prikke
Men det virker stadig ikke :([/quote]

Hvad så hvis du laver det om til smtp ??

Jeg havde som sagt en periode hvor det skulle være asmtp, så skulle det være smtp, tilbage til asmtp osv osv…

Øv Brita, Finn sidder indimellem også med problemet at hans computer ikke vil sende. Jeg lader så mailen ligge i udbakken, lukker mailprogrammet ned og åbner det igen, så sender den de mail der ligger i bakken. Jeg har ingen ide om hvorfor han mail er begyndt at reagere sådanne, jeg har ingen problemer på mine to computere.

Man kan også slette de mails der ligger i udbakken, der kan være fejl på en af dem, og så blokerer de for afsendelse :slight_smile:

Det er allerede afprøvet en del gange, men duer heller ikke :argh:

Ja det ved jeg, men i vores tilfælde er det ikke det der er galt :slight_smile:

ORK, det er gjort hele tiden siden skidtet gik i udu:argh::argh:

Har du prøvet mit forslag Brita ??

Nej, for der stod hvad du foreslog…i forvejen :slight_smile:

Brita, slet din mail konto og sæt den op igen.

jamen så skal du ændre den til smtp, altså fjerne a :slight_smile:

Ja, jeg mente at hvis der står asmtp…så prøv smtp
Og omvendt…

Det gjorde jeg lige før med det resultat jeg hverken kunne modtage eller sende, så jeg har sat a’et ind igen…må ikke bande, men det er fanme noget bæ :argh:

[quote=Sannela;469779]Ja, jeg mente at hvis der står asmtp…så prøv smtp
Og omvendt…[/quote]

Er prøvet…intet hjælper. Jeg tror KUN det hjælper at ringe til TDC, og det ORKER jeg ikke nu. Sætter mig ud og syr istedet:høhø: og køsser lidt på Fed & Fed. Det hjælper på humøret.

[quote=birtheras;469774]Brita, slet din mail konto og sæt den op igen.

Det tør jeg ikke begynde at rode med lige nu. Jeg er jo en skaldyrshjerne når det gælder sådant noget :ups:

Er det almindelige mails du vil sende??
Ikke til feks en nyhedsgruppe vel ??
For hvis det er til en nyhedsgruppe har jeg et forslag…