Øv .. øjenbetændelse

Jeg er simpelthen blevet ramt af den ondeste øjenbetændelse :S

Jeg begyndte at mærke irritation i øjet i går, mens jeg sad og fik min medicin inde på ‘‘Riget’’ … men tænkte at der nok bare var meget varm og tør luft derinde på stuen.
Men så blev det værre efter jeg kom hjem i går og tilsidst var/er det blevet sådan at det føles som om jeg har glasskår i øjet og det er rigtig ubehageligt :ked:
Jeg har været hos lægen i formiddags og fik recept på øjensalve som skal dryppes i øjet 4x om dagen i 5 dage … og så står den ellers på solbriller både ude og inde … den hviiiide sne overalt, er altså ikke min ven i denne situation -grrrierdumme

Så hvis I ikke ser så meget til mig de næste par dage, så er det fordi jeg simpelthen ikke kan holde ud at kigge på skærmen ret lang tid af gangen pt.

Rigtig god bedring - jeg håber, salven hjælper meget hurtigt :bebe:

Puha øv sikke noget.
Nu ik noget med at pil dig i øjnene så du geninficerer og så fortsæt endelig med at dryppe minimum til og med dagen efter du er symptomfri så det ik blusser op igen.
Kram til dig :slight_smile:

Aaiiii hvor træls :ked:

Øv jeg føler med dig.

Husk nu - som Celina også skriver - ikke (og jeg gentager lige - IKKE) at pille dig i øjnene…

-kramer -kramer

IIhhh altså - så glemte jeg lige…

Rigtig god bedring til dig :slight_smile:

aiii øv, øjenbetændelse er bare SÅ træls

rigtig go bedring -kramer

Det må være meget ubehageligt med øjebetændelse , især nu hvor det hele er hvidt i hvidt og så solen skinner :S… Håber dråberne hjælper hurtigt ,:kryds::kryds: så du igen kan se os igen -kramer

God bedring -kramer

Glem os nu ikke helt :ked:

Ååhh din stakkel. Vi har selv ALLE sammen været igennem den hele store tur på skift:(

Værst var det dog for min mor som fik en allergisk reaktion på sine øjendråber og øjet hævet fuldstændig op som en bordtennisbold:S Ikks spor rart for hende og hun kunne self ikke se en pind.

HUn kom dog lynhurtigt til en øjenlæge som gav hende forskellige former for antibiotika og modgift tror jeg at det var

Ejjj, hvor irriterende din stakkels. God bedring, håber det hurtigt forsvinder :kryds:

:s:S:S

ÆV da !

Rigtig god bedring, søde.

Håber, at du kan læse dette.

:fløjte::fløjte::fløjte:

ÆV da !

Rigtig god bedring, søde.

Håber, at du kan læse dette.

:fløjte::fløjte::fløjte:[/quote]

-LOL-LOL-LOL


Kæreste Hrönn.

Rigtig god bedring.
Stakkels stakkels dig.

-kramerMona

Øv da, rigtig god bedring til dig.

:):slight_smile:

Går det bedre med øjet i dag ??

Puha, stakkels dig. -ked -ked

God bedring. -kramer -kramer

Håber du har det bedre i øjnene i dag.

Puster lige lidt god vind i din retning - selvfølgelig uden at ramme øjnene.

Jeg håber også, at du har det bedre.

…og det er da dårlig timing at skulle rende rundt med øjenbetændelse lige præcis på det tidspunkt, hvor der kommer sne herhjemme :thumbdown:

:coool:

Tak alle sammen :thumbup:

Jeg har ikke så ondt i øjet i dag, så det er da forbedring … men jeg håber på et mirakel i morgen, for så skal jeg køre til Slangerup om eftermiddagen (en køretur på ca. 1½ time) og hjem igen i mørket og det glæder jeg mig IKKE til :S
Jeg er nemlig lysfølsom, hvilket kommer til udtryk med natblindhed i mørke og hvor jeg bliver blindet af lys i øjnene … har lige set vejrudsigten for i morgen aften og der skal være regn/slud, hvilket betyder ekstra meget stråling fra vejbanerne når jeg møder en modkørende :besvimer:

[quote=Skattekat;130918]Tak alle sammen :thumbup:

Jeg har ikke så ondt i øjet i dag, så det er da forbedring … men jeg håber på et mirakel i morgen, for så skal jeg køre til Slangerup om eftermiddagen (en køretur på ca. 1½ time) og hjem igen i mørket og det glæder jeg mig IKKE til :S
Jeg er nemlig lysfølsom, hvilket kommer til udtryk med natblindhed i mørke og hvor jeg bliver blindet af lys i øjnene … har lige set vejrudsigten for i morgen aften og der skal være regn/slud, hvilket betyder ekstra meget stråling fra vejbanerne når jeg møder en modkørende :besvimer:[/quote]

:wehuu:Kæreste Hrönn…

-kramerJeg ønsker dig rigtig god bedring.
Kærlig hilsen
Mona

[quote=Skattekat;130918]Tak alle sammen :thumbup:

Jeg har ikke så ondt i øjet i dag, så det er da forbedring … men jeg håber på et mirakel i morgen, for så skal jeg køre til Slangerup om eftermiddagen (en køretur på ca. 1½ time) og hjem igen i mørket og det glæder jeg mig IKKE til :S
Jeg er nemlig lysfølsom, hvilket kommer til udtryk med natblindhed i mørke og hvor jeg bliver blindet af lys i øjnene … har lige set vejrudsigten for i morgen aften og der skal være regn/slud, hvilket betyder ekstra meget stråling fra vejbanerne når jeg møder en modkørende :besvimer:[/quote]

:kryds::kryds:

Kan du ikke overnatte i Slangerup ?