Ja, det er helt fantastisk
I går var jeg så fortvivlet at jeg knap nok kunne tale i telefon med Sim-Sim for bare gråd. Og var klar til at få ham indlagt til væske og observation, men så fik han sin nye smertestillende sprøjte. Og jeg skal love for at den har virket
Det er den 3. slags smertestillende han prøver, og jeg havde næsten helt opgivet at noget kunne hjælpe min stakkels lille T-bolle
Så nu skal dyrlægen lige se ham, for frisk er jo stadig ikke. Men sikke en forskel fra i går! Nu er jeg ikke længere i tvivl om at han nok skal blive helt sig selv igen
[QUOTE=Theomilou;1079704]Så er vi hjemme igen.
Theo fik lagt væske i nakken, og fik noget ny antibiotika, Metronidazol, samt mere af det effektive smertestillende, Vetergesic
Jeg er SÅ lettet over at han er i bedring [/QUOTE]
Hvor er det bare GODT nyt - giv ham en dejlig krammer og et møs på næsen fra mig og Silke
[QUOTE=Theomilou;1079704]Så er vi hjemme igen.
Theo fik lagt væske i nakken, og fik noget ny antibiotika, Metronidazol, samt mere af det effektive smertestillende, Vetergesic
Jeg er SÅ lettet over at han er i bedring [/QUOTE]
God bedring med ham, sikken en omgang han er igennem, kan godt forstå du er lettet ligenu. Håber alt kommer til, at gå godt med den lille mand
Mvh
Yvonne
husk af få tjekket hans bugspytkirtelfunktion når han har haft det godt i en måneds tid - om den er 100% - for ellers skal du til at supplere lidt med enzymer
det betyder bare ekstra hygge og godbider til mis - han vil elske dig for den medicin
bare for at være på den sikre side så han ikke over laaaaaang tid kommer til at udvikle b-vitamin mangel
[QUOTE=Theomilou;1079675]Ja, det er helt fantastisk
I går var jeg så fortvivlet at jeg knap nok kunne tale i telefon med Sim-Sim for bare gråd. Og var klar til at få ham indlagt til væske og observation, men så fik han sin nye smertestillende sprøjte. Og jeg skal love for at den har virket
Det er den 3. slags smertestillende han prøver, og jeg havde næsten helt opgivet at noget kunne hjælpe min stakkels lille T-bolle
Så nu skal dyrlægen lige se ham, for frisk er jo stadig ikke. Men sikke en forskel fra i går! Nu er jeg ikke længere i tvivl om at han nok skal blive helt sig selv igen :-)[/QUOTE]
Jeg ved, at alle herinde kan forstå, hvor forfærdeligt det er, når man har en syg kat…så selvfølgelig græd du over det.
Du har passet ham efter alle kunstens regler, gjort som dyrlægen sagde…og alligevel fik han det værre og værre.
Men det er da en utrolig glædelig nyhed…at det NU går den rette vej med Theo. Hvilken lettelse du må føle, lige nu.
Theo har det godt igen
Han får stadig smertestillende, kvalmestillende og naturligvis hans antibiotika, men han leger og går rundt som han plejer
Jeg fortsætter med det smertestillende nogle dage endnu, for at støtte ham mest muligt, men jeg ved faktisk ikke om han stadig har ondt…
Han skal have taget en kontrolprøve om et par uger, men jeg regner bestemt med at han så er i tip-top form
Tak fordi du spørger, Finn
Theo har det som blommen i et æg
Han skal snart have taget en kontrolblodprøve, men jeg regner bestemt med at den vil være ok