Øv, Theo er syg :-(

Ja, det er helt fantastisk :slight_smile:
I går var jeg så fortvivlet at jeg knap nok kunne tale i telefon med Sim-Sim for bare gråd. Og var klar til at få ham indlagt til væske og observation, men så fik han sin nye smertestillende sprøjte. Og jeg skal love for at den har virket :ok:
Det er den 3. slags smertestillende han prøver, og jeg havde næsten helt opgivet at noget kunne hjælpe min stakkels lille T-bolle :klappekat:

Så nu skal dyrlægen lige se ham, for frisk er jo stadig ikke. Men sikke en forskel fra i går! Nu er jeg ikke længere i tvivl om at han nok skal blive helt sig selv igen :slight_smile:

Så er vi hjemme igen.
Theo fik lagt væske i nakken, og fik noget ny antibiotika, Metronidazol, samt mere af det effektive smertestillende, Vetergesic :slight_smile:

Jeg er SÅ lettet over at han er i bedring :hjertehop:

[QUOTE=Theomilou;1079704]Så er vi hjemme igen.
Theo fik lagt væske i nakken, og fik noget ny antibiotika, Metronidazol, samt mere af det effektive smertestillende, Vetergesic :slight_smile:

Jeg er SÅ lettet over at han er i bedring :hjertehop:[/QUOTE]

:kram:

Hvor er det bare GODT nyt - giv ham en dejlig krammer og et møs på næsen fra mig og Silke :hjerte:

[QUOTE=Theomilou;1079704]Så er vi hjemme igen.

Jeg er SÅ lettet over at han er i bedring :hjertehop:[/QUOTE]

God bedring med ham, sikken en omgang han er igennem, kan godt forstå du er lettet ligenu. Håber alt kommer til, at gå godt med den lille mand :kryds:
Mvh
Yvonne

Det er så dejligt at høre. :slight_smile: Håber han er helt rask i løbet af nul komma fem. :slight_smile:

SUPER… det var dagens gode update!!

husk af få tjekket hans bugspytkirtelfunktion når han har haft det godt i en måneds tid - om den er 100% - for ellers skal du til at supplere lidt med enzymer :slight_smile:

det betyder bare ekstra hygge og godbider til mis - han vil elske dig for den medicin :slight_smile:

bare for at være på den sikre side så han ikke over laaaaaang tid kommer til at udvikle b-vitamin mangel :slight_smile:

Lige nu leger han med Milou :thumbup:

Jeg har en aftale om at ringe mandag og fortælle hvordan weekenden er gået, samt at få taget en kontrol-prøve om nogle uger :slight_smile:

Ej hvor er det godt, at det endelig går fremad med Theo :slight_smile:

Dagens bedste nyhed. X for fortsat fremgang.

[QUOTE=Theomilou;1079675]Ja, det er helt fantastisk :slight_smile:
I går var jeg så fortvivlet at jeg knap nok kunne tale i telefon med Sim-Sim for bare gråd. Og var klar til at få ham indlagt til væske og observation, men så fik han sin nye smertestillende sprøjte. Og jeg skal love for at den har virket :ok:
Det er den 3. slags smertestillende han prøver, og jeg havde næsten helt opgivet at noget kunne hjælpe min stakkels lille T-bolle :klappekat:

Så nu skal dyrlægen lige se ham, for frisk er jo stadig ikke. Men sikke en forskel fra i går! Nu er jeg ikke længere i tvivl om at han nok skal blive helt sig selv igen :-)[/QUOTE]

Jeg ved, at alle herinde kan forstå, hvor forfærdeligt det er, når man har en syg kat…så selvfølgelig græd du over det.

Du har passet ham efter alle kunstens regler, gjort som dyrlægen sagde…og alligevel fik han det værre og værre.

Men det er da en utrolig glædelig nyhed…at det NU går den rette vej med Theo. Hvilken lettelse du må føle, lige nu. :slight_smile:

Hvor er jeg glad for at det endelig begynder at gå bedre med ham…

Jeg håber, det stadig går fremad med Theo :kryds:

Theo har det godt igen :hjertehop:
Han får stadig smertestillende, kvalmestillende og naturligvis hans antibiotika, men han leger og går rundt som han plejer :thumbup:
Jeg fortsætter med det smertestillende nogle dage endnu, for at støtte ham mest muligt, men jeg ved faktisk ikke om han stadig har ondt…

Han skal have taget en kontrolprøve om et par uger, men jeg regner bestemt med at han så er i tip-top form :slight_smile:

Går det stadig godt med ham? :slight_smile:

Tak fordi du spørger, Finn :slight_smile:
Theo har det som blommen i et æg :rock:
Han skal snart have taget en kontrolblodprøve, men jeg regner bestemt med at den vil være ok :thumbup:

Godt at høre. :smiley: