Overnatning i forbindelse med Brædtrup udstillingen

[QUOTE=Susanne W;1006464]Hvis nogen skulle have glemt det: Husk tilmelding til dommermiddag :slight_smile: Vi tager lige menuen igen…
VH
Susanne[/QUOTE]

Det er bare så træls at man skal hjem med kattene, for ellers så ville jeg godt nok også gerne blive til dommermiddagen - MUMS!

Nu smider jeg lige en tanke, så kan du jo tygge på den :slight_smile: Hvis du skulle køre til udlandet, så skulle kattene jo sidde i mange timer i bilen… Du ville ikke betænke dig, du ville bare køre, og de ville sove det meste af vejen.
Kunne de sidde i bilen imens du spiser dejlig mad? Hotellet har en fin videoovervåget parkeringskælder, hvor temperaturen i øjeblikket ligger på 9-10 C døgnet rundt. Der er 4½ etage fra restauranten - der er elevator direkte fra døren ind til restauranten til den lille gang til p-kælderen, hvis du pludselig fik kriller i maven og bare MÅTTE checke, så er der max. 20 sekunder til du står ved bilen… (Eller du forkæler dig selv med overnatning, hehe! Det koster jo også at køre frem og tilbage - OG du får søndag morgen fed og fantastisk morgenbuffet inden du ruller på udstilling! Find selv på flere gode overbevisende argumenter :wink: )
VH
Susanne

Jeg GLÆDER mig til at overnatte hele to gange på Opus - og småtuder lidt over, at vi er nød til at fravælge den mundvandsdrivende menu pga noget så latterligt som grunker :frowning:

[QUOTE=Susanne W;1006962]Nu smider jeg lige en tanke, så kan du jo tygge på den :slight_smile: Hvis du skulle køre til udlandet, så skulle kattene jo sidde i mange timer i bilen… Du ville ikke betænke dig, du ville bare køre, og de ville sove det meste af vejen.
Kunne de sidde i bilen imens du spiser dejlig mad? Hotellet har en fin videoovervåget parkeringskælder, hvor temperaturen i øjeblikket ligger på 9-10 C døgnet rundt. Der er 4½ etage fra restauranten - der er elevator direkte fra døren ind til restauranten til den lille gang til p-kælderen, hvis du pludselig fik kriller i maven og bare MÅTTE checke, så er der max. 20 sekunder til du står ved bilen… (Eller du forkæler dig selv med overnatning, hehe! Det koster jo også at køre frem og tilbage - OG du får søndag morgen fed og fantastisk morgenbuffet inden du ruller på udstilling! Find selv på flere gode overbevisende argumenter :wink: )
VH
Susanne[/QUOTE]

Nej, men én ting er “nødvendighed” ved udenlandsture. Selvfølgelig er det for min skyld at alle mine katte bliver udstillet, men det er ikke nødvendigt for udstillingen, at de sidder en 2-3 timer mere i bilen, for at jeg kan deltage i dommermiddagen :slight_smile:
Og derudover er det ikke mine katte, for jeg har først kat med om søndagen… Det er PiaB’s katte, og både Charlotte og vist også Lykke er med i bilen, så det ville være et større puslespil…
Og transport mellem Århus og Brædstrup fordelt på en 3-4 mand koster slet ikke det samme som en overnatning :tihi: Og jeg er trods alt på SU, så mens jeg måske virkelig kunne finde spender-bukserne frem (hvilket det ville være at deltage i dommermiddagen) så er overnatningen desværre ikke indenfor min økonomiske formåen pt (selvom det godt nok er allertiders tilbud!).

Næh, mit modforslag er at alle opfører sig superpænt, og du sørger for at vi får samme tilbud næste år, for så deltager jeg helt sikkert i dommermiddag, og måske også overnatning :smiley:

[QUOTE=Eife;1006993]

Næh, mit modforslag er at alle opfører sig superpænt, og du sørger for at vi får samme tilbud næste år, for så deltager jeg helt sikkert i dommermiddag, og måske også overnatning :D[/QUOTE]

og den bakker jeg op om! :smiley:

Se DET synes jeg er en plan! Det har virkelig krævet sin natpotte at få den igennem ved hotellets ledelse, så jeg håber sådan at alle mine forsikringer om at danske kattefolk er meget mere civiliserede end russiske hundefolk viser sig at være sande. Det REGNER jeg bestemt med - vi har praktisk taget aldrig problemer på hotellerne, men denne gang er det ekstra meget vigtigt fordi det trods alt er min arbejdsplads jeg har “lokket i fordærv” :wink:
VH
Susanne

Lyder som en plan, så vil vi bestemt også deltage i dommermiddagen hvis det bliver aktuelt.

Ps Susanne W , har sendt dig en pb :slight_smile:

Opus er toppen!

Og det gjorde de :thumbup: Ikke ét værelse med problemer, intet der ikke kunne klares med støvsugning og lidt udluftning, så vi er velkomne igen næste år. TAK til alle der hjalp med at bevise at kattefolket er helt anderledes “stuevante” end russiske hundeudstillere :ok:
VH
Susanne - der var liiiidt spændt da jeg mødte på arbejde her til aften :tihi:

[QUOTE=Susanne W;1011020]Og det gjorde de :thumbup: Ikke ét værelse med problemer, intet der ikke kunne klares med støvsugning og lidt udluftning, så vi er velkomne igen næste år. TAK til alle der hjalp med at bevise at kattefolket er helt anderledes “stuevante” end russiske hundeudstillere :ok:
VH
Susanne - der var liiiidt spændt da jeg mødte på arbejde her til aften :tihi:[/QUOTE]

Jubii!!
Hvor er det godt at læse :slight_smile:

Aldrig har jeg sovet SÅ godt når vi har været afsted på to-dages udstillinger, som jeg gjorde på Opus fredag og lørdag.
Super senge, skønne dyner og meget, meget lækkert værelse - på et smukt hotel.
Og maden - den er ganske enkelt ubeskrivelig god. Åh gud, den braisseret svinekæbe… til at DØ for!

Vi glæder os allerede til næste år!

[QUOTE=PiaR;1011027]Jubii!!
Hvor er det godt at læse :slight_smile:

Aldrig har jeg sovet SÅ godt når vi har været afsted på to-dages udstillinger, som jeg gjorde på Opus fredag og lørdag.
Super senge, skønne dyner og meget, meget lækkert værelse - på et smukt hotel.
Og maden - den er ganske enkelt ubeskrivelig god. Åh gud, den braisseret svinekæbe… til at DØ for!

Vi glæder os allerede til næste år![/QUOTE]

Det må der spares sammen til for det vil jeg altså ikke gå glip af!

[QUOTE=Susanne W;1011020]Og det gjorde de :thumbup: Ikke ét værelse med problemer, intet der ikke kunne klares med støvsugning og lidt udluftning, så vi er velkomne igen næste år. TAK til alle der hjalp med at bevise at kattefolket er helt anderledes “stuevante” end russiske hundeudstillere :ok:
VH
Susanne - der var liiiidt spændt da jeg mødte på arbejde her til aften :tihi:[/QUOTE]

Yay! :smiley: Så må jeg igang med opsparingen :tihi: (Selvom det virker lidt fjollet at overveje overnatning på den udstilling der afholdes suverænt tættest på hvor jeg bor :høhø:)

Jeg skal vist også spare lidt sammen til næste år :smiley:

Nja - engang imellem skal man nu forkæle sig selv lidt, og det hører til sjældenhederne at man kan overnatte i Opus-kategorien til den pris :slight_smile: Jeg sov hjemme fredag aften, men selv Claus plaprede løs om Opus og gode senge og morgenbuffet, så jeg gav mig og så blev vi lørdag aften. Vi har mellem 30-40 nætter på hotel hvert år, og stadig synes vi at Opus hører til i den bedste ende :ok: Jeg fik så godt nok ingen fornøjelse af morgenbuffeten om søndagen, for jeg skulle jo hjem og hente kat inden jeg kørte til Brædstrup :dokdok: - men så må jeg jo have det til gode :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1011613]Nja - engang imellem skal man nu forkæle sig selv lidt, og det hører til sjældenhederne at man kan overnatte i Opus-kategorien til den pris :slight_smile: Jeg sov hjemme fredag aften, men selv Claus plaprede løs om Opus og gode senge og morgenbuffet, så jeg gav mig og så blev vi lørdag aften. Vi har mellem 30-40 nætter på hotel hvert år, og stadig synes vi at Opus hører til i den bedste ende :ok: Jeg fik så godt nok ingen fornøjelse af morgenbuffeten om søndagen, for jeg skulle jo hjem og hente kat inden jeg kørte til Brædstrup :dokdok: - men så må jeg jo have det til gode :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Okay… jeg går i gang med at forklare Camilla, at hun skal planlægge kattenes evt fødsler udfra en udstilling i januar næste år!
Må jo smage den der braisserede svinekæbe, som Pia er så glad for :wink:

synes også at kunne fornemme, at jeg skal have fundet mig et arbejde inde januar næste år, så jeg kan få råd til at være med i Brædstrup begge dage inkl overnatning :tihi:

Mine tanker er lidt det samme :wink:
Men ska os lige ha fundet en kat at slæbe med så :tihi:

[QUOTE=Lykke;1011770]Mine tanker er lidt det samme :wink:
Men ska os lige ha fundet en kat at slæbe med så :tihi:[/QUOTE]

det må være det mindste problem! :tihi:

[QUOTE=PiaB;1011773][/B]

det må være det mindste problem! :tihi:[/QUOTE]

Du har en pointe - der er jo mange der har deres huskatte til at rende løs her i området :klapper:

Ellers må jeg jo være roadie for Unni igen :wink:

[QUOTE=Lykke;1011775]Du har en pointe - der er jo mange der har deres huskatte til at rende løs her i området :klapper:

Ellers må jeg jo være roadie for Unni igen ;)[/QUOTE]

Hehe ja det kan da “worst case scenario” :tihi: jeg har jo forhåbentligt både maskemis og stribemis jeg skal udstille til den tid, så du kan nemt “låne” Unnie :tihi: (Yasha vil nu nok til den tid NYDE en weekend “alene hjemme” :tihi: )