"overskrifter" på racer

I hvert fald så længe den har sin ejer med i bagpoten :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;290899]
Så “aktiv” er og bliver et definitionsspørgsmål… og det er faktisk kun sjældent at jeg bruger ordet i min beskrivelse af en katterace… for vi lægger alle hver vores i dette…
Fx ville en perser aldrig tilfredsstille mit behov for en aktiv kat… Men var jeg ude efter en rolig, kærlig kat, der ville sætte pris på kropskontakt og masser af kæl - så ville jeg vælge en perser. :)[/QUOTE]
hehe så lige den her og idag har du 3 af slagsen gående , det er da lidt sjovt :smiley:

[QUOTE=tzari;260604]Kan vi ikke lave en tråd hvor folk fortælle hvilken sætning der beskriver netop deres race.

[/QUOTE]

At nøjes med en sætning er så vidt jeg ku se i tråden (hurtigt kikket) en umulig opgave. Jeg prøver alligevel at løse opgaven.

Ønsker du dig en soulmate for livet så vælg en NFO. En Burmilla spørger undskyldende om den må være din soulmate for livet.

Jup… men de er stadig ikke “aktive” sådan som jeg definerer begrebet :smiley:
Det er Jan der (til sin egen overraskelse) har fundet ud af at Perser og Maine Coon i forening tilfredsstiller alle hans behov og krav til (race)katte :slight_smile: Han er ikke til det der høje gear, men foretrækker en kat, han kan grine af - uden at det skyldes at den er ved at vælte huset :wink: