På vegne af en veninde - siameserkilling

Altså vores ta’r gerne et par galopløb i løbet af dagen, lidt efter hvor varmt det er (hvis det er varmt, så splatter man bare ud og nyyyyyder det - siamesere er udpræget “varmesøgende missiler”)

Sådan: Oven på en varm akvarielampe, pakket ind under en babydyne OG et lammeskind… DET er deeeejligt:

men ellers snorkbobler de. Lige nu er Ozzy den eneste af dem allesammen der ikke sover, og han sidder og vasker sig og ser ud som om det er forberedelser til at snorke lidt L

Her ses tydeligt hvor aktive de er :wink:

:smiley: De er skønne :slight_smile: Her har der været rally den sidste ½ time… men de er vist ved at klinge lidt af :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;898169]Jeg synes det lyder rigtig fornuftigt at tage på visit :slight_smile: Om ikke andet så for at se på nogle smukke katte :slight_smile:
Om Siam sover lige så meget som andre katte… Jeg er ikke sikker på mine gør :slight_smile: (bortset fra når der er besøg, hvor det er meningen de skal vise sig frem)

Siam ER en aktiv race, og som der er skrevet flere gange, så foregår det i høj hastighed :smiley: Her i huset er der rally i hvert fald 4 - 5 gange i døgnet og så lidt der i mellem :slight_smile: De største ture foregår dog i morgengryet og lige inden sengetid :)[/QUOTE]

Mangler enigknappen. :smiley:
(Pt. med Tullen fræsende hen over reoler og skabe, så det hele klaprer…)

[QUOTE=Vipstøsen;898153]Ved min veninde har fulgt med bare som læser og hun har lige sendt mig dette:

Tak for alle jeres svar, jeg har besluttet mig til at besøge et katteri med siamesere for at se om de er så “slemme” i aktivitets niveau som I siger. Altså dvs om det er noget vi kan leve med. Dog er jeg også åben for blandningskatte og så faktisk et sted en blandning af siameser og ragdoll. Jeg er dog stadig ikke pjattet med langshårsracerne, ikke at de ikke er søde. Tusind for alle jeres input, jeg har forsøgt at blive oprettet, men den vil ikke siden.

Den må meget gerne have blå øjne/azur blå øjne og snakke lidt. Der var en der skrev at siamesere sover ligeså meget som andre katte, så helt skræmt væk er jeg altså ikke af dem. Men kan godt se at ragdollen er rigtig sød.

Med venlig hilsen
Veninden[/QUOTE]

Hvorfor er det forresten af en snowshoe ikke er interessant? :slight_smile:

Eife, kan man sige pas? Jeg ved det ikke… prøver at huske at spørge hende. Men jeg hælder lidt til at hun har drømt om en siameser længe :slight_smile:

Måske også fordi Snowshoe er sådan en sjælden race at man enten slet ikke ved den eksisterer eller måske har hørt om den en passant men ikke aner hvad det er for en fisk? Sådan har jeg det i al fald. Jag har ikke set andre end de Snowshoe der er her på KG :slight_smile: og var det ikke for netop KG ville jeg ikke ane at de fandtes. :slight_smile: