Peek-a-boo og Hide n'Seek

Vil lige vise mine to drenge igen igen, den anden tråd indholdt mange billeder derfor laver jeg lige en ny tråd.
Den lyse var solgt til Tyskland 3 gange til samme person men nu stopper leger så nu får hun ham ikke, men så kan jeg gå og kigge på begge to og lige overveje endnu engang hvem der skal blive hos mig…
Billederne er fra i søndags, de er 12 uger på dem.

Nårhh, hold op hvor er de dejlige, hold da op, godt jeg ikke lige står og mangler en dreng, for så er jeg da bange for jeg ville ha’ forsøgt mig med at ligge billet ind, sikke farver.
WOW de er lækre:wehuu::wehuu::wehuu::hjerte::hjerte::hjerte:

Hov, lige et tillægsspørgsmål, er det en creme og en rød???

hvor er de dog skønne :wehuu:
Man bliver jo helt :forelsket: i dem

Hvor er de søde :wehuu:

Åh hvor er de altså smukke begge to :wehuu: :wehuu:

de er stadig lige skønne.
det er da godt du har solgt den ene 3 gange - har du husket at få betaling hver gang :høhø:

De er virkelig skønne de to bamser :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Bodil, gid jeg havde nej det skulle være en erstatning for en anden kat ( altså gratis) men hun har også stadig den anden kat fra mig fertil, sååh…men det er nu ikke min skyld at det gik sådan jeg syntes at jeg er meget fleksibel,
Jeg troede også at han var creme, men han er rød med sølv :slight_smile:
Tak allesammen for roserne, og jeg kan fortælle jer at de har godt nok krudt bagi :slight_smile:

nuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiii - hvor er de bedårende !!! :wehuu:

Gitze, mange tak :slight_smile:

Åååååårh de er SKØNNE!! :hjerte: :hjerte: Med hver deres charme… Det er ikke nemt at finde ud af hvem der skal blive, hva? :wink:

hvor er de bare smukke, elsker bare de nuttede fladsnuder, sikke et par krammebamser

mvh
Gitte

:græde: Nr 2, rød-hvid (med et kendt citat): Mig ha’!!!
Han er bare for dejlig… elskelig… Elsker hvid-rød kombi’en!
Jeg bliver nødt til at flytte til noget større uden antalsbegrænsning: Der er nu ca 3 katte, som jeg bare er heeeelt syg for (og her er Milan black-boy ikke talt med!) -love :wehuu: :doh:

Tak alle for dejlige kommentarer, Misi jeg er nu stadig i tvivl og ved ikke om jeg overhovedet skal beholde en af dem ( de har en dum alder nu, 13 uger) vedhæfter lige et par billeder fra i går, håber ikke at I er alt for alt trætte af at se billeder af dem…

Hvor er jeg glad for, at jeg ikke er dig.:slight_smile: Jeg kan simpelthen ikke vælge mellem de to skønheder…:hjerte::hjerte:

Nuii, hvor dejlig må man være:wehuu::wehuu::wehuu::hjerte::hjerte::hjerte:, kan du ikke bare beholde dem begge:thumbup:

Hehe Gitte, det er noget møg…

Prestige, nej det er der ingen ide i men kors hvor er det svært, holde , men jeg må indrømme at jeg føler mig Meget draget af ham med mest hvidt hvor tosset det end kan lyde, for de fleste kan bedst lide den røde, øv det er flovt at have de sådan…

iiihhhh hvor er de bare super skønne :wehuu: :hjerte:

Tusind tak, hehe har stadig ikke bestemt mig…hvor svært kan det være!!