PernilleDL har lavet 1000 indlæg og skal have et tilnavn

så skal vi til det igen.
PernilleDL har lavet hele 1000 indlæg og derfor skal hun jo have sig et godt tilnavn.
Men hvad sal vi dog finde på til pernille

om sig selv skriver hun

har nfo katte
bor på mors i jylland
uddannet folkeskolelærer med musik som specielle
er vild med at udstille sine katte
er rødhåret
og så bærer hun røde briller:p

vi lader tråde løbe i 8 dage og derefter laver vi en afstemning med de navne som er kommet og som pernille selv syntes er goe.
den afstemning løber osse i 8 dage.

kom frisk med en masse gode og gerne sjove tilnavne

Musikalsk kattemor i røde farver

Rød kattemor med musik i blodet

Hendes briller er ikke længere røde :slight_smile:

Hun har en NFO og en SOM nu - Lillemanden og Mingus

Og hun spiller euphonium… (jeg HAR lært, det ikke hedder et euforium :klapper:)

Er håret stadig rødt:?

Pernille - vi, du opdatere din profil lidt, så vi har lidt mere at brygge videre på:?

Og går på jagt. Og har nogle små gnavere (Undskyld Pia jeg kan ikke helt huske hvad det er for nogen, men mener det er ørkenrotter:?)

Mere brunt med en rødlig tone, vil jeg nok sige - men mon ikke mange vil kalde det rødt :slight_smile:

(jeg har været nærmest postkasserød, så der skal meget rødt til før jeg siger rød)

Hihi, du tager fejl af mig og PiaB :smiley: Jeg går hverken på jagt, og mit mindste dyr er Mingus :wink:

Fødselsdato26-11-84 (30) Om Pernille DL

Hvilken race eller racer har du? Abyssinier / Somali, Norsk Skovkat
Hvor mange katte har du? 2
Er du opdrætter?Nej
Hvad hedder dit stamnavn? DK Zanilli
Når jeg ikke er kattegal:Se interesser :slight_smile:

Jeg har stamnavn, men jeg er ikke opdrætter.
Jeg har taget Felis Danicas Diplomopdrætteruddannelse samt Norsk Skovkatterings Skovkattekørekort.
Jeg er med i Huldrekattens redaktørudvalg (medlemsblad for NSR), og jeg er sproglig korrekturlæser på Kattemagasinet.
Her bor jeg!I Nykøbing Mors.

Interesser
Musik. Jeg spiller på et euphonium i et rigtig godt brass band, og vi kommer langt omkring. Senest har vi været i Holland og Frankrig :slight_smile:

Bøger. Jeg læser utrolig meget, da jeg er god til at leve mig ind i den beskrevne verden. Alt fra krimi til fantasy har min interesse.

Katte. Jeg har en rigtig dejlig nfo-hankastrat, som jeg kalder Lillemanden (DK Smedegaard’s Klods Hans). I familien er der lige kommet et nyt medlem - en skøn somalidreng DK Catika’s Mingus. Jeg elsker stemningen ved udstillinger, og går gerne helt “høj” hjem derfra. Jeg går gerne steward, og Lillemanden har været med mange gange :slight_smile: Mingus skal på sin første udstilling i Brædstrup, januar 2015. Glæder mig!

Beskæftigelse: Uddannet folkeskolelærer i 2010.

Hjælper det? :slight_smile:

Det er altså Pernille tråden handler om og ikke Pia.

Musikalsk sprognørd med pædagogiske evner

Sprognørd med metal i ørerne og pels i blodet

Blæsende sprogbegavelse med katte i blodet

Fantasifuld truttende kattemor uden sprogforbistringer

Hooov uuundskuld:ups: Min undskyldning må vær at temperaturen pt siger 39 gr. Jeg plejer ellers at have fint styr på jer, men der er vist sket en kortslutning:tihi:

Men til DIG Pernille kan jeg så skrive smilende og sød:-) (ikke at Pia ikke er sød - pyh hvor kommer jeg ud på dybt vand her;) )

det eneste jeg kan tænke er noget med trut og blæs og horn og hår… haha…

Nå… Men jeg kan huske at Pernille har den sødeste gamle sommerbil som hun er meget glad for (Hvis hun stadig har den? :gruble: )

Og hun går en hel del steward

Læsehest der slæber på både truthorn og kattehår

Udover de nævnte ting, så er Pernille også en utroligt sød og venlig pige, som gerne vil hjælpe andre, og som (i hvert fald næsten :tihi:) altid er glad.

Pernilles bil hedder Brum

Udover de nævnte ting, så er Pernille også en utroligt sød og venlig pige, som gerne vil hjælpe andre, og som (i hvert fald næsten :tihi:) altid er glad.

Pernilles bil hedder Brum, og den gamle “sommerbil” hedder Tøsen, og er en Saab, hvilket hele Pernilles familie går meget op i :slight_smile:

[QUOTE=PivC;1223632]det eneste jeg kan tænke er noget med trut og blæs og horn og hår… haha…

Nå… Men jeg kan huske at Pernille har den sødeste gamle sommerbil som hun er meget glad for (Hvis hun stadig har den? :gruble: )

Og hun går en hel del steward

Læsehest der slæber på både truthorn og kattehår[/QUOTE]

Hihi, Camilla :smiley: Jeg har den stadig, og “hun” hedder Tøsen :hjerte: Godt husket!

højtblæsende veteranbilist med et hjerte af guld og de skønneste katte på skødet

Metal-spillende kattegal med tøsebil

Brassy tøs med katte i hjertet

Smilende læsehest med kattebørn og truthorn i Tøsen.