Petheavens Jolly Pirates - 6 uger

Så er de små filt-mus blevet 6 uger gamle!

Så lidt billeder følger her:

Captain James Kelly:

Og et med Daddy:

Captain Jack Sparrow:

Jacquotte Delahaye:

Hele banden, lige vækket fordi det onde onde menneske, har løftet tæppet… :ups:

Og liiidt mere vågne, men ikke meget :tihi:

Så skal jeg se om jeg kán hitte ud af dette her:

//youtu.be/O7mqFHy6OBc

Det var det - for denne gang :stuck_out_tongue:

/Mette

Utrolig gode billeder af fantastiske smukke og søde killinger! :thumbup::uha::wehuu:

Hold da op hvor er de nuttede! :smelter:

Nøj, hvor er de kære:smelter:

OMG!! Mette - jeg kigger ALDRIG mere i dine tråde!!! :venter::venter:

  • Det ender jo bare med at jeg skal have en filtkat til uldkatti… ihhh… åhhh … nååhhh… ajjjj… :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

(IDNNOMC-OJALB=I do not need one more cat…okay just a little bit… :ups: )

Ih ALTSÅ… :smelter:

Hvor er de fantstiske! Sikke flotte ører pigen har! Og Kronkeklonen har en dejlig profil :smiley: (ja det har pigen osse :))

Den lilla dreng har mindst hår ser det ud til?

Nuuurh, en Kronk-kopi. :smelter:
Dejlige unger. :hjerte:

Åhhh de bliver da sødere og sødere de små filtede rynke-røve :slight_smile:

åh hold da op, ham der daddyklonen, mums - Han kunne sørme godt friste svage sjæle i dette hus. Men må nok nøjes med at cypernusse ham, tror bestemt ikke Dellemusen vil være lige så begrejstret som min mand og børn ville ss, Men de er da vildt cute

MVH
Gitte

Hvor er de da skønne! Herlige billeder du har fået taget… Især fællesfotoet :inlove: Og så er jeg heelt solgt til det af far og søn!

Og heldigt nok at det er pigen der er den pæneste :høhø:

Ih hvor er det bare skøøønt at følge banditterne hver uge, og hvor sker der bare meget i deres udvikling :slight_smile:

Er det dig selv, der tager billederne Mette?

De er simpelthen pragtfulde - hver og en :inlove: og dersom, hvis, såfremt, ifald mange ting i min tilværelse var anderledes, så lagde jeg billet ind aldeles omgående.

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer: Jack Sparrow :besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

Ih hvor er de nuttede!! :hjerte: Synes helt sikkert du skulle tage dem med til udstillingen i Fuglebjerg så jeg kan overgramse og møsse dem alle sammen :inlove::tihi:

For dælen altså - hvor ER de bare skønne! De bliver jo ikke ligefrem grimmere med tiden…:høhø: :wehuu:

Ham Jack Sparrow er vist stadig et bette myr i forhold til de andre to… :hjerte:

Hvordan er pelsene egentligt efterhånden? De ser ud til alle at være mere eller mindre brush - men var Kronk-kopien ikke ved at smide pelsen på et tidspunkt?

De er simpelthen bare så nuttede! Ham der den bette Jack er overordentlig nuser med sine stritører… :inlove:

De er aldeles skønne alle tre :hjerte::hjerte::hjerte: - og sikke de får brugt kræfterne på videoen. :smiley:

Mange tak alle tre :):slight_smile:

[QUOTE=Margrethe;840188]OMG!! Mette - jeg kigger ALDRIG mere i dine tråde!!! :venter::venter:

  • Det ender jo bare med at jeg skal have en filtkat til uldkatti… ihhh… åhhh … nååhhh… ajjjj… :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:
    (IDNNOMC-OJALB=I do not need one more cat…okay just a little bit… :ups: )[/QUOTE]

Hahahaha :klapper:

Ja fortsæt du bare med at forsøge på at overbevise dig selv om dét :lol:
Vi ved jo begge to godt at Margrethe ville eeeeelske at få sig en bette legekammerat af denne kaliber :tihi::stuck_out_tongue:

Men ehh… tak - tror jeg :tihi:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;840189]Ih ALTSÅ…
Hvor er de fantstiske! Sikke flotte ører pigen har! Og Kronkeklonen har en dejlig profil :smiley: (ja det har pigen osse :))
Den lilla dreng har mindst hår ser det ud til?[/QUOTE]

Taaark :slight_smile:

Ja jeg har været ret heldig med profilerne - og ørerne på de to af dem i al fald :wink:
Gaia ér altså en god avlskat - det er næsten synd at hun ikke skal have flere børn - men to kuld må være nok :slight_smile:

Og Yeps - Jack har mindst pels :slight_smile: Noget tyndt fint noget, men stadig brush imo :slight_smile:

[QUOTE=Maibrit;840190]Nuuurh, en Kronk-kopi.
Dejlige unger. :hjerte:[/QUOTE]

[QUOTE=GitteS;840215]åh hold da op, ham der daddyklonen, mums - Han kunne sørme godt friste svage sjæle i dette hus. Men må nok nøjes med at cypernusse ham, tror bestemt ikke Dellemusen vil være lige så begrejstret som min mand og børn ville ss, Men de er da vildt cute
[/QUOTE]

[QUOTE=Eife;840224]Hvor er de da skønne! Herlige billeder du har fået taget… Især fællesfotoet :inlove: Og så er jeg heelt solgt til det af far og søn!
Og heldigt nok at det er pigen der er den pæneste :høhø:[/QUOTE]

Tak allesammen! :ok::slight_smile:

Ja “mini-kronk” ér lækker, han er rigtig fin med sin super korte ru pels :slight_smile:
Og lidt skægt er det nu, at det altid er ham som opsøger Daddy :slight_smile:

Og ja, jeg har været heldig (igen) at det er min beholder som har den bedste type - så må pelsen, eller måske rettere, manglen på samme, komme senere :cool2:

[QUOTE=DK Mammarazzi;840248]Ih hvor er det bare skøøønt at følge banditterne hver uge, og hvor sker der bare meget i deres udvikling :slight_smile:

Er det dig selv, der tager billederne Mette?[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Yeps, det er mig der tager billederne - nah det med Kronk og James, har Gemalen fanget, men ellers så er det mig ja :slight_smile:

Tak :slight_smile:
Ja man kan hurtigt komme til at falde i svime her på KG, over mislinger i alle former og farver :slight_smile:

[QUOTE=Maria-Amalie;840388]:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer: Jack Sparrow :besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:
Ih hvor er de nuttede!! :hjerte: Synes helt sikkert du skulle tage dem med til udstillingen i Fuglebjerg så jeg kan overgramse og møsse dem alle sammen :inlove::tihi:[/QUOTE]

Hahaha - hvor er du sød! :klapper:
Èn ting kan jeg love dig - de kommer ikke med på udstillingen i Fuglebjerg :smiley: - Men du skal være så velkommen i det Jydske :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Diana F;840395]For dælen altså - hvor ER de bare skønne! De bliver jo ikke ligefrem grimmere med tiden…:høhø: :wehuu:

Ham Jack Sparrow er vist stadig et bette myr i forhold til de andre to… :hjerte:

Hvordan er pelsene egentligt efterhånden? De ser ud til alle at være mere eller mindre brush - men var Kronk-kopien ikke ved at smide pelsen på et tidspunkt?[/QUOTE]

Takker :slight_smile:

Ja, Jack er en bette fis ved siden af de to andre - men BESTEMT ikke den der er mindst fremme i skoene!!!
Faktisk er det ham der er den frækkeste og dén som kommer spænende forrest, når der sker noget spændende eller der er en dåse mad som bliver åbnet :wink:

Pelsene er alle brush; Jacquotte er klart dén med mest pels, hendes er TYK og vamset - minder rigtig meget om et lille får! :klapper:
Jacks pels er tynd, blød og fin - men han har stadig noget brush på halen, men han kúnne godt gå hen og smide en hel del af det, når han bliver ældre…
James’ pels er meget kort og strid. Han ligner på alle måder sin far (dog med en bedre profil :wink: ), men kunne godt gå hen og ende med at være en anelse kortere i pelsen end Kronk :ok:

Men alt kan ske - en Peterbalds pels er ikke færdig med at udvikle sig, før den er omkring 2 - 3 år…!! :surrender1:

Mange tak begge to :slight_smile:

Ja, de er altså noget så sjove nu, fyldt med ballade uden de endnu er så store, så de vælter hele huset… (men det kommer…!:yikes:) :wink:

Tak til jer allesammen for jeres søde ord om de små bæster :thumbup:

/Mette

Årh suk. Det er så her de begynder at se riiigtig RIGTIG søde ud :lovelove:
De er bare for kære :hjerte: - især kan jeg li’ ham chokolademusen, men det kommer vel ikke bag på nogen :rulleøjne:
Filmen gorde mig da liidt bekymret - jeg synes den lille chokolademand var tæt på at få gnavet halen af :uha: :wink:
Nej pjat…

NUIIIIIII!!! :besvimer: Hvor er de fiiine! Ham Captain James Kelly er da for lækker :inlove:
Det er lige før man overvejer, at ens næste kat skal være noget andet end siam :ups: :tihi:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:
hvad mere kan man sige

Hilsen
Birthe & Co

www.felixissimus.dk