Petheavens Jolly Pirates - 6 uger

Hehe, Jo!
Billederne er i hus, meeen jeg er ikke helt færdig med redigeringen :wink:
Jeg skal nok snart få gjort noget ved det :wink:

/Mette :slight_smile:

Jeg VIL ikke se dem .- for jeg skal ikke have nogen - med mindre der findes en udgave uden stemme :høhø:

Hånden på hjertet - jeg er vild med dem …

De findes faktisk uden stemme :wink: Eller… Vi har i al fald haft to stumme siamesere nu, begge tabbymaskede, så det er “bare” sådan en du skal ha’ Lis :slight_smile: De fås osse uden hår :wink:

(men indrømmet, det virker lidt forkert når der kun kommer sådan et hviske-“m-hiv” ud af munden på en siam… men altså… Stevie kan demonstreres på forlangende :lol:

Jeg kan godt høre at du aldrig mødte tabbymaskede Ditte… stille var hun ikke… (og badeværelser har fin rumklang når man tester stemmen kl 4 om morgenen, kan jeg huske…)

altså… Ditte er så undtagelsen der bekræfter reglen… ikke? :tihi:

Faktisk synes jeg det er ret sjovt at det lige er de to tabbymaskede der har være stumme - men jeg ved selvfølgelig godt at det er tilfældigt. Stadigvæk… eksemplet holder 100% her i huset L

[QUOTE=TrekkieGrrrl;846472]altså… Ditte er så undtagelsen der bekræfter reglen… ikke? :tihi:

Faktisk synes jeg det er ret sjovt at det lige er de to tabbymaskede der har være stumme - men jeg ved selvfølgelig godt at det er tilfældigt. Stadigvæk… eksemplet holder 100% her i huset L[/QUOTE]

Og her er den eneste stille af racen havana-pigen Creamy. Hun kan skam godt råbe på ægte siam-vis. Men det er i nødsfald - som når hun bliver puttet i en kasse og i en bil :yikes: Dér er hun nemlig virkelig rædselsslagen… :frowning:
Til daglig siger hun"iv!"

Ja, jeg HAR osse hørt både Stevie og Basil vræle når der var noget de SLET ikke ville… men selv når vi kører på udstilling sidder Stevie bare og gaber uden lyd :hjerte:

Nuii hvor er de bare kære:hjerte:
Fuldstændig kronk og gaia minier, så cute!

Pelle er begyndt at gnide sig i mine bluser, med hovedet, er det løb? :uha:
Hun siger også lige til mig at ham kronk er for lækker :juhu:

Kys

(nårh ja, og så er de begge færdige med deres toilet træning, og har bestået den grus-fri eksamen haha)

Hvis det kun er indenfor de sidste timer/ i dag, så kan det godt være opstarten til løb… Men hun vil formodentligt gå og bræge og kalde og stritte med røven når hun går i rigtig løb :høhø: Enjoy :stuck_out_tongue:

Hmm hun gør alt det du siger:S

Jamen så har du dig nok et styk løbetid :wink:

Vrææææææler hun osse? Og synes ale skal se hvor uimodståelig LÆKKER hendes bagdel er? Så lyder det meget som løbetid. GOD fornøjelse … det er grufuld med en siataler (med eller uden pels :wink: ) i løbetid. Hvis man tror de larmer normalt, så vil man GLÆDE sig til de kun siger så lidt igen :wink:

Og … så kan du da ikke fortælle at de er toilettrænede uden at vise BILLEDER af det!!!

Ja da jeg boede på Gården havde vi Kaya og Sugieh i løb på samme tid, de var i soveværelset på første, og vi sov i stuen for at… få sovet :smiley: De skreg om kap :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: Hold nu op de havde lyd på begge to :smiley:

Ja hun vræææææælee så det er til at få pip af… Ved ikke rigtigt med numsen. Mette, hjælp!

Haha trekkie, hvorfor havde jeg på fornemmelsen at du ville have beviser :slight_smile: sender din slynge snart, jeg havde faktisk glemt det, undskyld.

hey velkommen tilbage maria s

mette er på weekend tur.
Den lyder god nok, og det med måsen kan godt tage en dags tid inden det dukker op - især første gang. og nogen gør det ikke for mennesker - rynke gjorde aldrig.