Pinse-kuld

Vores hunkat har idag “læmmet” 4 hankillinger - navnehjælp søges:høhø:

Et stort tillykke med “lammene” herfra :hjerte::hjerte::wehuu::wehuu:

Skal navnene starte med et bestemt bogstav?

Knus Gitte

Stort tillykke med de gutter.

Stort tillykke med fir-lingerne :wehuu:
Glæder mig til at se dem blive store :slight_smile:

Tillykke med de nye små :inlove:

Jeg havde mere tænkt på et tema - “bander” på 4 drenge, Helligånden på diverse sprog (nu det ér Pinse), årstider, vinde, osv

Giiiisp - 4 hanner - det er vel ikke en ønskekombination?

Til lykke med drengene - held og lykke …

Sikke nogle fine små blå mislinger, :velkommen: til verden, og tillykke med dem:):):):slight_smile:

[quote=Lis Dahlstrøm;378752]Giiiisp - 4 hanner - det er vel ikke en ønskekombination?

Til lykke med drengene - held og lykke …[/quote]

Ja, der bliver liv og glade dage i huset om ikke så længe:uha:

Selvfølgelig er det da en ønskekombination:) - jeg foretager kun ønskeparringer:) Men det er måske ikke det, du mener:? Jeg kunne da godt have ønsket mig en pige - men nu hvor der er 4 drenge, så vælger jeg den pæneste af dem:thumbup:, for mormissen skal neutraliseres, når killingerne er gamle nok til at undvære hende…

Mon ikke Lis mener fordelingen af hanner vs. hunner når hun snakker kombination? :slight_smile:

Stort tillykke med de små blå mislinger søde camilla :slight_smile:

Hvor er hun dygtig hende Jihad - og så var der endda en bonus-killing :slight_smile:

Det kan nogle gange gå lidt stærkt med at kønsbestemme killinger, mens fødslen er i gang:ups: - der er så meget at tænke på… så den ene dreng har tilsyneladende transmogriffet sig til en pige i løbet af natten:fløjte: dagens status på kuldet er nu 3 drenge og 1 pige:thumbup:

:fløjte: det er set før - til lykke med tøsen:-)

Jeg har et kuld ude i byen - pt. er et eneste sikre der er en vildtfarvet hun (skarpt numsebillede) - så hun har at blive pæn.

Uha, du har vel husket brillerne da du så efter første gang. Til lykke.

:wehuu:Nåååååå Tillykke med de dejlige små drenge!!! + pigen:hjerte:

Cats 0g Conni

hvad med eks verdenshjørner ex på samisk, eller vindene som du selv foreslå

De tre musikere Athos, Porthos og Aramis.
D’Artagnan og Lady de Winther.

Aj! Lady de winther er jo ond!

Så hellere Queen Ann

Hvad med navne fra Ringenes Herre?

Drengenavne:
Aragon
Boromir
Frodo
Gandalf
Gimli
Legolas
Meriadoc
Pippin
Sam
Theoden
Eomer
Denethor
Faramir
Bilbo
Elrond

Pigenavne:

Galadriel
Arwen
Eowyn

Er der nogen, der kan navnene på personerne i Avatar? Navne på blå personer til blå katte må da være passende;-)