Pinse-kuld

Fra Avatar

Drengenavne:

Aang
Sokka
Zuko
Iroh
Appa
Zhao
Ruko
Ozai
Bumi

Pigenavne:

Katara
Toph
Azula
Mai
Yue
Suki
Ty Lee

Gry,
På flere hjemmesider om Avatar nævnes Neytiri - hende Jake Sully bliver forelsket i - eller har jeg misforstået noget?

[quote=dkkorat;378988]Gry,
På flere hjemmesider om Avatar nævnes Neytiri - hende Jake Sully bliver forelsket i - eller har jeg misforstået noget?[/quote]

Nej overhoved ikke - der er mange karaktere i det univers, da det både er film og tegneserie - her er flere blå personer:

Piger:
Neytiri
Mo´at

Drenge:
Eytukan
Tsu´tey

Tillykke med kuldet :slight_smile:

Ang navn stemmer jeg altså på Rend Mig!!!

Rend mig? hvorfor i al verden skulle man kalde en killing det?

Hva’ hvis jeg ikke beholder hende:? Jeg beholder nok den bedste i kuldet uanset køn:fin:

Jeg har fået forslaget om, at kalde hunkillingen Ranma Ranma ½ - Wikipedia, den frie encyklopædi - det lyder som “rend mig” på ærkekøbenhavnsk - og falder åbenbart i Anns humor, da killingen jo er datter af Jihad…

Ranma ½ (らんま½, Ranma Nibun no Ichi) er komisk manga og anime af Rumiko Takahashi (高橋 留美子), som handler om den 16-årige dreng Ranma Saotome (早乙女 乱馬) der fra en tidlig alder til han var 16 år, blev trænet i kampsport, og som bliver til en pige når han får koldt vand på sig og en dreng igen når han får varmt vand. Dette skyldes han faldt i en magisk kilde i Kina.

Fordi sådan lyder det åbenbart, når Camilla forsøger at udtale Ranma…

Og så fordi det faktisk passer fint til mors navn…
Jihad —> Rend Mig -LOL

(Undskyld… tvistet humor… )

Hvor er de fine …Stort tillykke med de små blå muslinger :slight_smile:

Tillykke med de fine blå killinger :slight_smile:

Camilla, du nævner noget med bander - hvad med Fire-banden (“Gang of Four”), der nærmest regerede Kina bag kulisserne en tid :lys-ide:

Formand Maos frue + tre mænd:
Jiang Qing, Zhang Chunqiao, Yao Wenyuan og Wang Hongwen.
Det passer med kønsfordelingen, og eenstavelsesnavnene funker fint i hverdagen: Jiang (eller Qing, næsten King/Queen rolled into one), Zhang, Yao og Wang.

Efter en del diskussion - hvornår lærer vi ikke at diskutere med en hunkat med killinger, om hvor killingerne skal være:?:doh: - er killingerne nu flyttet op i sengen i en åben seng-surrender Hvorfor dét skulle være godt, fatter vi ikke:øhmm: - men mormis og killinger er tilfredse-love Det er et kompromis, for hun ville allerhelst have haft dem i fri dressur under NPs dyne:S

Hold da op, hvor kan sådan et billede få mig til, at ønske et kuld til at sætte liv i kludene herhjemme:wehuu:

i løbet af natten blev killingerne igen flyttet under NPs dyne, så for at få nattero, dækkede vi nødtørftigt sengen til… mormis var glad:-)

her til morgen kom jeg i tanke om, at de måske havde brug for lidt luft derinde:lys-ide:

til sidst et billede af den tilfredse familie i deres telt-love

Hvor sødt :inlove: elsker små killinger:hjerte:

Dejlige billeder :inlove:

Dejlige…dejlige billeder.

:inlove: :yatta::rundtosset::håndtryk::hjertehop::heya:

Pigen kunne jo hedde: forkert køn:-)

Forsinket tillykke med de små mislinger :wehuu: