Pinse-kuld

Derfor er Ranma/Rend Mig passende, da det netop er en figur, der skifter køn…

Ranma ½ (らんま½, Ranma Nibun no Ichi) er komisk manga og anime af Rumiko Takahashi (高橋 留美子), som handler om den 16-årige dreng Ranma Saotome (早乙女 乱馬) der fra en tidlig alder til han var 16 år, blev trænet i kampsport, og som bliver til en pige når han får koldt vand på sig og en dreng igen når han får varmt vand. Dette skyldes han faldt i en magisk kilde i Kina.

Stort tillykke - hvor er de bare fine:-)

Mange tak for hjælpen allesammen :tak:

Killingerne får følgende navne:
Pigen - Primprau’s Holy Ranma Zeze
Dreng 1 - Primprau’s Holy Eytukan
Dreng 2 - Primprau’s Holy Omatikaya
Dreng 3 - Primprau’s Holy Eywa

Holy henviser til, at de blev født pinselørdag.
Zeze, Eytukan, Omatikaya, og Eywa er taget fra Avatar-universet.
Ranma er bare så passende til killingen, der skiftede køn, at den måtte bare med.

Sikke nogle fine navne! :slight_smile:

:yah: SÅ var der en lille RendMig i mellem!!! :yatta:

Ja, og Eywa har skiftet navn til Tsaheylu:-) Eywa er jo et hunkønsvæsen…

Ja, ja… bare du selv har styr på det :tihi:

Den eneste jeg kan genkende er RendMig… og det endda kun, hvis jeg kan få lov at vende bunden i vejret på hende og sikre mig at der ikke er noget vedhæng :klapper:

Kuldet er nu 6 uger:-)

dET ER DA muus OM NOGEN ER

hVOR ER DE nuttede…altså FINDUS…du fylder:uha:

Kan se de har båndene på…hedder de så denne gang…orange, lilla etc.
Jeg glemmer jo aldrig den dag i Silkeborg hvor du havde dit kuld med…kravlebasser med halssnore på i blå, rød, gul etc…5 eller 6 var der og de kravlede rundt i buret som edderkopper:wehuu:

[quote=kamikaze;400012]dET ER DA muus OM NOGEN ER

hVOR ER DE nuttede…altså FINDUS…du fylder:uha:

Kan se de har båndene på…hedder de så denne gang…orange, lilla etc.
Jeg glemmer jo aldrig den dag i Silkeborg hvor du havde dit kuld med…kravlebasser med halssnore på i blå, rød, gul etc…5 eller 6 var der og de kravlede rundt i buret som edderkopper:wehuu:[/quote]

Ja:tihi: 6 killinger er svære at holde styr på, så de havde båndene på i buret:tihi:

Nej, de hedder ikke farverne på stamtavlen, men det er nemmest at kalde dem sådan til hverdag.

TansBans og mig ka’ stadig godt li’ LilleRøde :wehuu:

Nårh!
Jeg kan allerbedst lide foto nr 2 - det er da kattelykke :inlove:

hvor er de søde :slight_smile: super godt foto af dig og killing der hvor I er næse mod næse !