Jeg har planer om at sætte manden i gang med en indhegnet kattehave og der hvor den skal være er der jo en del blomster,pokkers mange af dem ved jeg ikke engang hvad hedder:?
Så jeg må vist selv i gang med at rydde bedene og finde noget passende bevoksning:thumbdown:
Nogen der har erfaring med noget buskads,prydgræs eller lignende,havde jo også regnet med at jeg kunne have nogle krukker på terrassen,som bliver en del af indhegningen:S
[quote=skoglund;347147]Jeg har planer om at sætte manden i gang med en indhegnet kattehave og der hvor den skal være er der jo en del blomster,pokkers mange af dem ved jeg ikke engang hvad hedder:?
Så jeg må vist selv i gang med at rydde bedene og finde noget passende bevoksning:thumbdown:
Nogen der har erfaring med noget buskads,prydgræs eller lignende,havde jo også regnet med at jeg kunne have nogle krukker på terrassen,som bliver en del af indhegningen:S
[quote=Lis Dahlstrøm;346923]Du ved jo ikke om individet er disponeret FØR det reagerer - eller det gør du måske? Jeg hylder altid better safe than sorry modellen - og med det i mente er listen lavet. Jeg hverken kan eller vil beklage andre ikke bringer teksten fuldt.
Originalen - den ligger stadig hjemme - meen jeg husker nu meget godt:-)
Men det er svært at gøre alle tilpas, du godeste …[/quote]
Rolig, rolig. Jeg er slet ikke ude på at ligge dig til last. Jeg undrede mig bare over forskellen. Jeg anede jo ikke, at du havde lavet listen oprindeligt, og at den så er blevet fejlagtigt viderebragt (uden tilladelse). Og det forklarede du jo så. Det kunne jo være at den udover at have givet en allergisk reaktion OGSÅ var giftig. Men det er det jo så blevet afklaret ikke er tilfældet Så mit nr. 2 indlæg om det var bare en uddybning af hvorfor jeg spurgte. Ikke endnu et spørgsmål
Hehe, jeg har lige bestemt mig for at printe den med kattevenlige planter ud og proppe i min pung (nok lige redigere så den fylder meget lidt) - så kan altid lige fiske den frem når jeg står og overvejer hvad jeg skal købe
mine ææææææællllsker potteroser- de bliver barberet ned til små pjusser. og så er de dejlig billige s
mit parais træ ( sukkulent- så den kan holde til at bo hos mig) er ikke spændende for den har ikke lanh´ge knase blade
mine har også ædt indtil flere hisse bisser uden problemer. og pt er det en 15 krs lille stue palme . kender ikke navnet, smalle enkelblade med mørkere kant - meget almindelig.