Plejefamilie til 4 (?) uger gamle killinger søges!

En bekendt har fundet og taget 2 (ud af 4) moderløse killinger hjem fra hendes arbejde (Hvad der er sket med de sidste to er jeg ved at finde ud af - om de er overladt til sig selv ved jeg ikke!!)
MEN hende søn har åbenbart kastet med den ene killing så denne måtte aflives!
De katte skal væk og havde hjælp!
Jeg er ved at finde ud af mere…

Jeg kan se at hittekilling ikke kan tage imod flere katte pt så - hjælp… kender du nogen som kender nogen, eller kan du selv tage dem??

Har du prøvet at kontakte internatterne? de plejer at kunne hjælpe i akutte tilfælde,

Jeg har ikke selv, men har sagt at de skal gøre det…

:brist: :brist:

Hvis jeg kan finde nogen, der kan tage dem - hvor i landet må jeg så sige, de er ??

Kan du evt. køre dem ??

Hvor gamle er de ca. ??

Killingerne befinder sig i Jyderup, de er ca 4 uger gamle… Og ja! Naturligvis vil vi være behjælpelige med kørsel!

Jeg ved desværre ikke meget mere da jeg ikke har megen direkte kontakt med vedkommende… Det var min kærestes søster der ringede og spurgte om vi kunne hjælpe…

:hjerte::hjerte:

Hvor er du dejlig at hjælpe, Alice…

Er din bekendte sikker på, at mormis har forladt dem ??

Det kunne jo være, at hun bare var ude efter mad til de små ???

Åååårh, de er så kære :wehuu:

Jeg vil forhører mig rundt omkring. Har desværre ik forstand på at tage mig af så små killinger selv, og det bedste er nok osse at de kommer ud til et hjem med en voksen hunkat, der kan pleje dem.

Det er da det mindste jeg kan gøre… jeg blev simpelthen så arrig da jeg hørte det…
( og over at de har splittet killingerne op)

Jeg ved at de har holdt øje, men hvor længe mv ved jeg ikke…

Ja de er bedårende! Jeg tog dem gerne selv, men kæresten vil ikke være med til det… (og jeg forstår det godt…)
Men jeg har bare lyst til at tage ud og hente dem lige nu! Inden den anden også får en flyvetur!

Allerførst: Nu må du ikke tage det her ilde op - det er ment i bedste mening!

Dernæst:
Det er altså rigtigt svært at hjælpe, når det er så ukonkret.
Du har ingen direkte kontakt, du ved ikke hvor gamle de er, du ved ikke hvor mange der er…

Og vil den fjerne bekendte overhovedet af med dem??

Bare til en anden god gang - det er rigtigt vigtigt at alle fakta er til stede (og måske også killingerne) for at folk virkelig kan hjælpe.

Når det er sagt, så håber jeg da virkelig at nogen kan træde til og hjælpe, og ellers må de jo omkring dyrlægen og sove ind.
Krydser fingre for du finder ud af noget.

[QUOTE=Rimmen;679116]Det er da det mindste jeg kan gøre… jeg blev simpelthen så arrig da jeg hørte det…
( og over at de har splittet killingerne op)

Jeg ved at de har holdt øje, men hvor længe mv ved jeg ikke…

Ja de er bedårende! Jeg tog dem gerne selv, men kæresten vil ikke være med til det… (og jeg forstår det godt…)
Men jeg har bare lyst til at tage ud og hente dem lige nu! Inden den anden også får en flyvetur![/QUOTE]

:muhaha::muhaha:

Mig og Nabo tager med og kaster lidt rundt med sønnen - så han skal aflives bagefter !!!

Men så er der kun én killing tilbage ??

Lone… jeg ved det godt! Jeg prøver bare at hjælpe så meget som muligt - som jeg nu kan ud fra hvad jeg ved! Finde ud af hvilke muligheder der er for disse 3 små pus…
Jeg har selv svært ved at finde hoved og hale i sagen lige nu…
Killingerne er ca 4 uger…

Jeg arbejder stadig på at få samling på killingerne, helst tog jeg dem her hjem - men det er bare ikke en mulighed…

[QUOTE=Rimmen;679125]Lone… jeg ved det godt! Jeg prøver bare at hjælpe så meget som muligt - som jeg nu kan ud fra hvad jeg ved! Finde ud af hvilke muligheder der er for disse 3 små pus…
Jeg har selv svært ved at finde hoved og hale i sagen lige nu…
Killingerne er ca 4 uger…

Jeg arbejder stadig på at få samling på killingerne, helst tog jeg dem her hjem - men det er bare ikke en mulighed…[/QUOTE]

Jeg krydser fingre for at det lykkedes for dig!
Og det er smadder godt at du gør noget - det skal du bare vide.

Tut, der må vel være 3? hun har en lige nu, de to andre tror jeg stadig er på hendes arbejde (formodentligt overladt til sig selv lige pt!!!)

Ja… kast lidt med sønnen… så kan det være han kan lærer det…

Jeg er i gang med at prøve at få fat på kærestens søster for at få lidt flere detaljer på plads…

Prøv at kontakte en af disse personer fra Gråzonen (vildkatte i København)
http://www.vildkatte.dk/index2.htm

Scroll ned i menuen til venstre og klik på Hvem er vi.

Så er der update… situationen er godt nok et resultat af totalt misforstået godhed eller totalt mangel på omtanke:

Vedkommende har taget to katte hjem - en er nu død…
Tilbage på arbejdet er der stadig 3 killinger OG en missemor der kommer og går (som en vildmissemor nu gør)…

Jeg har foreslået dem at kontakte kattens værn og få dem til at stå for indfangning og neutralisering af kattene i området (eller aflivning?)
Det er åbenbart en vildmis der leverer mange killinger om året… stakkels mis… og de finder killinger i børnenes barnevogne og alle steder…

Så status lige nu er at der er én killing der søger en kærlig plejefamilie (bekendte orker alligevel ikke arbejdet med opflaskning!) Og resten? De skal være hos deres mor! (IMO - og i følge loven).
Sidste killing tvivler jeg stærkt på at mormis vil accepterer igen? eller hvad?

Hvad ville i gøre?

Sidste killing er man nødt til at finde plejefamilie til - den har været væk for længe og lugter helt forkert :frowning:
HAR du en plejefamilie? eller anden løsning?
Hvor er killingerne henne?

Hunkatten skal indfanges og det sammen skal hendes killinger - hvad der siden skal ske med dem, må være op til KV eller hvem, der nu står for indfangningen…

[QUOTE=Ann K;679157]Sidste killing er man nødt til at finde plejefamilie til - den har været væk for længe og lugter helt forkert :frowning:
HAR du en plejefamilie? eller anden løsning?
Hvor er killingerne henne?

Hunkatten skal indfanges og det sammen skal hendes killinger - hvad der siden skal ske med dem, må være op til KV eller hvem, der nu står for indfangningen…[/QUOTE]

Det er også min konklusion…
Jeg har ingen plejefamilie endnu… Eller anden løsning pt…
Den ene killing befinder sig i bekendtes hjem i Jyderup, de sidste på hendes arbejde (på en institution nær ved - kan skaffe adressen).

[QUOTE=Rimmen;679130]
Ja… kast lidt med sønnen… så kan det være han kan lærer det…[/QUOTE]

En indskudt bemærkning: Det kan aldrig være sønnens fejl at han har nået at kaste med killingen, det er helt og aldeles forældrenes ansvar, så er der nogen der skal kastes med er det absolut dem!!

Jeg håber det bedste for killingerne.

[QUOTE=DK Thomani;679167]En indskudt bemærkning: Det kan aldrig være sønnens fejl at han har nået at kaste med killingen, det er helt og aldeles forældrenes ansvar, så er der nogen der skal kastes med er det absolut dem!!

Jeg håber det bedste for killingerne.[/QUOTE]
Selvfølgelig er jeg enig i det… jeg er bare SÅ forarget over alt dette!