Plejekillingen Felix

Har fået en lille fin killing, han er døbt Felix, i pleje. Ja, jeg kan ligeså godt indrømme det. I am in love :love2:

Lige et billede af den bette:

Felix har været ved dyrlægen. Han havde lopper, orm og var underernæret, han vejer omkring 450g. Han er skudt til at være omkring 6-8 uger, og er noget af en fighter ifølge dyrlægen, ellers ville han have været død. Så nu skal han bare have masser af kærlighed, så skal han nok blive en fin kat :slight_smile:

Mojo tager det mest af alt meget pænt, og vil helst bare lege sammen med ham, og kan slet ikk forstå at han ikk gider at lege sammen med hende :tihi:

Her kan man rigtigt se forskellen på de to. Felix ligger pt. i en seng lige ved siden af mig. Det bette pus er træt efter sådan en lang dag

Jeg har godt nok sagt (fra dengang Mojo var killing), at jeg ikk vil have en killing i lejligheden mere. Men Mojo opfører sig jo i forvejen som en killing, så en fra eller til :ups:

EDIT: Ja, det var ikke længe han gad at putte. Nu er han ude og undersøge lejligheden-

Årh hvor er han fin :hjertehop:

Han er bare så nuttet.
Og er så heldig med at PiaB har killingevådfoder, som jeg kan hente her imorgen :slight_smile:

Men det sjove er, at det er den bette der skælder Mojo ud, og ikke omvendt :tihi:

Årrrh sort/hvid :smelter:

han er bare så fin! :smiley:

Og jeg har jo lige lidt foder tilbage, som de store labaner herhjemme ikke synes er så spændende mere fordi de gerne vil bide i deres mad nu :tihi: og den rest KMR jeg har (som Leia og Simba synes er SÅ keeeedeeeliiiiigt!) vil jo kun gøre rigtig god gavn hos ham :smiley: Så bliver kattevelfærden udnyttet til det yderste :smiley: og om ikke andet så har han lidt at gufle i indtil I kan komme ud og få købt noget mere ind til ham :slight_smile:

Han minder utrolig meget i udseende om en killing, som vi havde i pleje for ca. 4½ år siden, som jeg jo selvfølgelig også var helt tosset med.

Nu siger jeg det igen, du er guld værd Pia!

[QUOTE=PiaB;958976]han er bare så fin! :smiley:

Og jeg har jo lige lidt foder tilbage, som de store labaner herhjemme ikke synes er så spændende mere fordi de gerne vil bide i deres mad nu :tihi: og den rest KMR jeg har (som Leia og Simba synes er SÅ keeeedeeeliiiiigt!) vil jo kun gøre rigtig god gavn hos ham :smiley: Så bliver kattevelfærden udnyttet til det yderste :smiley: og om ikke andet så har han lidt at gufle i indtil I kan komme ud og få købt noget mere ind til ham :)[/QUOTE] Nu siger jeg det igen, du er guld værd Pia!

Hvor er han sød! Og hvor er det bare flot af dig at tage ham i pleje! :smiley:

Hvor er han dejlig :wehuu:
En rigtig lille ko-kat :hjerte:

Når du siger i pleje, er det så fordi den lille fyr skal videre når han er stor nok?

Årrh jeg ville have så svært ved den slags, han er så skøn. En rigtig lille skøn hjerteknuser :hjerte:

Mvh
Yvonne

jeg tror ikke på at Chelle kan gå af med ham, når først hun har forelsket sig i ham :høhø:

Ja, han er også bare en lille nuttet størrelse.

[QUOTE=PiaB;958994]jeg tror ikke på at Chelle kan gå af med ham, når først hun har forelsket sig i ham :høhø:[/QUOTE] Hehe Pia, tror du kender mig for godt :ups:

[QUOTE=Miss-CFK;959041]Ja, han er også bare en lille nuttet størrelse.

Hehe Pia, tror du kender mig for godt :ups:[/QUOTE]
det tror jeg også :smiley: og det ville da være PERFEKT for både dig, Mojo og Felix hvis han bliver :smiley:

Så må jeg vidst også hellere lige sige et lille forsigtigt tillykke, med ham :tihi:

Åh hvor er han sød! Er du sikker på du nænner at sende ham videre, når han bliver gammel nok? :tihi:

Nah, tror næsten ikk jeg kan få mig til at sende ham videre :ups:

Ih, han har nogle fantastiske pletter:hjerte:
Så bliver det spændende at følge ham og se om ikke han ender med at vinde dit hjerte:)

Den lille stakkel :trøste: Godt, han har fundet et nyt (blivende?) hjem, hvor han vil blive passet og plejet og fodret med mad og opmærksomhed :slight_smile:

Næh, hvor er han sød - Hvis pletterne ved siden af næsen er bussemænd, skulle han næsten hedde Bogey (man) = bussemand :smiley: