Plejekillingen Felix

Han er da godt nok nuser :smelter: og heldig, at han er kommet i pleje hos dig og Mojo :).

Ja, han er skøn. Tja, ham der fandt ham, fandt på navnet Felix.
Er også glad for, at han kom herhjem, især fordi dyrlægen sagde, at hvis han ikk var blevet taget ind, så var han død i den nærmeste fremtid…

Hvor er han fin og lille. Den mindste af mine plejemisser vejede ca. 700 da de ankom her, og hun var godt nok lille i forhold til de andre… Vildt at forestille sig at han er endnu mindre.

Hvor er det godt han har fundet en ny madmor :wink: Skal man sige tillykke ? :slight_smile:

Han er vel nok en sød lille fyr - og med en meget karakteristisk tegning. :hjerte:

Godt, nogen tog ham ind, for han er da slet ikke stor nok til at klare sig alene endnu.
Men der skal nok komme en god kat ud af ham alligevel, nu hvor du og Mojo tager sig af ham. :slight_smile:

[QUOTE=Vipstøsen;959158]Hvor er han fin og lille. Den mindste af mine plejemisser vejede ca. 700 da de ankom her, og hun var godt nok lille i forhold til de andre… Vildt at forestille sig at han er endnu mindre.

Hvor er det godt han har fundet en ny madmor :wink: Skal man sige tillykke ? :)[/QUOTE] Ja, han er bare lille bitte. Det kan jeg også tydeligt mærke!

[QUOTE=FinnFrode;959253]Han er vel nok en sød lille fyr - og med en meget karakteristisk tegning. :hjerte:

Godt, nogen tog ham ind, for han er da slet ikke stor nok til at klare sig alene endnu.
Men der skal nok komme en god kat ud af ham alligevel, nu hvor du og Mojo tager sig af ham. :)[/QUOTE] Ja, det må vi håbe. Synes ikk han laver andet end at hænge på mig, og når han ikk gør det, så er Mojo over ham.

Synes faktisk, at hun er lige hård nok ved ham… Han kan knap gå 10 cm. før hun hopper på ham -og bider ham, godt nok ikk hårdt. Men alligevel…

Åh Chelle, han ser dejlig ud. Håber du hurtigt får lidt mere vægt på ham, så han også kan nyde at Mojo så gerne vil lege med ham.

[QUOTE=Shana;959406]Åh Chelle, han ser dejlig ud. Håber du hurtigt får lidt mere vægt på ham, så han også kan nyde at Mojo så gerne vil lege med ham.[/QUOTE] Ja, det håber jeg også. Var tidligere ude ved Pia for at hente ekstra bakker til ham, samt vådkost (også fik jeg også lidt mere KMR). Men han spiser grådigt af mælken og er meget hidsig, så det skal der arbejdes en del med! Men det er jo også klart når han har været alene i lang tid. Er så glad for, at jeg hentede ham, så han får en chance nu!

I får da lige nogle flere billeder.

Her ligger han og putter…

Lige for man kan se, hvor lille han faktisk er (Det er en Ikea-rotte han ligger sammen med).

Han har allerede fået mere sul på kroppen :slight_smile: Så det er jo bare et tegn på det går den rigtige vej!

Den lillebitte kat.:hjerte: Godt han har Rottefjæs at putte med. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;960489]Den lillebitte kat.:hjerte: Godt han har Rottefjæs at putte med. :slight_smile: [/QUOTE] Ja, der er en god ven gemt i rotten…
Så har han en at beklage sig til, når den store irriterende Mojo vil vaske ham :tihi:

En lille update:

Han er simpelthen blevet så dejlig tryg herhjemme. Han er legesyg hele tiden, knurre ikk når han spiser (jo lidt, hvis Mojo dasker til ham med poten), og virker meget mere frisk. Det er simpelthen bare så skønt :thumbup: Og Mojo synes bare det er så skønt, at han gider lege, så trods af at han stadig skriger lidt. Han er begyndt at minde om Mojo da hun var lille, så vi får vores at se til :tihi:

Her er en video fra i forgårs af Mojo og Felix.

Mojo vil så gerne vaske Felix, men han ligger bare og skaber sig.

Typisk dreng - vil ikke vaskes :smiley:

Hvor dejligt. Godt Mojo er så tålmodig med den lille hidsigprop. :slight_smile:

:tihi: Stakkels Mojo der virkelig prøver at få lov til at hygge lidt, med sådan en sur misser… :tihi:

Han er da for skøn… :hjerte: På videoen ligner det lidt han har et 3 øje i panden, der hvor hans lille plet sidder… :høhø:

Ja, han er typisk dreng -når han er oppe ved mig, så søger han efter mælk på mig, man er vel dreng :tihi:

Ja, gudskelov for det. Men hun er også også lidt vant til det. Mille var jo også en sur mokke, da Mojo kom herhjem:ups:

[QUOTE=Maria-Amalie;961982]:tihi: Stakkels Mojo der virkelig prøver at få lov til at hygge lidt, med sådan en sur misser… :tihi:

Han er da for skøn… :hjerte: På videoen ligner det lidt han har et 3 øje i panden, der hvor hans lille plet sidder… :høhø:[/QUOTE]
Heldigvis er han blevet bedre til det, og han har da også vasket Mojo lidt. Men de er bare så dejlige sammen nu. Jo vist, han skaber sig stadig når Mojo vil vaske ham, men det er slet ikk så “slemt” mere :slight_smile:
Herhjemme går han’s plet over øjet, som en “kysseplet” :ups:

Haha, det er tydeligt at se, at Felix allerede er faldet rigtig godt til herhjemme. De leger og hygger for fuld udblæsning. Han har lige jagtet Mojo gennem stuen :tihi:

Hvor godt :smiley:

godt han har Mojo :smiley: (og dig og Dan naturligvis! :smiley: )

Ja, han er skøn.

Og tænk, Dan har givet mig lov til at beholde ham, fordi han kan se hvor glad jeg og Mojo er for ham, så I kan tro der er jubel i det lille hjem :wehu:

ææl CVYf90000000000000000000000åp999999999999999
^ Nå, Felix ville også lige hilse :tihi: