Hvor er det dejligt at du har plads og lyst til at hjælpe den lille mand med at vokse sig stor og stærk
[QUOTE=Miss-CFK;964306]Ja, han er skøn.
Og tænk, Dan har givet mig lov til at beholde ham, fordi han kan se hvor glad jeg og Mojo er for ham, så I kan tro der er jubel i det lille hjem
ææl CVYf90000000000000000000000åp999999999999999
^ Nå, Felix ville også lige hilse [/QUOTE]
Det var dejligt
[QUOTE=12345;964347]Hvor er det dejligt at du har plads og lyst til at hjælpe den lille mand med at vokse sig stor og stærk[/QUOTE] Ja, han vokser med lynets hast, så det er jo bare skønt!
Det var dejligt :)[/QUOTE] Ja, jeg er også bare glad for det
Her er en video, hvor man kan se Felix og Mojo der leger sammen.
De hygger helt vildt!
[QUOTE=Miss-CFK;968032]Her er en video, hvor man kan se Felix og Mojo der leger sammen.
De hygger helt vildt![/QUOTE]
Ja, det er helt som det skal være. Felix er en modig lille fyr (selv om han også piver lidt) - og Mojo går ikke for hårdt til værks med ham.
[QUOTE=FinnFrode;968093]Ja, det er helt som det skal være. Felix er en modig lille fyr (selv om han også piver lidt) - og Mojo går ikke for hårdt til værks med ham. :)[/QUOTE] Han er meget modig, og driller hende rigtig meget (den lille bølle), og som man kan se i videoen, så er det oftest ham der starter med at drille. Dejligt at vide, hun ikke går for voldsomt til værks, for nogle gange lyder/ser det voldsomt ud -man er vel altid lidt hønemor, når det er sådan et lille pus.
Men det ser altså lidt sjovt ud, når han jagter Mojo gennem lejligheden :klapper: Men hun er bare så god til ham, og han lære utrolig meget af hende, f.eks. har hun lært ham, at man skal løbe hen til madskålen når der er vådkost og hvordan man tigge efter det
Flere billeder af Felix.
Det kan umuligt være behageligt at sove sådan, men det synes Felix åbenbart.
Mig?! Jeg “bøller” da slet ikke
Jeg så min søster dræbte drillepinden, nu er det min tur. Gnaske-gnaske
Død over drillepinden
Godnat -sover
Aww…! Ham kan jeg godt forstå, at I beholder. Hvor er han kær
Han er en skøn lille bandit.
Han er altså for nuttet, især med den lille sorte plet der over det ene øje/i panden
Jeg kan da slet ikke lade være med at beholde ham. Mojo er bare så glad for ham, så vil ikke være bekendt overfor hende, at fjerne ham igen.
[QUOTE=FinnFrode;973236]Han er en skøn lille bandit. [/QUOTE] Ja, han er bare så skøn. Min lille killing
Ja, han’s lille “kysseplet” kalder jeg den
Han er bare så skøn
Han er bare så nuttet
Takker begge to. Jeg synes også selv, at han er noget så bedårende!