Postbudets skræk

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1185461.ece

:slight_smile:

Nej, hvor er det sjovt :tihi:

Århhh herregud den lille killing er ond ved de store mennesker, gad vide om man skulle tilbyde dem psykologhjælp, de skulle nødigt lide ubodelig skade efter deres møde med “vilddyret”

-LOL-LOL-LOL
Man skal læse meget før øjnene falder ud :tihi:

:tihi::tihi:

Ej hvor tosset… LOL

Er det den 1 april?:?

ja ok - nu bliver man jo heller ikke postbud hvis det er studenterhuen der trykker… så mon ikke det hænger sammen -LOL

[quote=birtheras;207666]-LOL-LOL-LOL
Man skal læse meget før øjnene falder ud :tihi:[/quote]

ja , eller ørerne falder af :uha:…-LOLMan kan kun håbe på det arme postbud ikke møder en voksen kat :muhaha:

Forresten ligner den lille killing min Sally :inlove:

Mener du dermed, at dem, der bliver postbude på det nærmeste er evnesvage?

Tak for komplimenten!

:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:

[quote=Eva;207759]Mener du dermed, at dem, der bliver postbude på det nærmeste er evnesvage?

Tak for komplimenten!

:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:[/quote]

sådan har jeg ikke læst det , men bare at ham der gik på ruten , ikke var så kvik , når han kunne blive bange for en killing :slight_smile:

Nej okay , efter at have læst det en gang til kan det godt misforstås , men jeg tror ikke det er ment på den måde -surrender

[QUOTE=Eva;207759]Mener du dermed, at dem, der bliver postbude på det nærmeste er evnesvage?

Tak for komplimenten!

:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:[/QUOTE]

Helt ærlig Eva - hvad tror du egentlig selv??

Gider ikke engang dementere det for du burde altså vide bedre end at læse det sådan!

[quote=Battlestar;207835]Helt ærlig Eva - hvad tror du egentlig selv??

Gider ikke engang dementere det for du burde altså vide bedre end at læse det sådan![/quote]

Jamen, så forklar mig lige, hvad du mener:?

helt ærlig Eva - hvis du ikke selv kan se ironien i det og den sjove hensigt med indlægget - så hjælper en forklaring ikke

når man kan misforstå SÅ meget - så er det for fjollet… helt ærligt… du burde efter så lang tid kende mig bedre end at tro det var det jeg mente…

måske lidt mere positive briller hjælper mere end en forklaring

Ihh altså, hvis man står og vifter med fingrene ind af en sprække i døren, så skal man da have en ekseptionelt kedelig missekat hvis ikke den dasker til de fingre :smiley:

Uha , hvor kan man let komme til at skrive noget som kan misforstås:S

Jeps, og det er endda flere gange blevet pointeret, at man skal skrive, så det ikke kan misforstås.

Men det gælder sikkert ikke alle.

For min skyld kan folk have deres små fordomme i fred - jeg ville bare lige have bekræftet, at man åbenbart er meget ringe begavet, når man bliver postbud.

For det er jo det, der står!

Og det har ikke noget at gøre med positive kontra negative briller - der står, hvad der står.

ok Eva - du får ret og jeg får fred…

Det er nu hermed - med din hjælp - fastslået at jeg synes at alle danske OG britiske postbude er evnesvage… de er dumme og ringe begavet alle som en og det er den eneste grund til at de er blevet postbude for de har ikke været kloge nok til at få en studentereksamen…

Så Eva - nu har du fået ret - er du glad nu så vi kan komme videre i teksten??

eller kan det være at det slet ikke var det jeg mente men snarere en bemærkning der gik på at de postbude der har boykottet den stakkels hustand med den kreative killing måske ikke var de hurtigste cyklister i feltet…

En ting er at man skal prøve at undgå at blive misforstået… noget andet er når folk gør ALT for at misforstå… og der var 2 sider af den sag med misforståelserne og den anden side var “live and let live” - dvs - lad være med at kritisere andre for det de skriver - tag den privat hvis du partout SKAL være forurettet på de stakkels postbudes vejne - lad være med at ødelægge tråden med den slags…

for den lille killing er dejligt kreativ - og den artikel er rigtig underholdende - og de postbude er altså temmelig fjollede… det var da lidt vigtigere end din tolkning af mit indlæg var det ikk?

[quote=Battlestar;208032]ok Eva - du får ret og jeg får fred…

Det er nu hermed - med din hjælp - fastslået at jeg synes at alle danske OG britiske postbude er evnesvage… de er dumme og ringe begavet alle som en og det er den eneste grund til at de er blevet postbude for de har ikke været kloge nok til at få en studentereksamen…

Så Eva - nu har du fået ret - er du glad nu så vi kan komme videre i teksten??

eller kan det være at det slet ikke var det jeg mente men snarere en bemærkning der gik på at de postbude der har boykottet den stakkels hustand med den kreative killing måske ikke var de hurtigste cyklister i feltet…

En ting er at man skal prøve at undgå at blive misforstået… noget andet er når folk gør ALT for at misforstå… og der var 2 sider af den sag med misforståelserne og den anden side var “live and let live” - dvs - lad være med at kritisere andre for det de skriver - tag den privat hvis du partout SKAL være forurettet på de stakkels postbudes vejne - lad være med at ødelægge tråden med den slags…

for den lille killing er dejligt kreativ - og den artikel er rigtig underholdende - og de postbude er altså temmelig fjollede… det var da lidt vigtigere end din tolkning af mit indlæg var det ikk?[/quote]

Ja, det er altid nemmere at være nedladende end indrømme, at man måske har udtrykt sig lidt klodset.

Jeg synes da også, at de engelske postbude overreagerer vildt, ingen tvivl om det.

Jeg er ikke ude efter “bare at få ret” - og det har jeg jo heller ikke fået - er bare blevet gjort til grin, fordi man ikke vil indrømme, at det der er skrevet KAN misforstås.

Men nu er jeg så heller ikke student, så man kan vel ikke forlange alverden af mig.

:ikkemig::ikkemig::ikkemig::ikkemig:

selvfølgelig kan det misforståes - hvis det er det man vil… det giver sig selv og kræver vel næppe uddybning…

og nej - det er ikke nedladende Eva - det er faktisk præcist det du beder mig indrømme… og nu blev det så penslet ud hvad det egentlig var du tolkede det som - og det på en måde så du må kunne se at det ikke var det der blev ment. For selv du må indrømme at jeg nok ikke mente det du tolkede det som

og hvis du ovenikøbet er enig i at de postbude er nogle kvajpander - så er det da endnu mere fjollet at du beskæftiger dig med hvad jeg skrev og ikke skrev… helt ærligt

og bare så du ved det - en tidligere kæreste jeg havde mens jeg læste på uni og han gjorde det samme - han var postbud…

så tror du stadig din tolkning holder vand?

ja - man KAN godt læse det sådan - men man kan også lade være… det er jo et valg du træffer - og skal vi så i øvrigt stoppe her og lade trådens emne komme tilbage på sporet - det er vist kun rimeligt…

hvis du har flere af mine skriverier at brokke dig over - så send mig en PB så tråden ikke ødelægges yderligere- min indbakke er altid åben